
5 reviews voorWhiskas 1+ Lam
Upload je eigen productfotoTotale beoordeling (5)
|
Whiskas brokken lam
Mijn kat chaiba is weg van de brokken andere merk moet hij niet eerst eet hij de brokjes wat lijk op kussens op en dan pas de reste echt een aanrader
|
Niet geheel tevreden
Meer geur na toiletbezoek met whiskas korrels en dit in tegenstelling tot Royal Canin
|
Onze kieskeurige dames vinden het heerlijk
Onze katten kunnen erg kieskeurig zijn als het om brokjes gaat. Maar dit vinden ze altijd heerlijk!
Ook de andere smaken van Whiskas zijn bij ons populair.
Het zijn middelgrote brokjes, van verschillende kleuren en vormen. De vierkante "kussentjes" zijn favoriet, deze pikken ze er altijd uit.
|
tevreden katten
Mijn katten zijn heel tevreden met dit droogvoer en de prijs valt goed mee!
|
Prima voer!
Onze kat was steeds uitgekeken op zijn voer waardoor we veel verschillende merken hebben geprobeerd.
Na een tijdje geen Whiskas is dit toch weer zijn favoriet!
Zijn vacht glanst en hij ziet er goed uit!
