
148 reviews voorKnuffelkussen voor hondenbenches
Upload je eigen productfoto
|
L 64 x B 55 x H 10 cm (Maat S)
Heel slecht.
Geen ster waardig. Onderkant na paar weken al stuk op meerdere plaatsen.
|
Knuffelkussen voor bench
Voelt heel fijn en stevig aan, onze Otis is meteen verliefd hierop!
|
kussen voor in de bench
super kussens had er al 3 maar mocht wel een keer een paar nieuwe. Gaan lang mee en was ze bij de benzine pomp kunnen er 3 tegelijk in. Passen mooi in de bench heb maat L
|
Enorm fijne kussen
Hele fijne kussen voor in de bench onze pup slaapt er heel goed op ligt zacht en de verhoogde randen vind ze heerlijk om op te liggen met het hoofdje. Zeker een aanrader ik koop deze dalijk ook in het groot als ze naar grotere bench gaat.
|
Aanrader
Super fijne kussen voor mijn puppy voor in de bench ze ligt er als een prinses op. Hij is stevig zacht en heeft een verhoogde rand wat mijn pup erg prettig vindt. Raad hem zeker aan indien nodig koop ik hem zelfs in grotere maat als we grotere bench nemen.
|
Mijn hond is er blij mee
Prima product, mijn hond is er blij mee, maar het product glijdt wel degelijk weg. Dat is jammer, anders 5 sterren...
|
Veel kleiner dan gemeld
De maten zijn van de ontrek. Als breedte wordt 59cm aangegeven maar het ligoppervlak is maar 35 breed. Echt heel klein dus. Wel echt een heel mooi kussen, aanrader! Vijf sterren indien de maatgeving goed vermeld zou zijn.
|
Super fijne mand!
Al ruim 7,5 jaar heel veel plezier van deze 2 honden kussens (wij noemen ze mand) De honden liggen er heel graag in. Ze kunnen makkelijk gewassen worden op 40 graden en centrifuge op 800 toeren. Bestel nu 2 nieuwe voor ons nieuwe huis en de andere kunnen mooi in ons vakantiehuis blijven.
Hondenbedje…
Vandaag ontvangen en gelijk in gebruik genomen. Past perfect in de bench ook. Ligt super in de zetel. Heel zachte pluche. Top!!!!!!!
|
Fijne mand maar geen antislip
Heerlijk mand met mooie dikke rand. Helaas niet anti slip.De onderkant is super glad.
|
Hond is er blij mee
Absoluut geen antislip. De mand gaat de hele kamer door maar hij ligt er wel heerlijk in/op.
|
Honden mand
Wat een troep is zo stuk , en het geen ANTISLIP👎👎👎
|
Antislipmat
2manden besteld om in de auto te leggen , jammergenoeg voldoen ze niet aan de omschrijving, onderkant is in nylon ( geen antislip zoalsvermeld )waardoor ze geen en weer schuiven bij het rijden .Deckmyn de
|
Na 10 min al kapot
Slechte kwaliteit
|
Hondenmand
Hondenmand maar van antislip met de nylon onderlaag .Schuift de hele keuken door .Dus geen antislip.
|
Mooie mand
Mooie mand, lekker matje erin. Antislip en mooie rand er om heen
|
Fijn kussen
Dit is het favoriete kussen van onze pup! Hij ligt er heerlijk op, heel handig in de bench en ook prima om buiten in de ren te leggen. Enig nadeel is dat viezigheid in de stof gaat zitten en er moeilijk uit gaat, blaadjes en takjes bijvoorbeeld gaat tussen het pluis zitten.
|
Topmat, maar absoluut geen antislip!
Hele fijne mat en ook heel mooi. De hond is er dol op. Stevige kwaliteit, echter is van antislip absoluut geen sprake. Zowel op tegels als op houten vloer glijdt de mat meteen weg.
|
Goed kussen, ook voor in de bench
Goede prijs kwaliteit verhouding, hebben het kussen 3 jaar in gebruik gehad en regelmatig gewassen. Ook graven onze honden vaak op het kussen en is inmiddels versleten. Maar ik bestel wel een nieuwe want onze honden liggen er heel graag op en gaat voor deze prijs ook lang mee. Is ook ideaal voor in een bench,
Let op! Zoals al vaak genoemd, absoluut geen antislip! Onderkant is heel glad!
Prima mand, maar geen anti slip
De mand an sich is prima, maar er zit geen anti slip op de onderzijde. In tegendeel, de mand glijdt van hot naar her!
Pas het aan, Zooplus!
