
285 reviews voorKrabpaal Rapunzel
Upload je eigen productfoto
|
Crème - Krabpaal Rapunzel
Superleuk, maar voor kleinere katten.
Superleuke krabpaal, maar niet geschikt voor grotere katten. Die passen niet echt lekker op de ligplateaus of in het kleine hokje. (Al ligt onze kater van bijna 6 kilo er wel op/ in, maar vraag niet hoe, haha.)
Voor onze kleinere poes (ca. 4 kilo) is hij prima.
|
Hoog en comfortabel!
Mijn twee Maine Coons zijn helemaal verkocht. De grootste zit graag hoog en is vaak te vinden op de bovenste uitkijkplek. Ze hebben dagelijks gedurende 2,5 jaar deze boom gebruikt! Soms wel de pilaren opnieuw aan moeten draaien, maar dat was geen probleem. Pas door een lekkage waardoor de onderkant in een plas water stond zijn de onderste poten doorgezakt, maar ik ga zeker deze opnieuw bestellen!
|
Leuk ding
Mijn pas geadopteerde katje vermijd de krabpaal. Ze loopt er met een boog omheen. Voor de rest is het een mooi ding. Stevig en makkelijk snel in elkaar te zetten. Ik hoop dat ze er later wanneer ze gewend is aan mijn huis. Erin gaat. Voor nu staat het nog ongebruikt.
|
Goed materiaal
Goed materiaal en stevig
Top paal
Staat al 3,5 jaar in de kamer, veel gebruikt door onze 2 katers van 6,5 kilo en 4 kilo. De paal is helemaal niet wankel bij gebruik vind ik, maar het staat hier wel gewoon tegen een muur aan. Niet met muurbevestigingen, want de paal is gewoon stevig genoeg voor hoe mijn katten het gebruiken!
Geweldige krabpaal
Geweldige krabpaal voor mijn 2 katten. Hij was eenvoudig in elkaar te zetten door 1 persoon. De krabpaal is stevig, ook als ie niet vaststaat aan de muur. Mijn katten stoeien erop en racen er soms overheen, de krabpaal wankelt nooit. Ze liggen graag bovenin, dus goed dat ie zo hoog is. Enige nadeel zijn de muisjes, het ene muisje is na 2 weken gesneuveld, de andere is nu na 2 maanden gehavend maar is er nog. Het elastiek zou sterker moeten zijn zodat ze langer mee kunnen gaan.
Stevige hoge krabpaal
Het is mijn eerste krabpaal voor mijn eerste kittens dus heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik vind de krabpaal stevig staan, kittens kunnen er veilig op spelen zonder dat ie omvalt. De krabpaal was makkelijk in elkaar te zetten in mijn eentje. De kleur beige heeft een roze ondertoon, dit is helaas niet zo goed zichtbaar op de foto's. Een bruine ondertoon was mooier geweest in mijn interieur, maar ben alsnog blij met de krabpaal.
Mooi majestueuze krabboom
Mooie grote stevige krabboom waar onze katten direct veel plezier uit hebben gehaald, erg blij en tevreden!
Na 10 maanden kapot
25 maart deze krabpaal besteld en na 10 maanden is ie al kapot en niet meer veilig te gekruiken.
|
Super
Heel stevig en mooi
|
Super mooi design
3 van de 5 vinden hem al geweldig en slapen er ook al op😊 hij ziet er stevig uit maar dat is die ook zeker 👌🏽
|
Mooie krabpaal
Snel in elkaar gezet, stevig en een mooi design
|
Krabpaal Rapunzel
Heel tevreden met de vlugge levering niet alleen de krabpaal nog veel meer wat mijn katje nodig heeft
|
Niet voor grote katten!
Eenmaal in elkaar gezet is het een zware tegenvaller! Fragiele constructie en alles te krap voor onze jongens van 6 kilo…. Hooguit geschikt voor middelgrote katten tot ca 4,5 kilo.
Tekst suggereert dat er een muurbeugel bijgeleverd wordt maar deze moet je er nog apart bijkopen schijnbaar.
De foto en productomschrijving niet conform het daadwerkelijk geleverde product!
|
beste krabpaal ooit !!!
Eerste exemplaar gekocht in 2013 en dat gaat nog steeds mee, ondanks intensief gebruik door 6 katten.
Touw moest ik zo hier en daar wel al eens vernieuwen tussendoor en de stof is ondertussen op sommige plaatsen zo dun geworden dat je doorheen kunt kijken, maar wat wil je, na 10 jaar...
Ik doe hem niet weg want het is nog steeds de all-time favoriet bij al mijn katten.
Ook al 4 keer mee verhuisd, en nog steeds mega-stabiel!
|
Leuke krabpaal
Het is een leuke krabpaal met veel plekken voor mijn katten, ze gebruiken hem veel. Maar helaas is hij niet zo stevig, 1 paal bovenop is heel gammel, ik heb ergens anders een nieuwe bij moeten bestellen want de schroef had ik doorgedraaid omdat hij zo los bleef zitten. T kleine huisje hoort met 2 bouten vast te zitten maar kan maar met 1 omdat er maar 1 gat in zit met schroefdraad. T andere huisje kan niet vast, dat "klemt" tussen 2 palen in... heel jammer want het is toch best een prijs!
|
bijna 6 jaar
en de krabpaal staat er nog steeds. Wordt iedere dag wel gebruikt door 3 van de 4 katten. Door het dabben en scherpen van de nagels wel wat slijtage, maar niets wat met een nieuw stukje sisaltouw of teddy stofje niet gerepareerd kan worden. Hele stevige constructie!!
|
Zeer slechte krabpaal
In minder dan 2 jaar is de krabpaal wederom stuk. Dit is al onze 3e versie waarvan de 1e veel beter was. Ook is sinds 16-11-2020 deze krabpaal veel duurder geworden want 2 jaar geleden was deze slechts 75 euro. En nu is die 105.
Erg duur voor een kwalitatief slechte krabpaal
|
Zeer tevreden
Heel erg blij met deze krabpaal. De kat vind het geweldig
|
Top
Mooie leuke stevige krabpaal mijn lieve kat
Dolblij mee.
