
37 reviews voorChuckit! Bal Launcher Sport
Upload je eigen productfoto
|
12M: L 30 cm
Na 2x gooien kapot.
De bal die wordt meegeleverd is na 2x gooien al kapot.
Dit ben ik niet gewend van Chuckit.
|
Krak
De allereerste keer dat ik met de werpstok de bal oppakte brak hij doormidden.
|
Na 5 min gooien kapot
Ik heb er maar 5 min mee gegooid en de bal lag al uiteen, na 10 min had ik gewoon een bal dat nog maar met een paar draadjes aan een hing.
|
Waardeloze bal
Amper kunnen spelen met de bal, heel snel stuk. ( Max 30 min)
Hopelijk past een tennisbal in de stok of het is helemaal waardeloos
|
Bedrijf stuurt je enkel een bal
Het is ongelofelijk. Ik heb deze samen met een extra bal besteld en heb twee ballen ontvangen in plaats van een bal en een werpstok. Ik heb dit aangekaart en heb vervolgens weer een bal ontvangen. Nogmaald aangekaart en weer een bal ontvangen. Nu beweren ze dat ik het helemaal niet besteld heb. Als ik ze de factuur stuur, zeggen ze dat dit product geen werpstok is, maar een bal. Productbeschrijving: Bal katapult voor honden, gemakkelijke balregistratie, handig voor onderweg door compacte vorm.
|
Waardeloos
Jammer, totaal waardeloos ,je kan net zo goed zonder deze stok gooien , geraak je verder mee.
|
Wat een sof
Geen idee wat voor honden en mensen dit zo geweldig vinden,, binnen 1 minuut kapot, gelukkig koop ik mijn tennisballen via marktplaats werkt stuk beter. Best jammer dat ik er geen foto's bij kan sturen..... Zoo schaam jezelf,met deze rommel.
|
10 minuten lol..
Ik zou deze lekker laten liggen. De bal was letterlijk na 10 minuten kapot. Het is een tennisbal met een opdruk. Niet meer niet minder. Absoluut ongeschikt voor de wat grotere hond (onze is een mechelse herder). De 'launcher' laat ook te wensen over: Met de hand gooien levert een verdere worp op omdat de bal nogal stevig in de grip zit.
|
It broke within 20 minutes
Took it with my Belgium Shepherd to the park, The ball broke into two parts after 20 minutes playing.
|
waardeloos
1 x in het water en je zag de bal niet meer terug, van de action kun je zoiets verwachten voor 0.99 cent maar van Zooplus voor 5,95 had ik toch wel iets meer verwacht
|
Troep van Zooplus
vijf minuten spelen bal 1 x in het water en nooit meer boven gekomen. Van een artikel van de Action van 0.75 kan je zoiets verwachten. Maar dat Zooplus zulke troep verkoopt had ik niet verwacht.
|
veel te kort
Helaas wat ontgoocheld over Sam's Chuckit… Op de foto lijkt ie misleidend langer, komt heel (veel te) kort uit in realiteit. Zo lukt het moeilijk om de bal ver te gooien. Jammer...
