
55 reviews voorKattennet Transparant
Upload je eigen productfoto18-07-25|SND
Doet wat het moet doen (bij ons dan)
Wij hebben dit gebruikt om boven over de tuin te spannen tussen de schuttingen, zodat de katten er niet overheen klimmen. Het is een stevig soort plastic en geen touw/draad. Onze katten bijten het niet door.
We hadden hiervoor al een stuk gedaan met een ander net, dat was zwart en van draad. Dat ziet er veel mooier uit en valt niet zo op. Dit witte staat wel slordig en springt in het oog. Maar het was goedkoop in de aanbieding en doet wat het moet doen, we zijn tevreden.
17-08-24|Nathalie
Net ter voorkoming van vallen.
Nadat mijn kat afgelopen week van drie hoog was getuimeld vandaag dit net op gehangen.
Het is een soort polyester, ziet er uit als vislijn.
Het uit elkaar halen was inderdaad even uitzoeken maar uiteindelijk klopte de afmetingen. Het is vrijwel onzichtbaar, voorlopig ben ik er blij mee.
15-07-23|Martine
Kattennet
Zoals eerder na 8 jaar net vervangen. Maar ik denk dat de uitleg over het net aanspannen niet echt klopt, want het net is strakker bij warmer temperaturen en lossen bij lage temperatuur, en wat op de doos staat is net omgekeerd. Mijn ervaring.
08-06-23|Martine
Na 8 jaar vervangen
Heb dit net nu al 8 jaar hangen over mijn terras, en is nu aan vervanging toe, dus eigelijk best wel ok want hangt in alle weer en wind. Het hangen is wel wat werk om het allemaal juist uit de plooi te krijgen. We gaan ze nu dus vervangen.
27-03-23|Kelly
Maten kloppen wel, mijn kat kauwt er niet op, fijn voor om bed
Het lijkt in een punt te lopen, maar als je het goed rechttrekt zie je dat het wel degelijk een rechthoek is. Voor mij werkt het, maar mijn kat is dan ook geen fervente kauwer.
Ik woon in een studio, dus heb geen aparte slaapkamer. Heb het rond m'n bed gehangen met haken in het plafond en extra sterke witte duct tape. Aan de onderkant en langs de bedpoten ga ik het met klittenband bevestigen. Zodat ik er nog wel in en uit kan en de kat ook als ik het wil.
07-12-21|Beatrix
superhandig
het net leek te klein, maar toen we het hadden opgespannen, klopte het toch aardig. We hebben er een binnenplaatsje mee overdekt. De kat gaat er niet meer uit! Super handig te bevestigen met tirewrap. En voor de prijs moet je het zeker niet laten. Heel blij dat we het zo eenvoudig hebben kunnen oplossen en dat de kat op deze wijze veilig naar buiten kan. Zodra het versleten is bestel ik meteen weer een nieuwe.
12-09-20|Denise
Kattennet
Het net opgehangen 2 dagen geleden. Onze kat is nogal rustig dus die zal niet zomaar een ontsnap poging doen. Moet wel zeggen dat hij erg schittert in de zon, heb een balkon op het zuid westen. En ook met wind is het niet fijn om je deur open te laten staan vanwege het geluid wat er vanaf komt. Mn kat lijkt er zelfs een beetje bang voor te zijn en wilt opeens niet echt meer op het balkon nu het net er hangt. Hopelijk verandert dit nog.
25-12-18|Cp
Goed net!
Het net gekocht om het dak van de overkapping mee af te rasteren. Prima op te hangen. Het is bij mij circa 2 jaar meegegaan, blijf het wel controleren! Het net vergaat door de weersomstandigheden of wordt doorgebeten, maar is dus niet 100% betrouwbaar voor langere tijd. Is wel heel goedkoop en kan pro.a voor één seizoen! Ik ben overgestapt op het groene net voor een langdurige oplossing maar ben wel tevreden over het product.
21-06-17|yvonne
Prima net maar..
Het net was niet moeilijkt te monteren voor het raam. De vorm is raam, niet vierkant maar een driehoek met 2 punten aan de korte zijden. Even uitvogelen hoe het net het best uitkomt maar dan is het ook makkelijk te doen. Bijknippen en klaar. We hebben ook het groene net maar het transparante net stoort veel minder het uitzicht naar buiten en valt minder op. Lijkt wel minder sterk en is snel doorgebeten, dit voorkomen wij door er bitterspray op te spuiten. Zolang je katten ervan af blijven met nagels en tanden gaat ie denk ik iig deze zomer wel mee.
23-09-15|ivy
prima
Net hangt al een tijdje, is wel kapot gemaakt door vogels deze hebben aan de bovenkamt (open balkon) gaten zitten maken.
Kat probeerde 1 keer van het balkon te springen, maar het net hield het wel (5,5 kg kat).
Erg fijn dat het net transparant is, hierdoor heb je niet echt een uitzichtbelemmering.
22-05-14|Lars
Makkelijk, maar stevig genoeg?!
Handig net wat bij ons voor de ramen hangt en over de kattenren. Moet wel zeggen dat het in ruitvorm is en daarom even passen en meten, maar dat is verder probleemloos gegaan.
Daarnaast kreeg 1 van de maine coons het wel voor elkaar om een gat in het net te kauwen en door meerdere draadjes kapot te maken was hij dus bijna ontsnapt. Nu is dit wel een eigenwijze kat die graag op alles kauwt, maar mocht uw kat dit ook doen hou er dan wel rekening mee dat het makkelijk door te bijten is.
