zooplus Gemak

zooplus Gemak
zooplus Gemak - stap voor stap instructies
zooplus Gemak - stap voor stap instructies
zooplus Gemak - stap voor stap instructies

Onze topmerken via zooplus Gemak

Royal CaninRoyal Canin
CosmaCosma
EukanubaEukanuba
PurizonPurizon
Wolf of WildernessWolf of Wilderness
Hill's Science PlanHill's Science Plan
Pro PlanPro Plan
Concept for LifeConcept for Life
Perfect FitPerfect Fit
Wild FreedomWild Freedom
Hill's Prescription DietHill's Prescription Diet
Royal Canin Veterinary DietRoyal Canin Veterinary Diet
FelixFelix
RoccoRocco
Purina ONEPurina ONE
BriantosBriantos
LukullusLukullus
GourmetGourmet
WhiskasWhiskas
TigerinoTigerino
PedigreePedigree
SmillaSmilla
ApplawsApplaws
FeringaFeringa

Veelgestelde vragen:

Welke voordelen biedt zooplus Gemak?

Met zooplus Gemak behoren zorgen over het op tijd bestellen van voer voor je huisdier eindelijk tot het verleden! Maar dat is nog niet alles – de service biedt je nog veel meer voordelen:

  • 5% korting* op de huidige dagprijs van je zooplus Gemak producten bij elke levering
  • Kan op elk moment worden geannuleerd - zonder kennisgeving of extra kosten
  • Leveringsfrequentie, besteldatum & productkeuze kunnen flexibel worden aangepast
  • Voeg eenvoudig producten voor eenmalige levering toe aan je zooplus Gemak bestelling

*Kan niet worden gecombineerd met andere actiecodes of aanbiedingen. Dit geldt ook voor de korting van het spaarplan. Bij het afrekenen wordt voor elk product altijd automatisch de hoogste korting toegepast.

Hoe vind ik zooplus Gemak in mijn zooplus app?

Om zooplus Gemak met de zooplus app te kunnen gebruiken, is het nodig om de zooplus app te updaten naar de laatste versie in de Google Play Store voor Android of in de Apple App Store voor iOS. Zorg ervoor dat je mobiele apparaat minimaal softwareversie Android 23 of iOS 15 heeft.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken bij zooplus Gemak?

De beschikbare betaalmethoden voor zooplus Gemak zijn achteraf betalen, PayPal, creditcard en vooruitbetaling (bankoverschrijving).

Bij de eerste zooplus Gemak bestelling selecteert het systeem de betaalmethode die je hebt gekozen bij de bestelling waarop zooplus Gemak is gebaseerd. Je kunt de betaalwijze direct in de kassa of in het overzicht onder "Mijn zooplus" bij het afsluiten van zooplus Gemak wijzigen. 

Wat zijn de verzendkosten voor zooplus Gemak?

Je bezorging binnen Nederland en België is gratis vanaf € 29,-. Meer informatie en een overzicht van de verzendkosten vind je in ons overzicht van verzendkosten & levertijden.

Is er een minimale bestelwaarde of een minimale aankoophoeveelheid?

Nee, zooplus Gemak is niet gebonden aan minimale bestelhoeveelheden. De minimale bestelwaarde waarop de shop is gebaseerd, geldt echter wel voor elke levering van zooplus Gemak. Meer informatie vind je in ons overzicht van verzendkosten & levertijden.

Zijn er nog andere manieren om zooplus Gemak aan te maken?

Een voltooide bestelling omzetten naar zooplus Gemak

  • Open "mijn zooplus", log in en selecteer de bestelling die naar zooplus Gemak moet worden omgezet onder "Mijn bestellingen".
  • Klik op "Bestelling bekijken" om het gedetailleerde overzicht van deze bestelling te openen
  • Selecteer "zooplus Gemak aanmaken" en volg de stappen
  • Configureer en voltooi nu stap voor stap totdat je zooplus Gemak hebt aangemaakt

Je zooplus Gemak bestelling wordt nu voor het eerst geactiveerd op het aangegeven tijdstip - de levering vindt automatisch plaats op het aangegeven leveringsinterval.

