01/05/22 | Ann Demortier

Heel content

Ik heb er ondertussen 3 voor mijn bende oudste fontijn is 11 maand en nog met geen enkel probemen gehad. Een heel tevreden gebruikster

12/07/21 | Thamara

Pomp onvervangbaar en snel stuk

Mooie drinkfontein waar katten met plezier uit drinken. Helaas ging binnen een jaar de pomp kapot. Deze is niet los te koop. Wel goede service van zooplus, ik heb mijn geld terug gekregen en ben nu op zoek naar een andere drinkfontein.

08/23/21 | Arnika

Super stil en goed schoon te houden

Super fijne drinkfontijn, de kat vind hem fijn hij is makkelijk schoon te houden en vooral heel stil. Het motortje heeft even een beetje vast gelopen maar toen ik ontdekte dat er wat haar omheen zat deed hij het weer goed. Motor kan heel makkelijk uit elkaar. Wat wel handig zou zijn is een dun borsteltje om alles goed te reinigen.

07/31/21

Motor binnen 2 weeken kapot

Slechtste drinkfontein ooit. Snel kapot Lastig schoonmaken Mooi ontwerp, maar de katten drinken nu weer uit de oude bak

04/28/21 | Marquita Wentink

Mooie fontein

Mooie stille fontein. Echter na 4 maanden ging de pomp kapot en die is niet los te bestellen. Omdat ik nog aardig wat filters op voorraad had heb ik een nieuwe besteld. Beetje vreemd

04/27/21 | Mdw

Mooie fontein, maar niet voor speelse katten

We hebben twee katten, waarvan één nog heel jong en speels. Hij ontdekte al snel hoe hij de witte bovenkant van de fontein afkreeg waardoor alles nat werd en het snoer loopt bovenlangs (heb ik niet goed gezien op de foto’s) waardoor onze kat hem binnen een week al kapot gemaakt heeft. Hij ontdekte dat als hij aan het snoer trok dat dan de witte bovenkant van de fontein af kwam en hij in de grote bak met water kon spelen. Nieuw pompje met snoer nergens te vinden......

04/05/21 | Chantal

Rommel

De eerste heeft het ongeveer 9mnd gedaan. Vervangend product gekregen. Die deed het gelijk al niet. Nog een Vervangend product gekregen, die deed het wel. Gelukkig. Nu, een 5 maand later, is het apparaat weer kapot. Tot nu toe dus geen duurzaam product.

12/10/20

Works perfectly and easy to clean!

We've had this fountain for 3 months now. Two out of our three cats enjoy drinking from it. It's easy to clean and quite.

08/25/20 | Annemieke

Bijna perfect

Fijne drinkfontein. Kan in de vaatwasser, maar als je zoals wij hard water hebt, is weken in de azijn geen overbodige luxe. Erg stil. De USB-stick stekker vind ik handig (snoer makkelijk weg te werken). Enige nadeel: schuifje voor het binnenste filter is heel moeilijk te verwijderen en ik zou graag willen weten waarmee je dat koolstoffilter goed kunt reinigen.

04/11/20 | Vannessa

2 keer defect

Toen ik deze fontein toe kreeg, werkte hij niet. Na telefonisch contact met de klantendienst, kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd. Na amper een maand is de fontein alweer defect. Aangezien het weekend is, heb ik schriftelijk contact opgenomen met de klantendienst en hoop ik op een duurzame oplossing.

03/29/20 | Eveline

Fijne fontein

Heb m nu een aantal maanden en werkt nog steeds als een zonnetje. Je hoort de motor niet en zodra je deze wel hoort moet je water bijvullen. Schoonmaken gaat ook prima, doe dit elke 2 weken. Adapter zit er niet bij, maar werkt ook met een telefoon adapter en die had ik nog eentje over. Let op bij eerste gebruik: werkt niet als je te weinig water erin doet, moet echt tot de onderrand gevuld zijn.

03/04/20 | Dekelver D

Koop dit niet

Ik bestelde dit product om mijn katten meer te laten drinken. Heb alle instructies gevolgd, elke dag water vervangen, elke week schoongemaakt. Het heeft welgeteld twee weken gewerkt. Klantenservice gecontacteerd, geen reactie. Vind het erg jammer dat ik hier €40 euro aan kwijt ben. Had ook vervangfilters gekocht, daar ben ik nu natuurlijk niets mee.

03/01/20 | Annemieke

Lekker stil

Nu anderhalve week in bezit en erg tevreden. Hij is door de hangende pomp veel stiller dan de plastic drinkbol die we hebben. Ook het feit dat de onderdelen in de vaatwasser kunnen is fijn.

02/05/20

Fijne en stille fontein

We hebben deze fontein nu een paar maanden in gebruik. Aangeschaft als opvolger van een plastic fontein. Het is een vrij zwaar ding, maar dat heeft als voordeel dat onze katten de schaal niet kunnen omgooien. De pomp is heel stil, vooral vergeleken bij de oude fontein. De pomp staat wel snel droog, doordat deze een stukje boven de bodem hangt. Regelmatig bijvullen is dus wel noodzakelijk. De filters moeten wat vaker vervangen worden, omdat ze heel klein zijn en dus sneller vol zitten met haren.

02/03/20

Trixie drinkfontein

Ik vind dit een heel fijn drinkfontein. Makkelijk schoon te maken, goedkope filters en hij maakt geen brommend geluid. Mijn katjes zijn er blij mee!

01/30/20 | Sandra

Drinkfontein

Horrible product! Does not work,no USB adapter in the package. I ordered the USB adapter seperatly (the same model as mentioned in the manual),and still does not work. What a waste of money!