
238 reviews voorProbeer nu! Wolf of Wilderness Droogvoer voor Honden
Upload je eigen productfotoErvaringen van huisdiereigenaren
Door AI gegenereerde samenvatting op basis van klantenbeoordelingen
De brokken worden door veel honden gewaardeerd, vooral vanwege de smaak en de verbeterde ontlasting. Sommige honden hebben echter moeite met de geur en grootte van de brokken, wat soms leidt tot meer ontlasting. Er zijn ook zorgen over de stijgende prijs. Desondanks zijn veel eigenaren tevreden met de ingrediënten en het effect op het gewicht en de energie van hun honden. Het blijft een populaire keuze voor honden met allergieën.
|
Valt super in de smaak!
Onze 3 jarige witte herder is helemaal dol op dit eten! En ook heel fijn dat er bij de grote verpakking nog 6 blikjes natvoer kado werden gedaan.
|
Fantastisch
Ik heb 2 hondjes, 1 kleinekees en 1 volpino italiano. Ze zijn er gek op! En hun ontlasting is perfect. Mijn ene hondje heeft een darmziekte waardoor helaas een heleboel eten zorgt voor een zieke hond. Sinds ze dit krijgt is alle ellende over en voelt zij zich zo fijn. Ik heb met beide vele merken geprobeerd, en dit is het enige wat echt goed gaat en wat ze echt heel lekker vinden.
|
Sky
Sky vind deze lam heerlijk. Ze eet de hele bak helemaal leeg.
|
Er lijkt iets veranderd
De 1e zak was geweldig. Smakelijk en voor het eerst sinds we hem hebben geen diarree mee. Ook de 2e zak een succes. De derde zak wilde hij niet meer eten. Heel vreemd, want hij is een alleseter. Zonde van de 12 kilo zak. Iets veranderd in de samenstelling?
|
hond is er dol op
Onze hond vind ze heerlijk en doet het er ook goed op. Wel veel ontlasting vind ik.
|
Duitse Pinscher
Sinds een week voeren wij dit volledig (na overgangsfase) aan onze Duitse Pinscher van 1 jaar oud. Tijdens de puppy periode hebben wij de soft brokken van Bosch junior gevoerd en dat ging prima. Sinds deze week eet onze hond buiten grashalmen en laat hij bijna ondragelijke windjes. De brokken worden wel warm ontvangen want ze ruiken best heftig. En des te meer geur eraf komt des te lekkerder ze het lijken te vinden. Wellicht dat het niet zo geschikt is voor onze Duitse Pinscher.
Goed formaat brok
Onze golden retriever was een beetje uitgekeken op Taste of the Wild brokken. Daarom deze brok geprobeerd. Ze vond ze erg lekker! Het is een fijn formaat brok. Een stukje groter dan vele andere merken. Helaas bleek onze hond allergisch voor deze brokken. Na twee dagen zat ze helemaal onder de jeukende bulten. Nu overgestapt op een andere graanvrijr brok en dat gaat gelukkig goed.
|
Grote brok
Probeerde deze brok. Had hiervoor raste of the wild. Ik vind de brok te groot en mijn hond moet er erg veel van drinken. Ik stop hiermee
|
zeer smaakvol voer volgens mijn pup
Mijn pup van 9 weken vindt het smaakvol voer, hij eet eerst de Wild Hills met eend op voordat hij zijn oude voer eet. De Lam heb ik ook staan maar nog niet open gemaakt.
Zeker een aan te raden dit voer
|
Op en top zeer goed
Onze honden zijn er goed mee eten beter en een goede stoelgang
|
Geweldige brok
Onze Bouvier gaf aan haar vorige brok niet meer lekker te vinden. Nu staat ze weer voor de kastdeur te wachten dat de voerbak gevuld wordt. Mooie soepele ontlasting.
|
Niet goed voor mijn hond
Hond vind het super lekker maar verdraagt het niet helaas. Nu blijf ik met een volle zak zittten en best veel geld minder. Jammer want hij zou het graag willen eten.
|
Niet zeker
Het voer ziet er prima uit en mijn honden (huskys)hebben normaal altijd de gewone brok met lam van wolf of wilderness. Helaas vinden ze deze soft versie blijkbaar niet lekker genoeg want ze eten het niet. Heel jammer, want volgens mij is het kwalitatief prima.
|
goede kwaliteit
onze golden heeft een allergie voor graan en rund, het is dus even zoeken naar senior voeding die geen van beide bevat en nog een hoge waarde van vlees heeft. Na lang zoeken kwam ik hier op uit. Ze is er helemaal weg van! Cleo is al een moeilijke eter maar dit is verleden tijd nu. Ze heeft goede ontlasting, goed energieniveau en geen reactie.
|
Top brok
Onze bordeaux dog vindt de brokjes heerlijk. Zn vacht glanst en is glad. Top conditie.
|
Zeer goede brokken
Mijn koningspoedel vindt deze brokken heerlijk. Hij eet ze echt met smaak, zoals alle producten van Wolf of Wilderness.
|
Ze zijn er zot van
Mijn 2 liever herders honden zijn gek van dit voer en eten heel graag.
Ook geen last meer van platte stoelgang 😍
Prima voer
Al onze honden smullen ervan. Zelfs de meest kieskeurige vindt het lekker. Zeker een aanrader. Zij happy, wij ook.
|
Na paar dagen problemen
Op zich had ik goede hoop bij dit voer. Wilde mijn 'maaggevoelige' Tervurense herder overzetten van de Duck op dit voer ivm tandvleesproblemen. Zij kreeg na een paar dagen problemen; spugen en slecht lopen (bekend met slechte heupen). Zij reageerde al eerder op deze manier op ander voer. Jammer. Ze vond het wel lekker.
|
Zichtbaar lekker
Onze hond wordt in oktober 8 jaar, ben sinds kort overgeschakeld op deze brokken. Hij eet ze gemengd met natvoer en je ziet dat het hem goed smaakt. De brokken hebben een mooie kleur en zien er heel krokant uit. Senior en graanvrij, 2 vliegen in één klap!
