
23 reviews voorKONG Shakers Honkers Duck
Upload je eigen productfotoSnel kapot
Binnen 5 minuten was de buik open langs de naad. Pieper ook snel kapot. Liever de stretch kong speelgoed, die gaat veel langer mee
Direct kapot
Na 10 minuten had mijn pup de pieper en neus van de eend kapot
|
Niet geschikt voor rottweiler
Ziet er mooi uit .maar niet stevig genoeg. Binnen 15 min gesloopt door onze hond jammer genoeg daarom 1 ster
|
Brol
Na welgeteld 5 minuten was de eend helaas gepluimd en vulling eruit.
|
Al meerdere malen geopereerd
Matige kwaliteit. Nek binnen no time stuk. Geen piepertje (niet heel erg). Maar hij smaakt wel lekker volgens onze Labrador. Dus regelmatig op de operatietafel om het één en ander weer aan elkaar te naaien. Maar voor dat geld koop ik liever andere speeltjes die ook snel stuk gaan :-)
|
Super leuk en super fijn!
Mijn lieve hond Olli vindt de duck echt geweldig. Hij had een tijdje hiervoor een goede primark duck en die heeft hij binnen 5 dagen gecoupeerd. Nu hebben we deze duck gekocht omdat hij er zoveel van hield, en het moment dat ik de verpakking open deed en de duck eruit haalde begon die te springen met blijdschap. De duck is ook echt super speel proef. Harde neck zodat onthoofden wat moeilijk gaat 😂. Ook maakt de duck een geluid dat bijna niet te verschillen is van een echte!! Aanrader!
|
Zo leuk
Mijn shih tzu /maltezer vind deze echt heel leuk. Ze blijft maar doorgaan met spelen. Deze gekocht omdat hij lekker groot is en groot leuker is dan een kleine eend want dan kan mijn hondje er lekker mee slepen door de kamer
|
Na 1x spelen al kapot.
De eend is heel snel kapot gegaan. Onze hond heeft nog nooit speeltjes kapot gemaakt maar deze eend was gelijk kapot. De nek brak en de stof liet los… totaal geen aanrader!
|
Heel lang speelplezier
Vorig jaar heb ik deze voor mijn hondje gekocht, en ze speelt er dagelijks mee. Nu is de nek 'gebroken' maar dat maakt het speeltje voor Lola alleen nog leuker. Dit is een goede aankoop geweest.
|
Leuke knuffel maar al geen geluid meer
Na een kwartiertje spelen was de pieper kapot. Gelukkig nog een leuke knuffel waar hij mee zal spelen. Maar dan zonder geluid.
|
Stuk in 3 min
Na 3 minuten was de buis van de hals al los. Toen hadden we geen geluid meer. De rest moest er de volgende 10 minuten aan geloven. Gevolg: een gevilde eend en een huis vol pluche.
|
Binnen 10 min. Stuk
Luchtpijp was binnen 10 Minuten stuk. Geluid is daarmee ook opgehouden. Hond vind de eend verder wel leuk.
WAARDELOOS SPEELTJE
na aankoop 1x samen met onze toller gespeeld kop eraf!voor een kong speeltje zeer slechte kwalitiet en voor dit geld!
|
Geweldig
Onze pup van 9 maanden heeft deze al 6 maanden in haar bezit. Ze slaap mee alsof het ewn kussentje is. Ik moet wel zehhen dat ze niet alle speltjes kapot bijt. Labels en oogjes of andere losse dingen gaan kapot. Maar deze leeft nog.
|
Topper
Super leuk speelgoed. De luchtpijp liet vrij snel los maar de knuffel is lekker stevig en het geluid doet het nog steeds prima. We vonden de knuffel zelf ook erg leuk. De hond beleeft er erg veel plezier aan.
|
Levensgevaarlijk speeltje
Inwendig zit er in de hals van het speeltje een plastic buis wat verbonden is met een soort plastic fles , wat het geluid van de eend maakt. Er zit echter een plastic koppeling tussen , wat erg gemakkelijk in de luchtpijp van je hond terecht komt , als hij hem eenmaal stuk weet te krijgen. Wat een ellende krijg je hiervan. Niet kopen!
|
Inwendig kapot
Mijn pup van 9 maanden vind hem geweldig. Echter is die inwendig binnen een uur al afgebroken. Onderaan de hals naar de buik.
|
Direct kapot
Dit product is zeker geen aanrader. Binnen 10 minuten na openen van de verpakking heeft mijn border collie de voet al opgebeten waardoor de vulling naar buiten komt. LEVENSGEVAARLIJK product voor uw hond.
|
Populairste speeltje
In mijn hondenpension is dit van bijna alle honden het favoriete speeltje! Sommigen vinden het geluid erg spannend maar gaan er toch mee aan de haal. Verrassend aterk ook nog! Als ik het in bulk in had kunnen kopen had ik het gedaan.
|
Topperd!
Mijn pup is er dol op! lekker groot en ze sleert hem overal mee. Lekker stevig en het geluid is niet te hard, waarbij je er niet geiriteert van word nadat ze het 10x keer op een rij op knaagd.
