
238 reviews voorProbeer nu! Wolf of Wilderness Droogvoer voor Honden
Upload je eigen productfotoErvaringen van huisdiereigenaren
Door AI gegenereerde samenvatting op basis van klantenbeoordelingen
De brokken worden door veel honden gewaardeerd, vooral vanwege de smaak en de verbeterde ontlasting. Sommige honden hebben echter moeite met de geur en grootte van de brokken, wat soms leidt tot meer ontlasting. Er zijn ook zorgen over de stijgende prijs. Desondanks zijn veel eigenaren tevreden met de ingrediënten en het effect op het gewicht en de energie van hun honden. Het blijft een populaire keuze voor honden met allergieën.
Heerlijk en effectief na sterilisatie
Houdt mijn sheltie teef haar gewicht goed in controle en ze eet met plezier haar bakje leeg. Net iets effectiever bij noodzakelijke gewichtscontrole dan sunny gladde minus 1 derde. Erg tevreden. Jammer dat er leverproblemen zijn voor deze brok
|
Tevreden voor onze senior
Voor onze oude labrador (12 jaar) de Explore geprobeerd i.p.v. de seniorbrok, ze begint wat magerder te worden en met deze brok heb ik het idee dat ik niet meer voer hoef te geven. Ze eet het graag en heeft mooie ontlasting.
|
Met neusknijpertjes rondlopen
Mijn hond is een heel gemakkelijke eter, ik geef alleen maar Wolf en varieer met smaken. Voor de eerste keer deze geprobeerd. Ze vindt de brokken heerlijk, alleen één groot nadeel....de ramen in huis moet regelmatig open want haar windjes zijn niet te harden. Hierna gewoon weer de geperste brok, die valt evengoed in de smaak, en de luchtverfrisser kan weer in de kast.
|
Toch maar bij de oude wolf gebleven :(
Al 5 jaar wild hills, green fields, blue river, dus super benieuwd naar de nieuwe "Elements". Wilde onze honden eens wat andere smaakjes geven. Maar desondanks de trage overgang van het odue naar het nieuwe voer (elke dag iets meer nieuw bij de oude brokken) werd de stoelgang steeds slechter (platter en kramperig tijdens het gaan). Dus hebben proefzakjes opgemaakt en zijn nu teruggekeerd naar de oude variant en stoelgang terug prima na tijdje oude variant.
|
Stevige en weinig stoelgang en wordt lekker gevonden
Beide golden retrievers hier thuis zijn zot van al de smaken tot nu toe. In het begin rustig, stapsgewijs overgestapt (elke dag iets meer van het nieuwe voer bij het oude voer). Onze eerste golden (nu 6) eet alles dus dit ook (dus qua smaak weinig referentie lol). Stoelgangsamenhang en hoeveelheid is met die voer veel beter dan alle andere voeren die we hebben geprobeerd voor haar. Onze jongste golden (1j) had sinds het nestje last van stoelgang. Maar niet langer met Wolf + ze vindt het lekker.
heerlijke brok
Heerlijk vullende brok. Onze hond moest een beetje afvallen en dat is gelukt. nu is ze tevreden met kleinere porties.
|
Wolf droogvoer
Zeer veel variaties dus veel afwisseling voor mijn kieskeurige bulldoggen.
|
Zeer goede opvolgbrok na puppyvoer fokker
Het puppyvoer van mijn fokker bevat bewerkte ingrediënten, tarwe en veel vet. Voor even was dat oké. Nu mijn pup een jonge hond is, vonden mijn hond en ik een overstap naar dit merk perfect. Geruisloos verlopen. Geen diarree, fitte hond met betere ontlasting. En de verse ingrediënten met focus op goede kruiden en knollen juichen wij alleen maar toe. Dezelfde prijs overigens als het puppymerk, dus alleen maar voordelen!
