
238 reviews voorProbeer nu! Wolf of Wilderness Droogvoer voor Honden
Upload je eigen productfotoErvaringen van huisdiereigenaren
Door AI gegenereerde samenvatting op basis van klantenbeoordelingen
De brokken worden door veel honden gewaardeerd, vooral vanwege de smaak en de verbeterde ontlasting. Sommige honden hebben echter moeite met de geur en grootte van de brokken, wat soms leidt tot meer ontlasting. Er zijn ook zorgen over de stijgende prijs. Desondanks zijn veel eigenaren tevreden met de ingrediënten en het effect op het gewicht en de energie van hun honden. Het blijft een populaire keuze voor honden met allergieën.

|
Soft & Strong - met Kip (350 g)
Erg fijn als beloning en als afwisseling
Een brok die zo lekker ruikt en smaakt, waardoor het ideaal is als beloning en ter afwisseling van de normale brokken. Fijne samenstelling, hoop dat WoW niet de drang heeft ook dit gouden recept aan te willen passen naar veel minder dierlijke eiwitten zoals nu bij een deel van het assortiment gebeurt.
|
ALS SNOEPJE
De hondjes krijgen dit als snoepje. En van de twee moest een beetje afvallen. In plaats van gewone botjes of snacks hebben we het vervangen door dit als snoepjes te geven. 😇
|
Wolf of wildernis
Gebruikte eerst eukenuba,deze at ze naar verloop niet meer, gemend met Wolff of wildernis, die eet ze ertussenuit. Dus compleet overgestapt, en zéér tevreden hond
|
Goede brokjes
Prima verpakking voor een weekendje weg, of als beloning. Mijn labrador is er dol op. Brokjes zijn wel wat kleiner dan het droogvoer wat hij 'normaal' krijgt.
|
Fantastisch mooi product.
Heel erg tevreden over en mijn hond "love it" ook mooie ontlasting, perfect dit.
De minibrokjes
Ik gebruik deze als snoepje/koekje voor mijn chihuahua, want die is erg voedingsgemotiveerd en hij werd te dik van de hondensnoep. Met dit als oplossing te gebruiken is hij terug op gewicht en hij denkt dat ie nog steeds zijn koekje krijgt na de wandelingetjes. En ook minder last van tandplak.
Blije honden
Mijn hond is een hele moeilijke eter en had voorheen vaak bacteriële huidinfecties. Met dit voer gaat alles prima. Ze eet het graag, ze heeft een glanzende huid en voelt zich prima.
|
2 hondjes met allergie
Wij hebben 2 kleine hondjes beiden met allergie, uit bloedonderzoek mogen ze bijna niets hebben. Ze kunnen beiden alleen maar tegen paard, ben heel blij met deze voeding. Ze zijn er dol op, en ze gaan er heel goed op👍🙂
|
Top product
Vooral de rocky canyons rund vind m’n hond super lekker. Het ruikt ook echt goed. Sommige zoals de zalm is ze echt geen fan fan maar daar zijn de proefzakjes perfect voor.
Ze heeft minder jeuk en zeer goede ontlasting. Ook met het dieet voer alweer een halve kilo afgevallen. Ik stap voorlopig niet meer van dit merk af
|
Zeer tevreden
Ik voer dit nu ruim 2 maanden. Ik ben erachter gekomen dat mijn hond het gewoon heel goed doet op lamsvlees. We hebben eerst lamsvlees brokken van 2 andere merken geproduceerd maar vond het vleesgehalte zeer laag. Deze brokken hebben een hele goede ingredienten lijst en een mooi deel aan vlees. Super tevreden en hij eet ze ook graag, veel beter dan de andere brokken.
|
Blije hond
Mijn hond vind het echt heerlijk. Jammer dat ik niet meer bij jullie zal bestellen, zolang jullie met DPD verzenden. Ik had het op thuisbezorgen zijn nooit gekomen, terwijl hun zeggen dat ik niet thuis was. Op mijn camera beelden is te zien dat ze nooit zijn geweest. Nu moest ik mijn pakketje 15 km van mijn huis het pakketje ophalen. Ik kies op de site voor de milieuvriendelijke oplossing, om vervolgens met mijn eigen auto te moeten halen dat is heel krom. En 2 weken op gewacht.
|
Goede brok
Ik twijfelde om op deze brokken over te stappen. Onze hond doet het heel goed op lamsvlees. Hiervoor ook een brok met enkelv.proteïne bron (lam) maar het vlees percentage was daar heel laag (20%) dus toen deze brokken gevonden. De vorige brok vond hij ook niet zo lekker, liet het vaak staan. Deze vond hij wel direct lekker, hij nam zo zo aan uit mijn hand. Ik doe er ook altijd warm water over (en laat het dan even afkoelen voor ik het geef) want dan komt de voor hem lekkere geur beter naar boven
Weer eetlust
Onze jonge golden retriever verloor steeds al snel zijn interesse in nieuw voer. Sloeg maaltijden over of at met lange tanden. Nu laat hij geen brokje meer liggen en heeft hij heel veel energie. Ook geen ontlastingsproblemen gekregen.
Mooie ontlasting :)
Lang gezocht naar een geschikte brok voor onze Golden, want zijn ontlasting was altijd plat. Met deze legt hij echt perfecte drollen en hij lust het ook dolgraag (sja, Golden he). Intussen wordt hij een jaartje ouder en zijn we overgeschakeld op de helft Weight Management en de helft deze brok en hij doet het nog altijd super goed!
|
Super goed voedsel!
Bailey onze Franse Bulldog van twee jaar gaat eindelijk heel goed op deze brokken! Eindelijk harde ontlasting en weinig tot geen scheetjes meer. Super!
|
Ook mooie trainingsbrok
Ik heb deze brokken van de bonuspunten "gekocht". Het is een mooie zachte brok met veel geur. Ik heb hem tijdens het trainen gebruikt. Mijn hond deed er alles voor! Fijn als het belonen tijdens de training zo verantwoord kan.
|
Fijne probeerverpakking
Voer wordt goed gegeten door mijn labrador (maar ja die eten ook echt alles). Ontlasting is prima 1x daags, vacht glanst mooi. Kleine verpakkingen ideaal voor een dagje uit of korte vakantie.
Topvoer
Verschillende smaken geprobeerd bij de viervoeters maar de zalm is echt populair bij onze bloedhond kruising. Jack Russel krijgt formaat brokjes ook gemakkelijk weg en geen gevoelige darmen meer. Aanrader!
|
Rode geirriteerde huid
Mijn hond heeft opeens een ontstoken huid bij zijn onderbuik, kan dit door het voer komen? Heeft iemand anders daar ook last van? Op zich heb ik niets tegen het voer, het was in de aanbieding en heb zo’n twintig zakken van 1 kilo gekocht, verschillende soort behalve lam en konijn of eend
|
Oude dame
Overgestapt op dit voer . Onze oude dame Cato vind het lekker. Ze heeft zeer slechte heupen en doet het goed op dit voer.