Als je zooplus Gemak wilt wijzigen, pauzeren of opzeggen, kun je dit op elk gewenst moment eenvoudig doen in het overzicht onder "mijn zooplus".

Hoe kan ik zooplus Gemak wijzigen?

Je kunt zooplus Gemak altijd aan je eigen wensen aanpassen in het overzicht onder "Mijn zooplus".

Je kunt het volgende wijzigen:

  • Producten van je zooplus Gemak bestelling
  • Leveringstermijn
  • Datum volgende bestelling
  • Status (actief of gepauzeerd)
  • Afleveradres*
  • Factuuradres*
  • Betalingsmethode*
  • Naam


Zo gemakkelijk gaat het:

  • Open het overzicht onder "Mijn zooplus"
  • Selecteer het abonnement dat gewijzigd moet worden en klik op "Wijzigen".
  • Wijzigingen toepassen
  • Wijzigingen opslaan

*In het overzicht kun je kiezen uit adressen of betaalmethoden die al zijn opgeslagen. Om een nieuw adres aan te maken of een nieuwe betaalmethode te registreren, maak je dit van tevoren aan in het gedeelte "Mijn gegevens" onder "Mijn zooplus" in het systeem.

Kan ik producten aan mijn abonnement toevoegen?

Je kunt de producten in je abonnement op elk moment zelf wijzigen in het abonnementenoverzicht onder "mijn zooplus". Je kunt zelf beslissen of je eenmalig of permanent extra producten aan je abonnement wilt toevoegen.

Zo eenvoudig is het:

  • Selecteer in de shop de producten die je aan je abonnement wilt toevoegen en voeg ze toe aan je winkelmandje
  • Open het abonnementenoverzicht onder "mijn zooplus".
  • Selecteer het abonnement dat je wilt aanpassen en klik op "Wijzigen".
  • Klik op "Producten toevoegen" om de producten in jouw winkelmandje te bekijken
  • Selecteer het aantal producten dat aan de volgende abonnementsbestelling moet worden toegevoegd
  • Bij producten waarop u een abonnement wilt nemen, kun je ook aangeven of dit product permanent aan jouw abonnement moet worden toegevoegd
  • Wijzigingen toepassen

Krijg ik een bericht voordat ik de volgende zooplus Gemak bestelling ontvang?

Je ontvangt 5 dagen voordat je volgende zooplus Gemak bestelling wordt verwerkt een bericht van ons. Als je daarna je bestelling wilt aanpassen of zelfs pauzeren, kun je dit eenvoudig - tot twee dagen voor de besteldatum - doen in het overzicht onder "mijn zooplus". Je kunt hier ook producten voor eenmalige levering aan je zooplus Gemak bestelling toevoegen.

Hoe lang voor verzending kan ik mijn zooplus Gemak bestelling wijzigen?

Wijzigingen aan de volgende zooplus Gemak bestelling kunnen tot twee dagen voor de volgende besteldatum worden aangebracht. Latere wijzigingen aan deze bestelling zijn niet meer mogelijk.

Wat gebeurt er als een artikel niet langer beschikbaar is?

Als een van de artikelen waarop je bent geabonneerd niet (meer) beschikbaar is voor de geplande zooplus Gemak bestelling, ontvang je een bericht van ons. We brengen je op de hoogte van de situatie en stellen alternatieve producten voor die je met één klik aan je zooplus Gemak bestelling kunt toevoegen. Zo weet je zeker dat je huisdier altijd goed verzorgd wordt.

Zijn er annuleringstermijnen of contractvoorwaarden?

Nee. Je kunt zooplus Gemak op elk moment gratis opzeggen in het overzicht onder "Mijn zooplus" door op de knop "zooplus Gemak opzeggen" te klikken.

Welke producten kan ik kiezen voor zooplus Gemak?

Met wie kan ik contact opnemen als ik nog vragen heb?

Als je vragen hebt over zooplus Gemak, helpt onze klantenservice je graag verder.

Waar kan ik de algemene voorwaarden van mijn zooplus Gemak vinden?

Onze algemene voorwaarden voor zooplus Gemak vind je hier