
25 reviews voorWolf of Wilderness Senior "Green Fields" Lam - graanvrij
Upload je eigen productfoto|
Jammer van de nieuwe samenstelling
Altijd tevreden geweest met de brokken van Wolf, we kopen ze specifiek voor de toegevoegde glucosamine. Sinds een tijdje heeft onze hond veel meer last van gas in de darmen, ik snapte niet waar het vandaan kwam! Nu zie ik net bij de beschrijving "nieuw recept".. jammer!
|
Was prima, honden nu aan de dunne!
Samenstelling veranderd, nou lekker dan! Eerst stond er expliciet 'Senior' op de zakken, nu niet meer. Dacht dat ik zelf per ongeluk de verkeerde had besteld. Dus bestelde 2 grote zakken bij van waar in Appingedam toch echt 'Senior' op stond. Kreeg ik weer de verkeerde! Zit met 4 zakken voer waar alle 5 mijn honden van aan de dunne raken. En nu???

Voordeelpakket: 4 x 1 kg Nieuw Recept
Was goed, nu niet meer
De samenstelling is veranderd. Waarom??? De brokken zijn ook veel lichter van kleur. De hond eet ineens met tegenzin (heeft ze nog nooit gehad) en is aan de dunne van het voer en huid is geïrriteerd.
Daar zit je dan met hond die zich niet lekker voelt en een hele voorraad die je niet meer wilt gebruiken.
|
niks voor mijn hondtje
mijn hond kan ze niet eten de broken zijn te groot voor haar mondtje
|
niks voor mijn hondtje
mijn hond kan ze niet eten de broken zijn te groot voor haar mondtje
Hond vind het niet lekker
Mijn hond vist zelfs de brokjes eruit als ik het mix met natvoer. Helaas niets voor haar.
|
Oude dame
Overgestapt op dit voer . Onze oude dame Cato vind het lekker. Ze heeft zeer slechte heupen en doet het goed op dit voer.
Senior brokken
Onze hond “doet” het goed op Wolf Senior incl (een minder besproken onderwerp) zijn, ontlasting.
Het enige wat me tegenvalt is de beperkte keuze. Wolf Duitsland (fabrikant) reageert niet op een vraag. Verder valt het me algemene zin op dat een brokken merendeels bestaan uit (afvalvlees) kip. En, dat het nog steeds is toegestaan om misleidende teksten op verpakking te zetten. Lam is geen lam als voer voor 60% uit kip bestaat, 20% uit extracten of whatssoever en 20% lam.
|
Honden vinden het lekker
Mijn honden van 10 en 13 lusten het heel graag. Stoelang is goed stevig bij deze brok.
|
Keuze
Wat ik heel erg mis bij Wolf is de keuze. Onze 10 jarige hond hoeft nog geen soft brokken, welbeschouwd blijft er dan nog maar 1 brok over. Is daar nu echt niet op te verzinnen. Verder valt het me op en niet alleen bij Wolf dat er altijd zoveel kip wordt gebruikt (lees: goedkoop). En staat er op de verpakking: lam, dan is het merendeel nog steeds kip. Tot slot: lees je de ingrediënten dan is 51% vlees, maar het andere gedeelte, bosbessen etc (??). Er valt nog wat te verbeteren aan goede info.
|
Senior houd er van
Mijn senior hond vind deze brokjes erg lekker! De andere hond-die speciaal ander voer krijgt- is stikjaloers! Die eet het liefste mee....
|
13+er
M' n bejaarde 13+ staffy overgezet op dit voor. Ze is er een die nooit problemen heeft gehad met voer qua maag/darm en lust eigenlijk alles.
Na periode van niet meer haar vleesvoer te verdragen toch maar proefzoekje gehaald...Ze spuugd niet meer en eet het met veel smaak.
Prima voer!
Prima product, onze honden vinden het lekker en ze hebben goede ontlasting.
|
Darmproblemen
Na gedegen onderzoek leek Wolf voer ideaal en gezond voor mijn Berner sennen. Oude voer afgebouwd, Wolf opgebouwd. In die periode kreeg mijn hond echter steeds meer problemen met zijn ontlasting. Het blikvoer weigerde hij.
Nu zit ik dus met een volle, grote zak, 4 blikjes en 4 proefzakjes...
|
Brokjes
Zijn deze brokjes ook geschikt voor een chi chu?
|
Niet goed voor mijn hond
Hond vind het super lekker maar verdraagt het niet helaas. Nu blijf ik met een volle zak zittten en best veel geld minder. Jammer want hij zou het graag willen eten.
|
goede kwaliteit
onze golden heeft een allergie voor graan en rund, het is dus even zoeken naar senior voeding die geen van beide bevat en nog een hoge waarde van vlees heeft. Na lang zoeken kwam ik hier op uit. Ze is er helemaal weg van! Cleo is al een moeilijke eter maar dit is verleden tijd nu. Ze heeft goede ontlasting, goed energieniveau en geen reactie.
Prima voer
Al onze honden smullen ervan. Zelfs de meest kieskeurige vindt het lekker. Zeker een aanrader. Zij happy, wij ook.
|
Na paar dagen problemen
Op zich had ik goede hoop bij dit voer. Wilde mijn 'maaggevoelige' Tervurense herder overzetten van de Duck op dit voer ivm tandvleesproblemen. Zij kreeg na een paar dagen problemen; spugen en slecht lopen (bekend met slechte heupen). Zij reageerde al eerder op deze manier op ander voer. Jammer. Ze vond het wel lekker.
|
Zichtbaar lekker
Onze hond wordt in oktober 8 jaar, ben sinds kort overgeschakeld op deze brokken. Hij eet ze gemengd met natvoer en je ziet dat het hem goed smaakt. De brokken hebben een mooie kleur en zien er heel krokant uit. Senior en graanvrij, 2 vliegen in één klap!
