
238 reviews voorProbeer nu! Wolf of Wilderness Droogvoer voor Honden
Upload je eigen productfotoErvaringen van huisdiereigenaren
Door AI gegenereerde samenvatting op basis van klantenbeoordelingen
De brokken worden door veel honden gewaardeerd, vooral vanwege de smaak en de verbeterde ontlasting. Sommige honden hebben echter moeite met de geur en grootte van de brokken, wat soms leidt tot meer ontlasting. Er zijn ook zorgen over de stijgende prijs. Desondanks zijn veel eigenaren tevreden met de ingrediënten en het effect op het gewicht en de energie van hun honden. Het blijft een populaire keuze voor honden met allergieën.
|
Daisy
Onze Franse buldog kreeg eerst royal canin.
Veel jeuk en geen vaste ontlasting.
Nu met deze brok minder jeuk en mooie vaste ontlasting
Zeer tevreden
|
Heel tevreden
Omdat mijn border collie door gewoon voer bewegingsstoornissen had werd ons graanvrij voer aanbevolen . Heel toevallig namen we Wolf of wilderness en Boy eet het heel graag en is er terug gezond mee geworden . Een aanrader !!!!
|
Het wordt met smaak gegeten.
Onze witte Zwitserse Herder mocht deze brokken vanaf de eerste hap, hij geeft niet meer over, wat met zijn vorige voeding frequent gebeurde en zijn stoelgang is enorm verbeterd. Top brokken.
|
Lekker!
Mijn Huksy meiden vonden het heerlijk! Deze smaak ga ik dus vaker bestellen. Super handig zo’n klein probeer pakketje, ook handig voor op reis!
|
Ollie smult ervan
Mijn pup, doet het er tot op heden fantastisch op!
Groeit en vindt het top !
|
Heel geliefd!
Lekker! Goede stoelgang, vanaf dag 1!
|
Diaree
Zo marketing gevoelig als ik ben het mooie wolfje en een leuke omschrijving,
Onze pup 16 week heeft na 18kilo brokken nogsteeds dunne ontlasting en lijkt erger te worden vacht is minder en lijkt ook meer te verharen, voor ons werkt het niet helaas. Wij stappen na proberen weer over op wat anders 😊👍
|
Senior houd er van
Mijn senior hond vind deze brokjes erg lekker! De andere hond-die speciaal ander voer krijgt- is stikjaloers! Die eet het liefste mee....
|
13+er
M' n bejaarde 13+ staffy overgezet op dit voor. Ze is er een die nooit problemen heeft gehad met voer qua maag/darm en lust eigenlijk alles.
Na periode van niet meer haar vleesvoer te verdragen toch maar proefzoekje gehaald...Ze spuugd niet meer en eet het met veel smaak.
|
Husky’s zijn er gek op!
Top voer! Mijn husky’s zijn er gek op. Ze zijn ook kerngezond, nooit ziek en hebben een mooie glansende vacht. Goede voeding dus.
|
Mijn hond vindt het niet lekker
Mijn hond vindt Wolf of Wilderness erg lekker. We hebben al heel wat smaken geprobeerd. Deze pakt hij echt niet. Diverse malen aangboden, maar nee hoor.
Sean vindt het heerlijk
Hij eet er goed van is levendig en ook zijn darmen werken er goed op.
|
Sydney is blij.
De hond is er dol op.
Allergie kip
Helaas mijn hond heeft een allergie voor kip zijn we nu achter gekomen. Vond het wel erg lekker.
|
Wolf eend en rund
Normaal geef ik mijn twee dwegschnautsers Royal Canin. De één is 12 de andere 2. De variant van eend vinden ze beide erg lekker. Ook heb ik de rund variant geprobeerd. Mijn persoonlijke mening is dat van beide hun ontlasting en vacht niet is veranderd. Beter geworden zeker van het 12jaar oude hondje. De rund variant zijn idd grote brokken en die geef ik als koekje als we bv zijn wezen wandelen. De brokken zijn krokant en ze moeten dus goed kauwen wat tevens goed is voor hun tanden.
Prima voer!
Prima product, onze honden vinden het lekker en ze hebben goede ontlasting.
|
Heel goed ontvangen, weinig kauwen, wel wat sterke geur
Ik kocht dit product als alternatief voor snoepjes, vandaar de kleine verpakking. Mijn hondje is helemaal verzot op de SOFT kip met zoete aardappel, al vind ik het spijtig dat ze zo weinig moet kauwen.
De sterke geur is wat minder, maar liever dat dan eten dat vol met rommel steekt.
Wij zijn fan! (de kat zou er mee weg zijn, als ze kon)
|
Darmproblemen
Na gedegen onderzoek leek Wolf voer ideaal en gezond voor mijn Berner sennen. Oude voer afgebouwd, Wolf opgebouwd. In die periode kreeg mijn hond echter steeds meer problemen met zijn ontlasting. Het blikvoer weigerde hij.
Nu zit ik dus met een volle, grote zak, 4 blikjes en 4 proefzakjes...
|
Zeer goed, lekker
Dit voer is uitstekend van kwaliteit en smaak. Hij eet het direct op, ontlasting is goed en zijn vacht glimt mooi.
|
Topvoer
Mijn honden zijn er gek op, beginnen telkens aan hun eten zonder twijfel en het ruikt ook niet slecht tegenover andere voeding. Topvoer!
