Je winkelwagen

Je winkelwagen is nog leeg.

zooplus gebruikt cookies om onze website zo optimaal mogelijk weer te geven, inhoud en reclame te personaliseren en ons dataverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over je gebruik van onze website met onze advertentie- en analyse partners. Door onze website te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Cookies accepteren.

Algemene voorwaarden voor bonusprogramma

Het zooplus bonusprogramma is een beloningssysteem voor trouwe klanten. Voor het verzamelen van bonuspunten, de inwisseling daarvan tegen bonusproducten en het algemene principe van ons zooplus bonusprogramma gelden de volgende voorwaarden:


1. Deelname

Alle geregistreerde klanten van zooplus met een account komen in aanmerking. De deelname is kosteloos en onderdeel van het ‘Mijn zooplus account’.


2. Bonuspunten

2.1 Algemeen

De basis van het zooplus bonusprogramma bestaat uit bonuspunten, die bijgeschreven worden op de puntenrekening van de klant. De bonuspunten kunnen uitsluitend worden gebruikt voor de doelen die in de deelnamevoorwaarden vermeld zijn. Bonuspunten van andere spaarprogramma’s kunnen niet omgezet worden in bonuspunten. De puntenrekening en het puntentegoed zijn niet overdraagbaar en niet inwisselbaar tegen geld. De actuele stand op uw puntenrekening kunt u in uw persoonlijke account bij zooplus onder "mijn zooplus" terugvinden. De puntenrekening kan -alleen door u- te allen tijde ingezien worden.

2.2 Verkrijgen van punten

Het verkrijgen van bonuspunten geschiedt automatisch voor iedere bestelling, wanneer de betaling van de bestelling door ons verwerkt is. Voor iedere betaalde bestelling bij zooplus worden de bonuspunten bijgeschreven op uw puntenrekening. Het aantal bijgeschreven bonuspunten is afhankelijk van het totaalbedrag (exclusief eventuele verzendkosten) van de bestelling. Voor iedere euro ontvangt u één bonuspunt. Voor enkele speciale acties kunnen bonuspunten apart bijgeschreven worden.

2.3 Uitsluiting van bijschrijving van bonuspunten

Voor producten met een verkoopsprijs van 0 euro (bijvoorbeeld probeerverpakkingen, beloningsgeschenken, bonusproducten), ingeleverde tegoed- en cadeaubonnen en andere kortingen en naleveringen worden geen bonuspunten bijgeschreven. Bepaalde andere betalingen kunnen uitgesloten worden van bijschrijving van bonuspunten. Per kalenderjaar kunnen er maximaal 5.000 bonuspunten worden bijgeschreven. Na het bereiken van deze waarde worden geen extra bonuspunten meer bijgeschreven tot het einde van het jaar.

2.4 Bijschrijvingsprocedure

Bonuspunten worden automatisch bijgeschreven op de puntenrekening, wanneer de betaling van een bestelling door zooplus verwerkt is. De bijschrijving vindt plaats op de puntenrekening dat hoort bij het klantnummer waarmee de bestelling geplaatst is. Wanneer een klant via meerdere accounts bij zooplus bestelt, worden de punten overeenkomstig op de afzonderlijke puntenrekeningen bijgeschreven.

2.5 Vervallen van punten

Bonuspunten dienen binnen 12 maanden vanaf bijschrijving op de bonuspuntenrekening ingewisseld te worden voor bonusproducten. Indien dit niet het geval is, vervallen de punten aan het einde van het kwartaal. Op uw puntenrekening kunt u zien hoeveel punten op welke datum komen te vervallen. De punten vervallen ook indien uw rekening om legitieme redenen wordt geblokkeerd.


3. Inwisselen van bonuspunten voor bonusproducten

3.1 Algemeen

Iedere deelnemer kan zijn bonuspunten inwisselen voor bonusproducten op het moment dat zijn puntenrekening een overeenkomstig saldo bevat. Aanbiedingen en het benodigde aantal punten voor de verschillende bonusproducten worden door zooplus vermeld in de bonusshop. Bonusproducten kunnen alleen worden besteld in combinatie met een normale bestelling met een minimumbestelwaarde van EUR 19,00. Per bestelling kunt u van elk bonusartikel slechts 1 stuk in uw winkelwagen leggen.

3.2 Inwisselingsvoorwaarden

Bonusproducten kunnen alleen via de persoonlijke puntenrekening van de klant onder 'mijn zooplus' besteld worden. De beschikbaarheid van bonusproducten kan per datum en seizoen variëren. Bonusproducten kunnen wegens omstandigheden op bepaalde tijden niet beschikbaar zijn. Voor bepaalde bonusproducten kunnen de deelnamevoorwaarden door middel van speciale voorwaarden aangepast of aangevuld worden. Deze worden bij het overeenkomstige bonusproduct vermeld.

