
90 reviews voorTrixie Rubberbal met Touw
Upload je eigen productfoto
|
1 stuk - Trixie Rubberbal met Touw
bal laat los van touw na paar keer gooien
Nu paar keer gekocht en elke keer hetzelfde, ik gooi de bal en na paar keer al vliegt touw los van de bal en heb je een klein balletje en los touw dat nooit meer aan elkaar vast gaat. 1x flink apporteren en je hebt een touw en bal los. Ik dacht eerste keer productiefoutje maar meerdere keren gekocht en helaas online meer mensen met hetzelfde probleem gehoord. Hond trekt niet aan het touw, alleen ophalen en legt voor mn voeten. Na een paar keer zijn het 2 delen, heb de foto's nog..

|
1 stuk - Trixie Rubberbal met Touw
Very Poor Quality – Not Worth It
The toy didn't even last 5 minutes. It is definitely not worth the money. It looks like the rope is just glued on, and any effort from the dog causes it to come loose almost immediately. The build quality is very poor, and it doesn't hold up to normal play. I would not recommend this product.
|
Meteen gezonken
Handig geweest als er bij stond dat de bal niet in het water kan.
Gister de bal gekregen 1 keer gegooid en de bal was weg gezonken naar de bodem. Hond in paniek op xoek naar zijn nieuwste speeltje
|
flinke prijsstijging
jammer, ondanks dat touw snel los gaat en de bal gauw stuk is toch een favorietje van onze hond, maar die prijsstijging opeens.
jammer,ik bestel ze ergens anders voortaan
Uitslag....
Leuke ballen vooral omdat er een touw aanzit.
Ze zijn niet zo sterk, maar de hond was er heel blij mee.
Maarrrrrr. De ballen blijken gemaakt van echt rubber en onze hond blijkt hier een allergie voor te hebben, kreeg een hele vervelende uitslag op zijn snuit!
2 keer dierenartsbezoek medicatie, die niet hielp.
Heeft circa 6 weken geduurd voor we erachter waren!
Waardeloos
De kleur kan afwijken, maar bij mij rees toch ook de vraag of het wel hetzelfde product was als de foto. Touw is een koord, veel dunner en de rubberen oranje bal lijkt echt van andere kwaliteit dan de foto (kleiner). En die kwaliteit laat te wensen overr! Met een Stabij gaat veel speelgoed eraan, maar binnen 5 minuten? En dan niet alleen het koord los, maar de bal in klein stukjes gebeten? Dit product zou alleen al voor die onveiligheid uit de schappen moeten! Waardeloos!
Zo kapot
Mijn teckel had het touw binnen 5 minuten los van de bal. Stukjes touw tussen de tanden uit moeten peuteren
|
Zeer slecht
Bal nog geen 5 minuten in huis of hond heeft er al gaten in! Heeft er enkel mee rondgerend.Elastiek is erg dun, lijkt niet op de foto.
|
Slechte kwaliteit
Het elastiek is heel snel stuk ik BAAL hier ook van ik heb net ook bij het schaapje geschreven hoe de kwaliteit was binnen 2 weken lag alles stuk in de prullenbak weet ook nog niet of ik nog wat bij Zoo plus wat bestel ik heb een klein hondje een mini sith tzu dus daar zal het niet aan liggen ZEER TELEUR GESTELD
|
Slechtere kwaliteit dan eerst
Set van 3 gekocht en ze waren allemaal binnen 5 minuten los van het touw. De hond mag er niet zelf mee spelen maar is puur apporteren en gooien (zonder trekken). Ook de bal was van dunnere kwaliteit waardoor er binnen no-time scheuren in zaten. Heb er heel wat gehad maar voor mij deze niet meer
|
Totaal geen kwaliteit
Tweemaal werpen en het koordje is al afgebroken. Benieuwd of het tweede exemplaar even snel naar de vaantjes is. Hoop dat alle artikelen niet van dezelfde kwaliteit zijn als deze.
|
Niet puppy proef
Binnen 2 minuten had onze 6 maanden oude pup (beagle-labrador) het touw doormidden . Meteen melding gemaakt bij Zooplus, en netjes het geld retour gekregen.
|
Gevaarlijk
Binnen 10 ,intensief had mijn hond de verbinding stuk gebeten.
|
Waardeloos
M'n Duitse herde ging er 1 keer aan hangen, en het touw schoot uit de rubberen bal ik dacht, dat kan toch wel een keer, maar ook de andere 2 ballen die ik besteld had zelfde verhaald... Nooit meer
Gevaarlijk
Mijn kleine terriër had rood plastieken verbindingsteken in keel zitten,was aan het stikken,touw was ook snel uitgerafeld
|
Na een paar keer gooien kapot
Leuke balletjes, helaas heb je na een paar keer gooien alleen het touwtje nog in je handen. Nu een klacht gestuurd, en hopen op een goeie oplossing
|
Direct kapot gebeten
Heel jammer; mijn hond vond dat een super leuk speeltje, maar het heeft maar één dag meegegaan; hij heeft er ondertussen al een gat in gebeten; dus misschien niet ideaal voor Golden Retrivers zoals de mijne :-) :-)
|
Wederom na 5 minuten kapot
Doosje vol speelgoed voor onze Stafford op 1 avond bijna alles gesloopt. Rubberbal met touw heeft hij gelijk een gat ingebeten.
|
Zeer ontevreden
Ik gaf mijn herder de eerst keer de bal en het touwtje schoot onmiddelijk los. Absoluut niet sterk dus!
slechte kwaliteit
Ik had dit balletje voor voormijn teckel
(dwergje) - maar ze had het balletje binnen één dag al kapot gebeten - kon gelijk de prullenbak in!
Echt jammer!
