
252 reviews voorKONG WildKnots Bears
Upload je eigen productfotoErvaringen van huisdiereigenaren
Door AI gegenereerde samenvatting op basis van klantenbeoordelingen
Kong knuffels krijgen gemengde reacties. Sommige honden hebben er wekenlang plezier van, zelfs bij intensief gebruik. Helaas zijn er ook klachten dat de knuffels snel kapot gaan, vaak binnen een uur of een dag, wat teleurstellend is voor de prijs. Toch zijn er eigenaren die beweren dat hun knuffels jarenlang meegaan, zelfs bij grote honden. Al met al zijn de ervaringen wisselend, maar sommige honden zijn er dol op!
|
(On) verwoestbaar
Dit artikel gekocht omdat het onverwoestbaar zou zijn, helaas binnen 2 dagen is de grote kapot op het lichte gedeelte. Een paar keer meegespeeld omdat de kleine de voorkeur heeft…
Jammer van het geld mede omdat ik deze gekozen heb, wel duurder maar van een goed bedrijf …Action knuffels gaan langer mee
Slechte kwaliteit, al na 1 uur kapot
Al na 1 uur was deze beer kapot. Weggegooid geld.
|
Kwaliteit is sterk achteruit gegaan
In de begin jaren van mijn Zwitserse Herder ging 'beer' vlot een jaar of langer mee. De laatste 3 heeft hij binnen de 3 weken kapot. Duidelijk dat de kwaliteit achteruit gegaan is. Telkens krijgt hij de neus kapot gebeten.
Dat de oren niet lang mee gaan is t grootste drama niet. Maar de vulling die eruit komt ...
|
Slechte kwaliteit
Na één dag al helemaal kapot
|
Ervaring met kong wildknot bear xl
Ik dacht dat een kong speeltje zo goed als niet kapot kon en dat het veilig zou zijn. Helaas heeft mijn poedel dit beertje in no time kapot kunnen krijgen en zat er dus ook gewoon van dat witte wattenspul als vulling in, wat hij dacht op te kunnen eten. Terwijl ik dacht dat de vulling veilig zou zijn van touw. Ws. Niet goed gelezen voor de koop… Ook is de xl versie heel klein…. Ik vraag mij af hoe klein de xs versie dan zal zijn. Jammer, want de andere kong speeltje zijn tot nu toe onverwoestba.
|
Zeer slechte kwaliteit
Binnen een halfuur had onze hond hem al volledig uit elkaar. Absoluut niet sloop-proof.
|
Waardeloos zo kapot
Mijn middelmaat hondje had dit ding binnen 5minuten totaal kapot en in 20stukken. Vacht eraf. Vulling eruit touw kapot .. helaas zeker niet zo sloop proef als jullie zeggen
|
Waardeloos
Dit product is zojuist geleverd, mijn hond heeft er 15 min. plezier van gehad toen had ze de pieper al in haar bek.
Nog nooit zo'n prul-speeltje gehad, is je geld weggooien.
Ligt al in de vuilnisbak want de vulling puilde er ook al uit
dus.....behoorlijk pissig.
|
Kort leven
Na 1 uur was deze sukkel al een arm kwijt en had onze Vizsla de koorden, die niet echt van goede kwaliteit zijn, er uit getrokken.
De volgende dag lag de helft van de vulling al verspreid over onze woonkamer. Ik had van Kong betere kwaliteit verwacht. Zonde van het geld.
|
30 minuten lol
Gekocht voor onze Boerenfox pup van 6 maanden. Ze speelde er 30 minuten mee. Ze beet een gat in de buik en vervolgens lag een deel van de witte wollige vulling door de kamer. Plezier had ze er zéker van, maar wij wat minder. Ligt nu in de prullenbak.
|
Binnen 5 minuten kapot
Mijn Amerikaanse Bulldog had ca. 5 minuten nodig. € 11 zo snel krijg ik nog niet eens bier naar binnen.
Helaas heb ik zelfs 2 gekocht, 1 voor thuis en 1 voor op de zaak.
Er moet toch ergens een goed alternatief te vinden zijn.
Je "vertrouwt" op de naam Kong, maar dit is waardeloos.
Helaas
Binnen 10 minuten kwam de vulling uit de beer. Helaas direct kapot.
|
Heel snel kapot
Deze gekocht voor onze boxer , binnen no time kapot. Niet echt kong waardig.
|
Binnen 5 minuten kapot
Mijn amstaff had dit product binnen 5 minuten kapot .. alle witte vulling lag eruit
|
Binnen uur kapot
Super leuke beer. We hadden de grootste besteld maar helaas binnen een uur al kapot. Voor deze prijzen verwacht ik toch echt dat het langer mee gaat anders kan ik veel goedkoper een knuffel bij Ikea kopen of zo. Beetje jammer dus.
|
Totaal niet « Kong-waardig »
Gaat heel snel kapot. Mijn hond is niet de meest destructieve hond en toch heeft hij dit na 5-10min. Kapot gekregen
|
Kapot
Ik heb een mini labradoodle, geen echte sloper.
Toch was de beer binnen een uur stuk. Onderdelen lagen eraf. Niks sterker of steviger dan een goedkope knuffel. Heel jammer van Kong had ik meer verwacht.
|
Prul
Na amper een kwartier spelen had onze kleine hond het speeltje al open gekregen en de pieper eruit gehaald. Jammer van het geld en niet gezond voor de hond.
|
Serieus, binnen 5 minuten kapot
Deze avond netjes bezorgd, direct gegeven aan onze 10 maanden oude labradoodle. Binnen vijf minuten was de vulling eruit. Zeer slechte kwaliteit.
|
Teleurstellend
Speciaal kong gekocht vanwege de goede naam… mijn bordercollie van 6 maanden heeft het been er in 5 minuten tijd afgeknabbeld….