3.3 Verzending van bonusproducten

Het bonusproduct wordt samen met de door u bestelde reguliere producten verzonden. Voor de bonusproducten gelden de normale verzendvoorwaarden en de normale verzendkosten van zooplus. Meer informatie over de verzendkosten van zooplus vindt u hier. Het bonusproduct wordt met een klik op het winkelwagensymbool aan uw winkelmand toegevoegd.

Wanneer u een bonusproduct defect ontvangt, ontvangt u van ons een nieuw vervangend product. Hiervoor dient u het defecte bonusproduct voldoende gefrankeerd aan ons terug te sturen. Uw verzendkosten hiervoor worden vergoed. Uw retourzending kunt u sturen naar:

zooplus AG

Rhenus Contract Logistics Tilburg Kraaiven B.V.

Ledeboerstraat 46-48

5048 AD Tilburg


4. Overig

4.1 Programmabeëindiging

zooplus behoudt zich het recht voor het zooplus bonusprogramma te allen tijde te kunnen beëindigen of door een ander programma te vervangen.

4.2 Veranderingen

zooplus behoudt zich het recht voor te allen tijde veranderingen of aanvullingen van de deelnamevoorwaarden, de bonusproducten of andere in de deelnamevoorwaarden beschreven verlopen van het bonusprogramma aan te brengen. Veranderingen of aanvullingen van deze deelnamevoorwaarden worden door publicatie op de website bekend gemaakt.


Gegevensbescherming

Privacyverklaring voor het zooplus bonusprogramma.

Wie is voor de verwerking van je gegevens verantwoordelijk en tot wie kan ik me richten betreffende het thema gegevensbescherming?

zooplus AG, Sonnenstraße 15 in 80331 München, vertegenwoordigd door de directie: dhr. dr. Cornelius Patt, dhr. Andreas Grandinger, dhr. dr. Mischa Ritter en de heer Florian Welz zijn verantwoordelijk voor de gegevensbescherming. Vragen kan je per mail sturen naar service@zooplus.nl of aan onze vertegenwoordiger van de gegevensbescherming (HWData GmbH, Leonrodstr. 54 in 80636 München, ph@hwdata.de).

Welke gegevens worden binnen het zooplus bonusprogramma verwerkt?

Wij verwerken hier enkel je e-mailadres, je achternaam en de stand van je bonusaccount (met de bestelgeschiedenis).

Waarvoor worden mijn gegevens gebruikt (doel van de verwerking) en op welke manier (rechtsgrondslag) gebeurt dit?

De gegevens worden uitsluitend verwerkt voor het verstrekken van het zooplus bonusprogramma en regelmatige informatieverstrekking over de desbetreffende stand in het account. Buiten dat vindt er geen andere verwerking plaats. De verwerking is gebaseerd op artikel 6, lid 1, onder b) van EU-AVG, omdat wij het bonusprogramma als kosteloos onderdeel van de contractuele verhouding zien.

Worden mijn gegevens doorgegeven?

Nee, wij geven de gegevens niet aan derden door.

Worden mijn gegevens aan een derde land of aan een internationale organisatie overgegeven?

Nee, ook overgave van de gegevens aan een derde land gebeurt niet.

Vindt er een automatische besluitvorming plaats of gebeurt er een andere vorm van profilering?

Nee, wij gebruiken geen automatisering. We maken geen profielen en we combineren de gegevens ook niet met andere gegevens.

Hoe lang blijven mijn gegevens bewaard?

We bewaren je gegevens zo lang als het klantenaccount ‘mijn zooplus account’ bestaat. Als je toch wil dat de gegevens in het zooplus bonusprogramma worden verwijderd, dan kan je dit te allen tijde laten weten via de eerder genoemde contactmogelijkheden.

Welke rechten heb ik tegenover zooplus AG?

Je hebt het recht te allen tijde van zooplus een bevestiging op te vragen met daarin of wij jouw persoonlijke gegevens verwerken en ook heb je het recht op informatie over deze persoonlijke gegevens. Je hebt het recht op correctie, verwijdering en beperking van de gegevensverwerking, alsook het recht te allen tijde bezwaar te maken tegen de verwerking van persoonlijke gegevens en de toestemming voor gegevensverwerking te allen tijde in te trekken of de gegevensoverdracht te eisen. Alle informatie- en inlichtingenaanvragen, intrekkingen of tegenspraak met betrekking tot de gegevensverwerking kan je per e-mail sturen naar onze vertegenwoordiger van de gegevensbescherming of de bovengenoemde contactgegevens. Bovendien behoud je bij privacyschending het recht bij een toezichthoudende autoriteit bezwaar te maken.