
16 reviews voorAumüller Fietsmand met Beschermingshek
Upload je eigen productfoto|
Fietsmand
Is er iemand die deze mand heeft gekocht en mij de buitenmaten van de metalen onderlegplaat wil doorgeven.
Het gaat om lengte x breedte.
Dit kan via het mailadres lenie.janssen@home.nl
Alvast heel hartelijk bedankt
|
super!
i love this for our dog. but i would love to know where to order the bechermhoes for it for when it rains. i can only find this one but not sure it will fit.
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B003RKKLVS/ref=ox_sc_saved_image_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A1QEX0HUW4IK6Y
|
Super mandje
Helemaal geweldig, ik heb deze makkelijk kunnen bevestigen. Ollie mijn boomertje vindt het leuk om mee te gaan. Ik ben heel blij. Lekker stevig materiaal ook
|
Fiets mand
Precies wat ik er van had verwacht, op tijd, in 3 dagen, geleverd, Mijn hond, Joske, een ruwharige Jack Russel heeft er een ruime zitplaats op de fiets. Meer dan zijn geld waard
|
Tevreden met mijn aankoop
Spijtig van de minder goede kwaliteit van de bodemplaat die niet kan vervangen worden.
Toch ben ik zéér tevreden met mij aankoop.
De levering duurde 6 dagen i.p.v de beloofde 2 maar daar heb ik feitelijk geen probleem mee. Ik ga zeker nog kopen bij Zooplus.
|
tevreden fietser en hond
in het begin ietsje aanpassen om te fietsen maar na korte " inrijperiode " zowel voor de fietser als voor onze yorkshire een belevenis , hij ziet alles en zit toch veilig door het beschermhek en bij onverwachte regen of te veel wind vindt hij het blijkbaar ook goed met de beschermhoes .
een echte aanrader ......
|
Topproduct
Met twijfel deze mand gekocht. Ik had niet gedacht dat m'n hondje (jack russel) erin zou willen.
Maar ze vindt het geweldig en genieten we samen van fietstochten!
Het is een stevige mand met en stevig rek.
Enig minpuntje is de gesp waarmee het rek vastzit, die gaat gauw scheuren
