
13 reviews voorPurina Pro Plan Medium & Large Adult 7+ Sensitive Skin Hondenvoer
Upload je eigen productfotoTotale beoordeling (13)

|
Dubbelpak: 2 x 14 kg
Goed product
De hond gaat er prima op goed voor haar vacht en betaalbaar
|
Fantastisch
Na 5 jaar wisselen van merk vanwege huiduitslag, eindelijk voer wat goed valt. Goede vacht, minder schilfers, geen eczeem meer. Goede, stevige ontlasting.
Mijn galgo's genieten ervan 🩷
|
Mooie vacht
Mijn labrador doet het super op dit voer. Goede ontlasting niet veel. Glanzende vacht.
|
Uitstekend
Mijn hond,duitse herder is er blij mee,eet alles gelijk op,zij is 10 jaar en ziet er prima uit,haar glanst nog
|
Fijn voer vanaf pup tot adult
Wij kregen het advies van de fokker om dit product vanaf pup te gebruiken. Nooit geen problemen gehad met stoelgang en altijd mooie vacht. Daarbij lust onze hond het heel erg graag. Al ruim 7 jaar tevreden over ProPlan.
|
Super
Zeer tevreden over dit kwaliteitsvoer voor mijn 10-jarige Goldon Retriever. Ze maakt minder stoelgang op een dag en de consistentie is prima!
|
Hair grower!
My dog lost most the hair on her back (she's 16 years old). For months we tried different things and nothing helped until I tried this food and all of her hair grew back!
Eindelijk goed voer gevonden
Na een zoektocht van jaren voor een geschikte brok voor mijn herder, eindelijk voer gevonden waar zijn darmen tegen kunnen! uit verschillende winkels voer getest dat aangeraden werd. Geen enkel voer kon hij verdragen. Dit voer is glutenvrij, misschien dat het daar dus aan ligt. Hij eet het graag en zijn stoelgang is eindelijk heel goed! Top!
|
Erg tevreden
Teruggekomen op Pro plan; onze inmiddels 8 jarige hond gaat erg goed op dit voer. Huidproblemen sterk verminderd (in de winter helemaal geen problemen, in de zomer af en toe een hotspot, geen huidschilfers meer) en een zeer goede darmwerking plus goede ontlasting; deze is niet te hard en niet te zacht.
Onze hond krijgt elke 12 uur eten en heeft dan ook 1x per 12 uur ontlasting.
Wij blijven bij dit product!
|
Geen huidschilfers meer
Na heel veel te hebben uitgeprobeerd ben ik toch weer op pro plan uitgekomen, heel goed voer mooie vacht en weinig ontlasting.
|
super
Onze Diesel altijd al gevoelige darmen. En had regelmatig bijt plekken op zijn huid van de jeuk. Nu al heel lang deze brokken. Nergens last meer van.
