03-10-22 | Jeffrey
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Aanrader als Product, maar Prijs is te hoog

Prima product, prijs is 50% te hoog. Je kan hetzelfde product kopen voor € 13,95 bij de dierspecialist.
19-08-22 | Hermine
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

supergoed!!

Ik gebruik dit al vanaf 2012 voor de konijnen en nu voor de cavia's. Heel fijn dat het praktisch stofvrij is, goed voor de diertjes. Ideaal!!!
06-10-20 | NATHALIE CUYLLE
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Goede prijs - kwaliteit verhouding

Vochtabsorberend, stofarm en bijna geurloos. Eenvoudig te verversen
18-09-20 | BI Mulder
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 1/5

Veel te duur

Inderdaad veel te duur. Ik dacht misschien gaat het wel om twee verpakkingen.
15-04-19 | Tamara
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 1/5

Goed product maar te duur op zooplus.

Op andere sites zoals petsplace veel goedkoper voor precies hetzelfde
31-12-18 | Anne
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 4/5

Prettig

Het hennepstrooisel is makkelijk te verdelen omdat het vrij losjes zit in de zak. De hoeveelheid stof is aanzienlijk minder in vergelijking met zaagsel. Mijn cavia met astma is er blij mee. Vooralsnog sprayen we het hok een beetje met de plantenspuit.
25-04-18 | Johan
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Wel heel erg duur bij Zooplus!

Ik koop het hier in de buurt voor € 7,80! Precies hetzelfde! Waarom bij zooplus zo belachelijk duur???
31-03-18 | M a
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Ja meer dat het zo duur is.

Als het niet zo duur was had ik het zeker besteld, nu haal ik het hier in de buurt want daar is het de helft goedkoper. Ik hoop dat jullie het ooit aanpassen.
04-03-18 | emmy
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

duur

waarom is dit bij jullue zo duur en bij boerenbont nog geen 10 euro??
24-12-17
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 1/5

Te duur

Ik ben fan van jullie site maar dit kan echt niet kwa prijs. In de winkel betaal ik€ 7.50 voor precies het zelfde product
08-11-17
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Zeer tevreden maar te duur bij zooplus

Bij de Welkoop/Boerenbond betaal ik 9 Euro voor 14 kg. Een te groot verschil waardoor ik het zeker niet bij zooplus zal bestellen. Anders zeker wel! Het is ontzettend fijn strooisel en ik gebruik het al een aantal jaren voor onze cavia's. Ruikt veel minder snel en dat vind ik belangrijk!
19-03-17 | Samara de Ruyter
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 1/5

Erg duur

Jammer dat hij zeker €10,- duurder is dan hier in de winkel. Wat een belachelijk groot verschil!
20-01-17 | Sandra
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 3/5

Jammer

Jammer dat hij hier 10 euro duurder is dan bij de gewone dierenwinkel jammer anders had ik mee besteld
31-05-16
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Heel blij mee alleen te duur

In de winkel kost hetzelfde pak 9 euro. .ik vind dit nogal e een verschil
25-01-16 | Jolan
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Perfecte bodembedekking

Ik gebruik al jaren hennep in het nachthok van de kippen. Het absorbeert veel beter dan stro of zaagsel, ruikt prettig en stuift nauwelijks. Ook voor onze gerbils is dit echt perfect. Ze kunnen er goed in graven en vinden het heerlijk. Met hemparade blijft de bak echt weken schoon en fris. Als ik de bak van de gerbils verschoon is het strooisel nog schoon genoeg voor een tweede leven bij de kippen. Bij Zooplus is het wel (iets) duurder dan in de winkel maar het scheelt veel gesjouw!
31-10-15 | Nona
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Super!

Ik snap niet waarom iedereen hier zo negatief over doet. 1,01 euro/kg is echt helemaal niet duur! Het ruikt super, absorbeert super, is super zacht! Ik gebruik het voor mijn 3 konijnen, 2 cavia's en 1 hamster en ik wil nooit nog wat anders!
19-07-15 | Theresa
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Bevalt redelijk

Ik heb het nu twee weken gebruikt bij mijn grote konijnen. Ik wou het om de dag nieuwe erin doen. Op de dag van verversing kom ik 's morgens beneden en stikt de hele kamer naar urine, bah. Doe nu weer een bodempje strokorrels heel dus laagje beukensnipper en dan Hemparade er over heen. En dit bevalt goed. De prijs is te duur!!
15-01-15 | Elisabeth Smit
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

prima strooisel

Het door mij bestelde Hennepstrooisel voldoet prima, het konijnenhokje welke binnenshuis staat( Mijn stampertje loopt s'avonds los in de kamer)blijft hier mee veel droger, neemt beter de urine op en blijft ook frisser ruiken!! Daardoor blijft het hooi welke ik er boven op doe, ook langer goed!
31-12-14
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

Prima maar te duur

Prima als bodembekking in de kooi voor ons konijn (gebruiken hout/stropellets voor in het konijnentoilet) maar inderdaad te duur bij zooplus. Gaat zooplus dat nog veranderen na zoveel recensies met als argument: veel duurder dan in de winkel. Normaliter is zooplus goedkoper dan winkels!!
16-12-14 | ellis
catalog.explore.reviews.rating.accessibility.label: 5/5

heel goed product

ik miste het product hier, omdat ik hiervoor naar een tuincentrum ga, en dan weer moet sjouwen. Gelukkig kon ZooPlus dit aanbieden. Ik ben het er wel mee eens dat elders de prijs ongeveer 8 euro lager ligt. Dus dat kan ook goedkoper.. maar toch ben ik blij dat ZooPlus dit product in de verkoop heeft gedaan. Het is trouwens ideaal te gebruiken in combi met de stropalletsel.. die hele grote zak met een soort lichte kattenbakkorrels. Je ruikt bijna niets met deze combi.. goedkoop en geweldig voor de ratten, cavia's en konijnen.

Prijzen in € incl. BTW * Leveringsvoorwaarden.

"Van"-prijs = De laagste prijs van het artikel in de afgelopen 30 dagen.

Betaalmethoden

Bezorgdiensten

  • Dpd
  • DHL
  • PostNL
  • Mondial Relay
  • bpost

Veilig shoppen

Sociale media

  • App Store
  • Google Play