
36 reviews voorChuckit! Erratic Bal
Upload je eigen productfoto
1 stuk - Chuckit! Erratic Bal
Leuk voor een actieve lab
Mijn labrador heeft een scherp ruimtelijk inzicht en vangt daardoor vrijwel elke bal. Maar deze stuitert in onverwachte richtingen wat hem gemotiveerd houdt.

1 stuk - Chuckit! Erratic Bal
Super stevige bal
Onze hond krijgt elke bal kapot, zelfs degene die zeggen onverwoestbaar te zijn. Maar deze bal is echt super stevig en ze vindt het heel leuk om mee te spelen

|
1 stuk - Chuckit! Erratic Bal
Aanrader
Mijn hond kijkt snel uit op een bal, 1x gooien en mevrouw heeft het al wel weer gezien. Maar deze bal is onvoorstelbaar en je weet niet welke kant ie uit schiet waardoor het enorm spannend en interessant blijft! Het is nu haar favoriete speeltje geworden en ze gooit de bal tegenwoordig zelf weg! Zo'n fan is ze van de bal =)
|
Perfecte prijs/kwaliteit
Hollandse herder van 10maanden is dol op het najagen van deze bal, erg leuk!
Zeer stevig en leuk!
De mediumvariant is al uitstekend voor onze mechelse herder. Hij rent flinke afstanden door het onvoorspelbare traject van de bal
|
Geweldig
Leuke bal, hond is er dol op! Hij is een sloper maar deze is goed stevig.
|
leuk en stevig!
Leuke en stevige bal. Verrassende bewegingen zijn tof voor onze hond
|
Veel speelplezier
Onze american bully kan zichzelf goed vermaken met deze bal, ze gooit hem zelf weg met haar bek en rent er dan weer achteraan. Ook één van de weinige ballen die zij heel laat.
|
Topper
Ik heb een jack russel met erg scherpe tanden maar deze bal krijgt hij niet kapot. Elke dag even gooien op het erf en hij wordt lekker moe. Hij is er gek op. Wel jammer dat de nieuwe versie geen gat heeft want daar past mijn vinger precies in zodat ik niet de hele natte bal hoef te pakken maar gewoon mijn vinger in het gat steek. Maar toch, deze bal is een echter topper
|
Stafford is er dol op
Mijn Stafford/Pitbull kruising is gek op deze bal. Door de onverwachte richting waar t op stuitert maakt ze de raarste sprongen. Hier moet je wel rekening mee houden met oudere honden.
Ze heeft de bal al jaren en het is nog heel!
|
Favoriete speeltje
Onze hond is er helemaal weg van. Stuitert leuk alle kanten op als we hem gooien, maar ook als hij er zelf mee bezig is. Gaat niet snel stuk, ondanks dat hij er behoorlijk op knaagt! We zijn de bal alleen wel vaak kwijt, vanwege de groene kleur ;)
|
Grappig
Leuke stuiterbal schiet alle kanten op
|
Helemaal top!!
Eindelijk een bal die ze niet stuk krijgt. Ze is er gek op. Stuitert alle kanten op en ze kauwt zich suf op dat ding maar geen hoekje eraf te krijgen. Top product.
superleuk
Deze bal vindt mijn hond de leukste bal die er is. Ze wordt helemaal blij. Meer nog dan met een andere bal, juist omdat hij inderdaad onverwacht een andere kant op kan stuiteren. Top ding dus. Enige nadeel is dat hij groen is, waardoor hij in het gras of onder planten soms lastig te vinden is.
|
Geschikt voor sterke kaken
Heel tevreden van dit merk. Goede prijs/kwaliteit. Onze Amerikaanse Stafford kan hier lekker op kauwen. Momenteel zitten we aan ons 2de balletje. Ze heeft er enkele maanden over gedaan vooraleer het eerste stuk was.
Chuckit Erratic Bal
Onze Golden Retriever is hier helemaal gek van, is zijn favoriet, hij vindt het helemaal geweldig dat de bal rondstuitert en hij hem op die manier kan vangen. Als deze stuk is, bestel ik onmiddellijk nieuwe . Ik hou deze wel apart enkel om mee te spelen, ik laat hem er zelf niet op kauwen.
|
Geschikt voor mijn Stafford
Ik heb een Engelse Stafford (18kg) met flinke kaakkracht. Hier kan ze uren op knabbelen. Pas na maanden lang intensief kauwen kwam er een klein gaatje.
|
Aanrader!!
Mijn Kruising Am-staff vind deze bal geweldig! Al flink mee gespeeld en lopen knauwen en nog steeds heel. Graag zou ik hem ook in een maatje L willen zien. Dat word dan al helemaal dolle pret!
|
niet stuk te krijgen
onze labrador en american stafford zijn zot van deze bal. en hoewel het grote slopers zijn is deze bal nog altijd tip top in orde. gooit goed en ver , en stuitert ook.
|
Favo Bal!
Ik was al helemaal tevreden over de oranje ballen van Chuckit! Dit was de favoriete bal van mijn hond totdat we de groene Erratic Bal ontdekten.
Mijn hond is gek op deze bal vanwege de onvoorspelbare wendingen die het maakt. Ik vind het zelf leuk om te gooien vanwege het geluid dat het maakt wanneer de wind erdoorheen gaat.
Minpunten: drijft helaas niet, past niet goed in elke ballenwerper, en door de groene kleur zijn we het eens kwijt geraakt in het hoge gras.
