
238 reviews voorProbeer nu! Wolf of Wilderness Droogvoer voor Honden
Upload je eigen productfotoErvaringen van huisdiereigenaren
Door AI gegenereerde samenvatting op basis van klantenbeoordelingen
De brokken worden door veel honden gewaardeerd, vooral vanwege de smaak en de verbeterde ontlasting. Sommige honden hebben echter moeite met de geur en grootte van de brokken, wat soms leidt tot meer ontlasting. Er zijn ook zorgen over de stijgende prijs. Desondanks zijn veel eigenaren tevreden met de ingrediënten en het effect op het gewicht en de energie van hun honden. Het blijft een populaire keuze voor honden met allergieën.
|
Overtuigd! 😊
Deze brokken zijn erg aan te bevelen, ook voor jongere honden. Het ruikt goed en de ingredienten zien er goed uit. Bij de overgang van puppyvoer naar deze brokken geen last van de ontlasting gehad.
|
Goed voer
Zeer smakelijke brokjes. Mijn honden genieten er van.
|
Top
Goed voer. Fijn dat de brokken groter zijn zodat mijn hond de tijd moet nemen om te kauwen i.p.v. alles naar binnen schrokken.
|
Te groot
De brokken zijn veel te groot onze honden weigeren ze te eten
|
De hond staat te springen bij zijn voerbak!
Onze hond vindt dit heel erg lekker. Ontlasting is ook veel beter dan met ander voer. Na eerst het proefpakket nu de 12Kg zak besteld.
|
Heel goed
Erg grote brokken, perfect voor grote honden. Zeker aan te raden voor hondenrassen die erg actief zijn omdat dit voer vol met eiwitten zit. Super voor de actievere hond!
|
Goede brokjes
Mijn hond houdt van Wolf of Wilderness dus wilde ik ook de nieuwe variant testen, niets aan op te merken, wordt erg graag gegeten en bevalt prima.
|
Erg smakelijk, hond drinkt er wel meer door.
Mijn kieskeurige dame van 13 jaar vliegt op haar bak. Vind het voer heerlijk maar drinkt er ook meer van wat er toe leid dat ze vaker buiten moet en minder lang alleen thuis kan zijn zonder binnen te plassen.
Prima
Prima spul hond doet het er goed op.
|
Onze hond vind ze heerlijk!
Wij hebben zelf Duitse/Tervuerense Herder en zij doet het goed op deze brokken.
We hadden hiervoor de normale Wolf of Wilderness brokken zit wel degelijk verschil in de brokken.
Ten eerste zijn deze brokken iets groter/groffer dan de normale brokken van Wolf of Wilderness dus heb je een iets kleinere hond dan kan het iets langer duren voordat ze de brokken hebben weg gekauwd.
Een kennis van ons heeft een klein boomer hondje.
Die had een paar brokjes van ons geprobeerd die vond ze wel lekker!
Vacht
Sinds de start met dees voer is mijn hond (frenchie) zijn vacht weer mooi glanzend en voelt terug zacht aan. Ook hebben beide hondjes geen last meer van diarree. Super tevreden voor dees prijs
Uitstekend voer, weg met de jeuk.
Toen wij onze American Bully pup kochten hebben wij haar vrijwel direct overgezet op KVV maar ze bleef erg veel honger houden en jeuk....Dus over op een brok van BRITT, ook hier nog steeds jeuk en een rode buik. Uiteindelijk hypoalergeen brok via de dierenarts waarop de jeuk en roodheid helaas niet verdween.
Toen op goed geluk deze brok geprobeerd en de jeuk en rode buik was na een paar dagen verleden tijd, super! Ze vind de brok erg lekker, ze glimt als een spiegel en haar vacht is zacht.
zeer tevreden
Mijn hond is geen goede eter. Ook deze brok verslind hij niet maar eet hij alleen als hij trek krijgt. Dit voer gekocht echter omdat mijn hond steeds meer last kreeg van zijn maag/darmen na 5 jaar een andere biologische brok te hebben gehad. Nu hij dit voer eet heeft hij geen last meer van zijn maag/darmen en zijn ontlasting is mooi stevig en niet veel. Erg blij mee dus!
|
mijn hond smult
mijn Duitse herder is een kieskeurige eter, zeker wat betreft harde brokken. Maar dit is echt super. Hij smult er echt van. De brokken zijn groot, ruiken zelfs lekker, en hij doet het er echt goed op. Stoelgang prima, vacht blinkt.
super
mijn duitse herder is een moeilijke eter heel kieskeurig , deze taste of canada heeft hij voor de eerste keer smakelijk opgegeten
|
Goed voer
Mijn honden (Australian shepherds) doen het er goed op en ik wissel ook wat af van smaak. Vind ook heel fijn dat de brok groot is zodat ze ook goed moeten kauwen.
|
Pup is er gek op
Sinds mijn Jack Russell pup over is op dit voer is haar ontlasting een stuk steviger en in hoeveelheid verminderd. De scheetjes die ze van het supermarktvoer liet zijn ook verleden tijd. Ook oogt haar vacht veel mooier nu! Al met al dus zeer tevreden over dit voer.
Niet de beste, wel zeer goed
Amstaff, 3j, was groot fan maar stoelgang verdubbelde wel met dit voer. Proteïne/vet-ratio is dan ook niet optimaal. We proberen nog even de alternatieven maar die zijn uiteraard nog een tikje duurder. In elk geval is WoW een uitstekend graanvrij voer voor een héél scherpe prijs en wie twijfelt zou ik het zeker aanraden.
|
groene ontlasting?
op zicht prima brokjes. Mijn hond, labrador, heeft voedsel allergie. Nu al ongeveer 1 maand dit voer geprobeerd en hij lijkt geen last van allergie te hebben - dus goedgekeurd! :) Alleen, sinds hij dit voer krijgt, poept hij wel vaker (bijna altijd 4 keer per dag, normaal 2x per dag) en zijn ontlasting is constant donkergroen van kleur. Is dit normaal? Komt dit misschien van de kruiden die hier in zit?
|
gord verteerbaar voer
Onze hond heeft dit voer graag en zijn ontlasting is vast en goed en donker van kleur. Daarvoor had hij diaree en was zijn ontlasting licht van kleur.