Compact
Perfect to travel
|
super voer
We hebben dit product geprobeerd bij onze moeilijke eter. ( Drentsche patrijs) en dit is tot nu toe de enige brok dat hij zelfs zo eet. Het andere voer dat we hadden moesten we altijd mengen met natvoer voordat hij er er naar wilde kijken. We zijn er heel blij mee, want nu blaft hij van blijdschap als het etenstijd is. DAt is zo fijn!
Senior brokken
Onze hond “doet” het goed op Wolf Senior incl (een minder besproken onderwerp) zijn, ontlasting.
Het enige wat me tegenvalt is de beperkte keuze. Wolf Duitsland (fabrikant) reageert niet op een vraag. Verder valt het me algemene zin op dat een brokken merendeels bestaan uit (afvalvlees) kip. En, dat het nog steeds is toegestaan om misleidende teksten op verpakking te zetten. Lam is geen lam als voer voor 60% uit kip bestaat, 20% uit extracten of whatssoever en 20% lam.
Enthousiast
Ik heb de probeer verpakkingen gekocht en mijn hond vindt het heerlijk. Ik gebruik het in zijn activity centers en als beloning. Zodra zijn huidige brokken op zijn, wordt dit zijn nieuwe voer!
|
Schimmel
Op zich best tevreden over het voer, mijn oudste hond at de softbrokken graag, helaas heb ik nu al bij mijn laatste twee bestellingen er 1 zak bij waarbij de brokken helemaal beschimmeld zijn, wit en stinkt, zo weggegooid, vertrouwen een beetje verloren in deze brok…
|
Honden vinden het lekker
Mijn honden van 10 en 13 lusten het heel graag. Stoelang is goed stevig bij deze brok.
|
No more loose stools
I have a greyhound and in her younger years she had a lot of loose stools from her food. Swapping to grain free seemed to fix the problem and I've been using this food for just over a year now with no problems.
|
Niet voor ons
Ik heb het idee dat onze oudste de grootte van de brokjes niet prettig vind. Voorheen voerde ik brok van een kleiner formaat. Hij doet langer over zijn eten dan ik gewend ben.
Wat me verder is opgevallen is dat alle 3 onze honden grotere hoeveelheden poepen. Zelfs de jongste, die normaal drollen legt die meer weg hebben van die van een kat qua formaat, legt nu grote hopen. De kleur en vorm zijn verder prima.
Helaas, dit is niet de brok voor ons.
|
Supper voer
Mijn husky van 9 maanden reageerden niet goed op andere brokken.de brokken van wolf doet hij het supper goed op eindelijk vaste ontlasting geen jeuk meer en hij komt aan. Zeer tevreden met deze brokken ik raad het iedereen aan
|
heel goed voer
Mijn bernerteefje eet al aantal jaar de wild hills, ik probeer af en toe eens te veranderen van merk maar elke keer weer heeft ze last van maag en platte stoelgang, dus ik hou het op dit merk en enkel de wild hills, mijn andere berner at dieetvoeding van royal canin maar heeft veel jeuk, heb ik sinds kort ook op deze voeding gezet, met de hoop dat ze minder jeuk ga hebben
Wolf of wilderness
Mijn hond eet altijd lam v dit product maar beetje beu dus nieuw smaakje geprobeerd en hij eet ze direct op dus ja hij blij ik blij
|
Keuze
Wat ik heel erg mis bij Wolf is de keuze. Onze 10 jarige hond hoeft nog geen soft brokken, welbeschouwd blijft er dan nog maar 1 brok over. Is daar nu echt niet op te verzinnen. Verder valt het me op en niet alleen bij Wolf dat er altijd zoveel kip wordt gebruikt (lees: goedkoop). En staat er op de verpakking: lam, dan is het merendeel nog steeds kip. Tot slot: lees je de ingrediënten dan is 51% vlees, maar het andere gedeelte, bosbessen etc (??). Er valt nog wat te verbeteren aan goede info.
