
238 reviews voorProbeer nu! Wolf of Wilderness Droogvoer voor Honden
Upload je eigen productfotoErvaringen van huisdiereigenaren
Door AI gegenereerde samenvatting op basis van klantenbeoordelingen
De brokken worden door veel honden gewaardeerd, vooral vanwege de smaak en de verbeterde ontlasting. Sommige honden hebben echter moeite met de geur en grootte van de brokken, wat soms leidt tot meer ontlasting. Er zijn ook zorgen over de stijgende prijs. Desondanks zijn veel eigenaren tevreden met de ingrediënten en het effect op het gewicht en de energie van hun honden. Het blijft een populaire keuze voor honden met allergieën.
|
Graanvrij brok met taurine
Blij om een graanvrije brok te vinden met voldoende taurine voor een golden. Zeer tevreden over!
|
Ze eet
Eindelijk, ze eet deze brokjes. En ze ziet er gezond uit. Ik voer haar af en toe haar oude brokken, zodat ze weer reikhalzend uitkijkt naar deze.. hopelijk komen er meer smaken.
|
Eend? Helaas veel kip
En dan denk je brokken van eend te hebben en dan zit er 41% kip in en slechts 10% eend.
De hond vindt het lekker, daarom toch nog 3 sterren.
|
Veel te lekker!
Heb het zelf niet geproefd, maar mijn ridgeback eet het met grote happen tegelijk, zij kan er niet genoeg van krijgen. Een keer de voorraadbak niet goed gesloten en ze kon haar lol niet op, met gevolg een rond tonnetje en meteen een paar dagen op randzoen. Of zij er wat van geleerd heeft? ik denk het niet. Het is veel de lekker!
|
Eczeem of huidproblemen
De hond (11mnd Dalmatiër) vindt de brokjes erg lekker maar helaas krijgt hij hier huidproblemen van. Er is een grote donkere vlek in zijn huid gekomen op zijn rug en op zijn hoofd. Wij zijn weer terug gegaan naar de Junior met lam. Vindt hij even lekker en de huidverkleuringen verdwijnen weer! Tip voor anderen: De verschillende smaken verschillen in dosering en grootte.
|
Wolf of Wilderness 'Explore The Vast Forests' Weight Management Hondenvoer
Dit voer is niet zo in trek bij mijn hond. Maar wat ik erg vervelend vind mijn hond last erg vieze scheten ervan.
|
Te zacht
Heb bij deze korrel ontdekt dat ze ook nog eens alergisch is voor zoete aardappel… ze heeft het wel opgegeten en at het zeer graag maar uiteraard krabte ze zich verloren…
De korrel is te zacht en enkel ideaal voor oudere honden die bijna geen tanden meer over hebben.
Ruikt ook zeer fel maar is van de verse producten.
|
Schimmel
Bizar dat zulk duur voer kan gaan schimmelen
|
Eindelijk een brok die mijn hond eet
Ik heb eerst een proefverpakking van ieder soort brok van dit merk mee besteld omdat mijn hondje een moeilijke eter is .
Van deze "Canada" brok dacht ik dat ze te groot zouden zijn voor maatje whippet maar het lijkt alsof ze denkt dat het koekjes zijn en hopla ze eet er iedere dag buiten haar vers voer zeg maar twee handjes van en dat is voor haar een wonder.
Enig nadeel is dat het niet geleverd wordt door Zooplus en reken niet op binnen 24 uurs levering want helaas dat is niet zo.
|
Topbrok
Ik heb een hondje dat constant weigert om ook maar iets van brokken te eten en na alle dure merken te hebben geprobeerd en te hebben weggegooid een proefverpakking van deze brokken mee besteld en tadaaaaaa ze eet iedere morgen een handvol op terwijl ik de grootte van de brok nogal flink vind voor een kleine hond , maar het is een beetje de maat van een koekje dus misschien zit daar de trikker voor haar.
Ik zeg: Heb je een moeilijke eter ,probeer dan deze brokken en wie weet.
|
Zeer goed en gezond merk
Heb perongeluk de zachte korrel besteld gehad maar ons Nina eet deze als nog graag als extraatje bij der eerste harde korrel. Volgende x pak ik lambs en de harde korrel ervan, het ligt al klaar in men winkel mandje 😍
|
Wolf of Wilderness
Na veel soorten voer uitproberen, uiteindelijk uitgekomen bij dit voer voor onze jonge Labrador van 8 maanden. Niet te hoog calciumgehalte en zoals ze beloven aardig wat vleesgehalte en graanvrij. Onze gulzige Labrador doet het er goed op: goed glanzende vacht en goede ontlasting. We houden dit merk voorlopig!
|
Super eten !!!!
Mijn hond is een kieskeurige eter en dit eten vindt hij geweldig !!!!!!
|
Lekkere krokante brok
Onze Friese Stabij vind t heerlijk, goede stoelgang, geen grote hopen, gewoon een gelukkige hond
|
Top kwaliteit
Beste voeding ooit voor onze hond.
|
Wolf hondenbrokken
Hond poept en drinkt dubbelzoveel en is er niet dol op deze bikkelharde brokken.
|
Ideale brokken
Onze gecastreerde reu van nu 4 jaar blijft perfect op gewicht met deze brokken. Ook heeft hij na deze afgewogen maaltijd( zak aanhouden qua gewicht) geen honger meer, wat hij bij andere brokken nog wel had naar ze portie.
|
Blije hond, veel ontlasting
Mijn hond van 23,5 kilo eet nu een poosje Wolf of Wildernissen en eet er lekker van. In basis staat er altijd droogvoer voor hem klaar en hij geeft zelf aan wanneer hij meer wil. De ene dag wat meer, de andere wat minder. Dat is mooi in balans. Zijn darmen reageren goed en de ontlasting is goed stevig. Wel is er uitzonderlijk veel ontlasting, 4 tot 8 keer een grote boodschap per dag. Dat hadden we niet met ander voer. Hierdoor geef ik 4 sterren. Maar als het aan de hond lag 5 sterren ⭐️
|
Lekkere krokante brokken.
Fijne krokante brokken onze Duitse Herder is er gek op.
|
Erg lekker
Ik heb een border collie en die staan er bekend om dat ze kieskeurig zijn met eten en ze zo dagen niet naar hun eten om kijken. Maar deze brokken staan niet langer dan 2 minuten 3n dan zijn ze schoon op!
