
238 reviews voorProbeer nu! Wolf of Wilderness Droogvoer voor Honden
Upload je eigen productfotoErvaringen van huisdiereigenaren
Door AI gegenereerde samenvatting op basis van klantenbeoordelingen
De brokken worden door veel honden gewaardeerd, vooral vanwege de smaak en de verbeterde ontlasting. Sommige honden hebben echter moeite met de geur en grootte van de brokken, wat soms leidt tot meer ontlasting. Er zijn ook zorgen over de stijgende prijs. Desondanks zijn veel eigenaren tevreden met de ingrediënten en het effect op het gewicht en de energie van hun honden. Het blijft een populaire keuze voor honden met allergieën.
|
Goede brok voldoende smaken
Na proefpakje te hebben geprobeerd ,geef ik ze ( 2 bouviers)nu alle smaken door elkaar ze vinden ze allemaal lekker. Ik geef wel nog 1 maaltijd vers vlees
|
ideaal voor mijn honden
Wolf of wildernis wordt met veel smaak gegeten door mijn beide Amerikaanse akita's , ik geef weight management omdat de teef gemakkelijk te zwaar wordt,met deze voeding blijft dit onder controle, het bakje wordt altijd helemaal leeggegeten wat bij andere merken niet het geval was.
|
Klinkt goed, honden weigeren het
Blikken Gekocht ipv barf op vakantie. Beide honden (junior en senior voer, en regulier) weigeren het. Ook de katten weigeren het. Jammer.
Te groot voor kleine honden
1x keer gevoerd, daarna alles uitgespuugd. Wilde ze daarna niet meer eten, terwijl andere soorten brok van Wolf of Wilderness graag worden gegeten. De brokken zijn te groot voor kleine honden.
|
Super goed voer!
Mijn hond zijn ontlasting is altijd een ding geweest. We hebben een lange tijd op kvv gezeten, maar ook hier had hij veel ontlasting bij. Sinds wij dit voer hebben doet hij het geweldig! Zijn ontlasting is echt zoveel verbeterd en hij vind het erg lekker. Ik koop ze vaak in de aanbieding bij zooplus dus de prijs is dan goed
|
Super
Mijn Amerikaanse Staffordshire terriër doet alles voor deze brokjes! Wij gebruiken deze als beloning tijdens het trainen buiten!
Perfect!!
Onze collie van 11 heeft toen hij ouder werd een gevoelige maag gekregen, dus op advies dierenarts overstappen naar een licht verteerbaar product. Bij meerdere speciaalzaken geweest en meerdere (dure) producten geprobeerd, maar dit merk overtreft echt alle andere!!
Zou vaker moeten worden aanbevolen!!
|
Heel goede brokken!
Mij hond eet de brok ondertussen al een jaar en ze eet het heel graag!
Bij de volgende zak ga ik eens wisselen van smaak zodat ze een beetje variatie heeft.
|
Prima brok
Na vele dierenarts bezoeken en het consulteren van een natuurgeneeskundige ivm terugkerende oorontstekingen op deze brok met enkel lamsvlees uitgekomen. Bevalt uitstekend en onze hond eet de brokken gelukkig goed! En al meer dan een half jaar geen last meer van oorontstekingen.
|
Speciaal ingrediënt?
Mijn hond eet altijd Wolf of Wilderness en lust alle verschilldende soorten en smaken. Enkel Fiery Volcano, nochtans vind hij snacks met lam lekker. Ik moet zijn korrels mengen met vers voedsel of wachten tot hij zeer veel honger heeft. Zit hier een bepaald ingrediënt in waardoor honden het niet willen eten? Andere mensen hebben ook hetzelfde probleem.
|
Heerlijk
Djambo vind het heerlijk, zeker in combinatie diblo zalm olie. Hij is er wel dik van geworden. Ik voer hem hem nu 50GR minder dan jullie aanbevolen hoeveelheid op de verpakking
|
Lekker!
Proefzakje valt zeer in de smaak.
|
Veel vlees in de brokken
Mijn hond is dol op deze brokken. En ik vertrouw erop dat de fabriek goed voedsel voor de hond blijft maken.
|
Shiba lust het niet
Mijn Shiba lust dit niet, 1 ster berust niet op de kwaliteit van het product maar gewoon op het feit dat mijn Shiba dit niet lust.
|
Shiba eet dit graag
Binnen no time was de zak op, erg geliefd bij mijn Shiba
|
Fijne brok
Onze Labrador pup willen we zo veel mogelijk ‘natuurlijk’ voeren, dus vers vlees, botten en brokken met een zo hoog mogelijk vlees gehalte. Deze brokken gaan goed, we mengen het met de andere Wolf of WildenessJunior variant.
|
Wolf hondenbrokken wilderness
Ze vindt het voer allemaal heerlijk, maar volgens mij gaat ze meer windjes laten en dat stinkt. Wat doe ik daaraan?
|
Het voer is niet zacht
Ik heb dit voer besteld voor mijn kleine hond. Het voer bevat verschillende formaten voer en de kleine brokjes zijn erg hard. De communicatie met Zooplus verloopt slecht, omdat de medewerker slecht Nederlands spreekt. Ik hoop alsnog op een oplossing
|
Honden willen het niet eten
Mijn 3 honden willen het absoluut niet eten. Ik probeerde de voeding daarom aan een vriend te geven met een grotere hond, die zijn dikwijls niet zo kieskeurig, maar ook die hond laat de brokken onaangeroerd staan, zelfs als hij honger heeft.
|
Mijn hond vindt het niet lekker.
Na goed bevallen proefzakje deze smaak in dubbele verpakking gekocht. Deze lust mijn hond echt niet, ze heeft liever honger. Er moet iets zijn veranderd aan de samenstelling tussen proef zakje en fabrikage van grote zakken. Dure miskoop🙁
