
262 reviews voor15 kg + 3 kg Gratis! Royal Canin Bonus Bag droogvoer voor honden 18 kg
Upload je eigen productfoto|
Top product
Onze kaukasche herder doet het goed op dit merk en brok.
Stinkt niet zoals hills en heeft mooie kleine drollen
|
King
Hele goede brokken en King vindt ze heerlijk.
|
Zooplus; beste prijs en snel in huis.
De hond vindt het lekker. Al jaren 2x daags een bak.
De 3 kg extra is mooi meegenomen. Bij zooplus beste prijs en super snel bezorgd. Top.
|
Smakelijk
De honden zijn hier gek op, eten meteen hun bak.leeg als ze dit krijgen. Dat verschilt normaal.nog wel eens.
Ontlasting gaat prima. Dus we zijn allemaal tevreden.
|
Verpakking is niet altijd vacuum en daardoor zijn de brokken slecht.
Verpakking is niet altijd vacuum en daardoor zijn de brokken slecht.
|
Slechte verpakking waardoor dat de brokken bedorven zijn
Verpakking is niet altijd vacuum en daardoor zijn de brokken slecht.
|
Goede keuze
Bowie, eet deze brokken graag. Voor mij als baas is dat belangrijk. Daarnaast ziet Bowie er goed uit en blijft mooi op gewicht en is gezond.
|
Heel erg goed
Mijn hond krijgt van het begin af aan Royal Canin. Blijft het ook lekker vinden. Daardoor een gezonde jonge hond!
|
Beste brok voor een goede prijs
Onze adolescent Labradoodle (15 maanden) zijn we aan het overzetten van pupbrok voor grote honden naar deze brok. De overgang verloopt probleemloos: de ontlasting is mooi en consistent en we zien geen tekenen van hongergevoel. Onze hond eet het voer graag en zit zichtbaar goed in zijn energie. Wij zijn zeer tevreden over deze voeding.
|
Prima kwaliteit
Lekkere brokken voor onze hond Roos en ze worden altijd op tijd geleverd.
|
Voor mijn trouwe vriend
Zeer goed voor mijn beste vriend .
Royal cabin
Prima eten voor inze kleine hond
|
Prima royal canin
Goed
|
Super voer!
Onze hond doet t hier heel goed op! Heel blij mee! Hij is perfect op gewicht, blinkt en zit mooi in z’n vacht en hij eet de brokjes heel graag!
Super voer!
|
Droogvoer mini royalcanin
Mijn shih tzu vindt dit heerlijk ook vooral doordat de brokjes klein zijn
|
Yip smult ervan! :-)
Onze hond Yip kreeg als pup van de fokker al Royal Canin brokjes en die at ze met smaak op en doet het er heel goed op. Geen enkele last van klachten ofzo. We zijn bij Royal Canin gebleven maar alleen van 'formaat' veranderd.
Lekker 😋
Honden hier houden er heel erg van en verteren het prima!
|
Royal Chagin
Gebruik het al jaren prima voer
|
Royal Chagin
Gebruik het al jaren prima voer
Prima voer
Onze hond eet het graag hij is kern gezond en de ontlasting is regelmatig en goed
