
9 reviews voorWhiskas 1+ Kip
Upload je eigen productfoto|
top
Snelle service
|
Veel te duur hier,66eur voor 14kg,in dierenwinkel maxizoo maar 20eur voor 7kg,dus 40eur voor 14kg,groot prijsverschil,vooral als je veel katten hebt zoals ik
Katten lusten het erg graag,maar sommige worden er dik van teveel vet in
|
Geen goede voeding
even voer vergeleken wat betreft de ingrediënten. Wat zit er veel rotzooi in deze voeding. Amper vlees, 4 procent in de licht bruine stukjes? De rest granen en groenten..een kat is niet te vergeten een carnivoor..
|
Whiskas is goed voor mijn buitenkat.
Zij wil ook niets anders dan Whiskas . Is voor haar leeftijd nog steeds speels en een gezonde glanzende vacht. En dit nog voor een 13 jarige kattin.
|
Goed om te weten
iemand schreef hier : veel geld voor slachtaval"
Veel mensen weten niet, katten eten het liefst schlachtaval! ook in de natuur eten ze alles op van muis/vogel en zelfs insecten eten katten.
Vroeger was er bar weinig te koop aangaand kattenvoer. Vroeger, lang geleden kocht ik voor mijn katten het goedkoopste natvoer, op de achterkant blik stond " slachtaval" ze waren er gek op! daarom geef ik mij nieuwe katten af en toe stukjes rauwe biologische kipfile en stukjes biefstuk lusten ze graag!
|
7 kg is geen 7 kg
Prima voer. Jammer dat het gewicht van de plastic zak wordt meegewogen in de 7 kg. Dus ongeveer 50 gram plastic ipv voer.
|
katten eten er heerlijk van
mijn katten eten er heerlijk van en laten niets er van liggen fijn deze grootverpakkingen mogen wel in meer smaken komen van mij
niet transparant over dierlijke bijproducten
Veel geld voor slachtafval zie programma keuringsdienst vanwaren
|
tevreden katten
Mijn katten zijn heel tevreden met dit droogvoer en de prijs valt goed mee!
