
21 reviews voorPawz & Pepper Hondenkussen Denver Ortho
Upload je eigen productfotoKan beter
De inhoud komt snel los ... de ´ zak ´ waar de schuimpjes inzitten is van heel slechte kwaliteit waardoor de schuimpjes los in de hoes komen te zitten. De rits is ondertussen ook kapot.
zeer ontevreden. kussen slechts 1 week gebruikt!!
na 1 week, nam ik hoes er af om te wassen. de vliesbekleding was praktisch volledig verdwenen. Er bleven enkel losse mousse stukjes over...
misleid door de eerste foto op de verkoop site
Op de eerste foto van op de site van dit kussen , word een net vierkant kussen afgebeeld met orthopedish foam vulling uit 1 stuk ,
Helaas klopt deze foto niet met het werkelijke aankoop artikel.
Het kussen dat je ontvangt is geen vierkant gevuld kussen met orthopedisch foam.
ik ben teleurgesteld
|
Niet tevreden
Het kussen is extreem dik, hierdoor niet gemakkelijk voor de hond om er op te kruipen. Het binnenkussen lijkt ook 2 keer groter dan dat het moet zijn. Echt geen aanrader…
|
hondenkussen
ben niet tevreden over dit kussen.Het zakt helemaal in en de hond komt er moeilijk uit.Laat een diepe kuil
achter.
|
Maat klopt niet
De hond zijn mand is 70x100, dus deze maat ook besteld maar is dus echt stukken kleiner, erg jammer want hij is gebruikt en kan hem niet meer terug sturen voor een maatje groter, het is wel een heerlijk kussen want hij ligt er heel graag op, onze Golden Retriever.
|
Hondenkussen
Het is een mooi kussen maar qua maat klopte het niet .de xl kussen is eigenlijk maar een l kussen. Hoe het is met de kleinere maten weet ik natuurlijk niet maar zal ook waarschijnlijk kleiner zijn als opgegeven.
|
My dog likes it
Very soft and comfortable, my dog likes it
|
Mooi kussen
Valt blijkbaar wat korter uit door de dikte dus we moesten omruilen voor maat L, maar het is een mooi kussen en onze hond ligt er direct op te slapen! Hopen dat de hoes ook goed blijft met wassen :)
|
Goede ondersteuning
Mijn hondjes liggen hier graag op. Goede kwaliteit kussen, stevig en comfortabel.
|
Skye geniet
Het was even wennen omdat het kussen zacht en fluffy is, maar na een aantal rondjes draaien en een holletje maken geniet onze griekse herder kruising Skye er van.
|
Heel mooi en stevig kussen!
Jammer dat er geen losse hoezen van te bestellen zijn. Bovenkant is moeilijk haar en vuilvrij te houden.
|
Top maar kwaliteit niet voor de prijs
Xina houdt van haar kussen maar na 2 x wasen is de rits kapot .... en minigaatjes voering laat het schuim door
Zeer tevreden
JR ligt er super graag op. Zo graag dat ik een 2de aangeschapt heb voor bij mijn ouders.
|
Heel blij mee
Onze oude dame van bijna 14 wilde alleen maar op de bank of een stoel.
Dit kussen vandaag binnen gekregen, haar oude dekentje erop om te wennen en ze komt er niet meer vanaf!
Top
|
Super tevreden JR
Mijn jack is hier super fan van!
Moet zelfs een 2de bestellen voor als hij bij mijn ouders gaat
|
Mijn hond en katten zijn er super blij mee
Ik ben zeer tevreden van het kussen, ik heb een XL genomen en ben heel blij van de grootte. De hond kan samen met haar katten slapen. Stevig en ligt heel comfortabel, ook maakt het kussen geen vervelende friemel geluidjes! Ik ga waarschijnlijk nog een extra bestellen in een kleiner formaat.
|
Django slaapt heerlijk
Eerste ervaring is zeer goed.
We hebben het nu een week en Django, onze boxer, is er heel blij mee en gaat 's avonds ipv bij ons in de living op het tapijt, nu in zijn mand in de keuken liggen.
Hopelijk gaat het een hele tijd mee, ik heb nu de hoes voor het eerst in de wasmachine gedaan en we zullen zien... De vulling is in momenteel nog goed gevuld, ik zou wel graag extra vulling bijkopen om af en toe iets bij de steken, jammer dat er geen opening in het binnenkussen is om dit te doen.
|
Mn boxer slaapt er zalig op
Na tal van kussens, eindelijk een kussen voor mn boxer dat zacht ligt (geen gekraak enzo). Hij gaat er ook zelf op liggen ipv in de zetel, zalig. Zeker zijn geld waard
Mijn hond is er zeer blij mee
Ik had al zo'n 5tal kussens geprobeerd. Mijn hond wou er niet op liggen maar deze vind ze fantastisch. Ik ben gelukkig!
