
79 reviews voorKrabpaal Cat´s Flower XXL
Upload je eigen productfoto
|
Crème - Krabpaal Cat's Flower XXL
Goede kwaliteit
Mooie kwaliteit krabpaal. Alleen de "pylon" boven de vloerplaat is kwetsbaar. De stof was daar al gescheurd, dat hebben wij geplakt. Hopelijk laten onze kittens die verder met rust. Voor een dergelijke prijs mag die beter van kwaliteit zijn.
Het monteren is met wat geduld prima te doen.
Een aanwinst voor de woonkamer.

|
Crème - Krabpaal Cat's Flower XXL
Krabpaal Cat's Flower XXL
Wat een top product! Het staat niet alleen mooi in de woonkamer, maar de katten zijn er echt heel erg blij mee.
De krabpaal is makkelijk in elkaar te zetten met de handleiding. Hij staat heel stevig door de zware voet en hoeft dus niet aan een muur te worden bevestigd. De manden zijn groot genoeg voor een flinke kat. Ik heb een grote en wat kleinere kat van 7 en 5 kg.
De hoogste mand wordt nog niet gebruikt, tenzij ik er wat lekkers in leg, maar dat komt misschien nog wel.
Heel erg blij mee!

|
Crème - Krabpaal Cat's Flower XXL
Krabpaal niet stevig
Er staat bij de krabpaal dat deze ook voor grotere katten kan. Mijn katten zijn groot en half maincoon. De krabpaal stond twee maanden goed, maar er zijn al twee mandjes gesneuveld. Niet stevig genoeg als een grotere kat in de mandjes wil springen.
Ze liggen er beide heel graag in, maar dat schroefjes van de mandjes losraken, maakt het niet veilig.
Ook de paal is wat wankel.
Voor katten die normaal formaat hebben, zou de krabpaal perfect zijn. Maar voor grotere katten zou ik hem afraden.

|
Crème - Krabpaal Cat's Flower XXL
Stabieler kan niet
Mijn katten hangen letterlijk aan de randen van de manden te slingeren en klauteren als een aap in diie boom. Ik heb deze paal al 4 a 5 jaar? En hij is nooit vastgezet aan een muur oid, maar nog nooit omgevallen of losgekomen onderdelen. Het is werkelijk bizar.
Wat wel super super kut is:
- plankje onderaan mist ondersteuning en het gaat daardoor direct kapot van het afzetten. ik heb het opgelost met doorzichtige tape rondom
- manden niet los te koop, vervangen hele boom nodig

|
Crème - Krabpaal Cat's Flower XXL
Niet duurzaam
De boom is super mooi maar elk jaar aan vervanging toe omdat schroeven van mandjes losraken en het riet er vanaf komt. Helaas nergens losse mandjes te bestellen.

