
59 reviews voorHondenspeelgoed Egel Zotti met Piep
Upload je eigen productfotoplezier
voor mijn 3 jarige hond is dit de liefste knuffel
soms wordt ze wel begraven in de tuin maar komt altijd weer terecht soms na weken
Favouriet
Nu voor 2de x gekocht. Egel was favoriete speelgoed. Inderdaad na tijdje had de egel geen egelharen meer. Maar bleef favoriete. Daarom nu een nieuwe gekocht.
|
Mooi maar 4 min en al een slachtoffer xD
Op doggy cam was de moord van deze speelgoed opgenomen. Mijn teckel heeft spaghetti van gemaakt als je een wilde teckel hebt dit gaat geen minuut overleven. Trust me i know.
|
Lievelings speeltje
Gelijk het lievelings speeltje van mijn hondje. Word wel snel vies
|
Lief egeltje
Super schattig en leuk om te spelen, dat is wat Fikske van “Spike” vindt. Hij kibbelt zachtjes op buik en pootjes en legt zijn hooft op de zacht stekeltjes. Ja “ Spike” is een zeer goede aanwinst voor Fikske.
|
I find my puppy's little tooth thanks for it!
The hedgehog is way lovelier than the picture. It is actually a beige one. And I find red spots on the hedgehog when my pup bites it. I look around the floor immediately, and find a very small tooth!! How sweet it is.
Egel
Super leuk speeltje
Our puppy's favorite toy !
This toy is very appreciated by our puppy he just loves it !!
|
Sterk, zeker voor deze prijs
Mijn Teckel Yoda is dol op deze egel. Hij is zeer kieskeurig wat speelgoed betreft en deze was direct goedgekeurd. Lekker zacht, niet te groot, niet te klein, leuk piepje er in... kortom een tevreden meneer :-)
Ook onze Golden Retriever loopt er graag mee in haar bek om het beestje aan iedereen te laten zien (en er vervolgens mee in haar mand mee gaan liggen slapen als ‘broer’ niet kijkt)
|
Zeer sterk en fijn puppy egel knuffel
Mijn kooikerhondje pup van 3 maanden heeft veel plezier mee. Ze sleep de egel door de hele huis en bijt flink in. Egel nog na paar weken niet beschadigd! Super. Zodra deze stuk gaat, bestel ik een nieuwe.
|
Fantastisch
Mijn hond vind het geweldig! De 'stekels' van de egel proberen uittrekken 😂
|
Zotti is te gek!
We hebben zotti voor onze teckel pup gekocht, zotti is precies een goede maat onze teckel speelt er elke dag mee. Mooi gemaakt en afwasbaar.
Onze hond is zot van zotti!
Hoewel het wellicht per hond (of hondenras) verschilt of het wel/geen geschikte knuffel is. Onze boomerpup (10 weken) vind hem in iedergeval geweldig. Moet ik er wel bij vermelden dat ze er zachtjes in bijt en er voornamelijk achteraan rent wanneer wij hem gooien en hem meesleept in haar bekkie. Onze hond is er in iedergeval blij mee en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs.
|
Grappig en leuk speelgoed
Linde vindt hem geweldig. Het ziet er ook leuk uit als ze hem voorzichtig is haar bek heeft. Uiteraard is ie makkelijk te slopen dat doet Linde uiteindelijk met al haar speelgoed.
|
Stevig speeltje
Stevig speeltje waar onze pup erg veel plezier aan heeft gehad.
|
Leuke pieper
Leuk dat dit egeltje een pieper heeft. Onze pup is dol op piepende speeltjes.
|
egeltje
Me teckel speelt nooit
Nu had ik voor de grap het egeltje gekocht
Nou super blij is ze
Hij is wel stuk maar ze heeft plezier
