
5 reviews voorLillebro weidehooi
Upload je eigen productfotoTotale beoordeling (5)

10 kg
Nooit meer anders
Ik twijfelde door de reviews van andere maar vond het de prijs toch wel waard te proberen. Nou, ik ga NOOIT meer terug naar een andere hooi, het is niet alleen super goeie kwaliteit maar mijn cavia’s gaan er helemaal wild voor. De baal is wat losser waardoor het super makkelijk is om het hooi te pakken (in plaats van dat je moet vechten tegen de baal). Ik had ook geen grote takken in mijn baal, hier en daar een wat dikker stukje hooi. Maarja alleen maar goed voor de tanden van de cavia’s.
Matig hooi
Het is hooi ja, maar niet de beste kwaliteit. Moeilijk uit te leggen
|
Prima hooi!
Mijn konijnen vinden het lekker en ik tref geen takken aan zoals in andere reviews beschreven. Prijs / kwaliteit is gewoon prima!
Veel takken erin
Het hooi is niet heel groen, er zitten veel takjes in en zelf een aantal grote dikke stukken tak. Heb het maar als bodembedekking gebruikt.
|
Dor hooi met boomstronk
Dit hooi heb ik in de aanbieding gekocht om uit te proberen. Het was lekker goedkoop, dus het proberen waard. Helaas lijkt het meer op stro dan hooi. En er zat een boomstronk in van ruim 20 cm lang en 5 cm in doorsnee! Cavia's vinden het ook niet lekker. In dit geval is goedkoop duurkoop.