|
Crème - Krabpaal Cat's Flower XXL
De katten vinden hem fantastisch
Ik las veel negatieve reviews over instabiliteit maar ik ervaar dat totaal niet.
Tuurlijk als 1 van mn katten bovenin zit dan beweegt de paal lichtelijk maar dat is toch logisch? Als je alles goed aandraait dan is het echt een goed stevige paal van betere kwaliteit van andere krabpalen die ik gewend ben.
Maar het belangrijkste is, is dat alle 3 mijn katten direct een fan waren. Ze kunnen klimmen en klauteren en heerlijk chillen.
|
Helaas instabiel
We hadden de versie met 2 mandjes. Super stabiel. Nu na 3 jaar het meeste touw rond de paal eraf en ze zijn met z’n drieën dus de hoge variant xxl gekocht met 3 mandjes. Onderstel is weer prima maar de tweede, bovenste paal met twee mandjes is heel instabiel. Ze hoeven maar te bewegen in de mandjes en de hele paal wiebelt… erg jammer.
|
Instabiel, wiebelige krabpaal
Mooie krabpaal maar erg instabiel. Wiebelt enorm als de katten in de mandjes willen. Heel jammer! Zooplus geeft aan stuur maar terug, maar dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk met zo een groot ding.
|
Slechte kwaliteit, duurkoop!
Ik wou deze krabpaal bestellen maar na het lezen van vele vernietigende review heb ik besloten om dit niet te doen. Kennelijk is de kwaliteit erg slecht en als je het lef hebt om 229,00 euro daarvoor te vragen (vorig jaar nog 30 euro goedkoper en 3 jaar geleden waren ze 169,00 euro) dan ga ik over nadenken of ik nog mijn kattenvoer bij jullie moet bestellen! Ik begrijp dat alles duurder is geworden maar dit is n verhoging van 12,5%! Op deze manier ga je klanten verliezen Zooplus!
|
Tevreden, maar erg prijzig geworden
In oktober 2022 deze krabpaal aangeschaft. Mijn 3 katten hebben er sinsdien optimaal gebruik van gemaakt.
Nu is hij wel echt aan vervanging toe.
Het krabtouw rond de paal is eraf, onderste plankje hebben we eraf gehaald omdat het riet eruit viel. En de mandjes zijn inmiddels gehalveerd qua riet.
Helaas is de prijs van €169,00 naar €229,00 gegaan in nog geen 3 jaar.
Jammer hoor.
|
Heel leuk ding
Echt super leuke krabpaal. Ik vind hem nou eigenlijk niet zo instabiel als wordt aangegeven in de reviews. Je moet hem wel heel stevig vast zetten qua schroeven. Dan vind ik hem niet wiebeliger dan andere krabpalen. Katten zijn er gek op. Denk ook dat het kat afhankelijk is hoe lang de mandjes meegaan. Heb nog een andere krabpaal met een mandje en die blijft ook wel prima qua kwaliteit. Ik ben er in ieder geval erg blij mee! Staat zelfs mooi in de kamer.
|
Favoriet van onze katten
Deze krabpaal is de favoriet van onze 4 siberen. Ze ligeen er vaak alle 4 in. Zelfs nu de mandjes al tot op het ijzerwerk versleten zijn na 3 jaar. Jammer dat ze niet los verkrijgbaar zijn. Maar met wat creativiteit en sisaltouw kan je nog even verder.
|
Zeer instabiel
Paal is prachtig, maar bovenste gedeelte een ramp om in elkaar te zetten met 2 man.
Mijn Siamees en andere 4 katten vinden de paal dood eng omdat de paal erg wiebelt!!
Aan Zoo plus gemeld. Kan de paal retour doen🙈
Maar dat is te groot, te zwaar en te veel werk.
Ze geven me de helft van de aankoop terug.
Ben ik blij? Nee.
Had liever een goede paal voor 180 euro!!
De bovenkant is te gammel.
|
Mooie krabpaal, constructie waardeloos
Katten zijn er dol op, maar na een jaar is dr bovenkant zo wiebelig dat ze er niet meer op gaan. Zoals meer gelezen is de bevestiging tussen de 2 stukken kwalitatief gewoon niet goed.
Zoo plus een bericht gestuurd, vind 200 euro voor een krabpaal die nog geen jaar meegaat erg veel. Ben benieuwd
|
blije katjes
Wij hebben 2 katten, ze zijn er gek op. We hebben hem ondertussen al iets meer dan een jaar en het werkt nog goed, behalve het onderste stuk, die is volledig kapotgekrabt. Altijd een goed teken bij katten :)
Spijtig dat het niet mogelijk is om enkel nieuwe stukken te bestellen, anders hadden we dat meteen (en vaker) gedaan.
|
Leuke krabpaal
Inmiddels de 2e besteld en in elkaar gezet. De katten zijn er gek op en liggen er graag in. Voorheen samen, nu apart, maar het past allemaal.
|
solide en mooi
ik weet niet hoe lang de veertjes het overleven maar de katjes zijn er dol op
|
Krabpaal XL
Mooie krabpaal. Wij hadden wat pech met stof aan de onderzijde die los laat. Is slecht gelijmd maar zou de paal hier voor nu verder niet voor laten.
Echt een toffe vorm.
|
Manden snel kapot
Prachtige paal maar de manden erg snel kapot, zonde van deze dure aanschaf. Kan niet vinden dat de manden los te koop zijn helaas
|
De katten zijn er dol op
Geweldig klimtoestel! De katten, ik heb er twee, kiezen steeds een ander mandje om in te slapen en te spelen. Wel erg jammer dat het riet van de mandjes zo snel stuk gaat.
