
22 reviews voorTrixie Keramische Voerbak met Pootafdruk
Upload je eigen productfoto|
Top
Vind hem heel mooi en lekker groot. Weer gekocht nadat de oude helaas op de stenen grond is gevallen. Blij dat ie er nog steeds was, ik had de andere heel lang in gebruik.
|
Can't complain
Nice, cute design, practical and durable, so no complaints.
|
Mooie bakken
Mooie, stevige zwaardere bakken. Heb er vier staan voor mijn poezels (Maine Coon) andere bakken waren te licht en werden steeds verschoven. Deze laten ze netjes staan. En kan veel in zodat ze zeker door de dag niet zonder water of eten komen te zitten
|
Very pleased
As this was cheap I was expecting the design to be a little less perfect but I was presently surprised and there are no faults with it. Very pleased and would definitely recommend
|
Mooi
Ik gebruik de keramieken voerbakken als drinkwaterkommen. Ze zijn mooi, kleurbestendig en makkelijk uit te wassen, want aan de zeer gladde binnenzijde blijft kalk niet of nauwelijks kleven. Wel jammer dat bruin nog de enige kleurkeuze is. Waarom geen oranje meer zoals vroeger, of frisgroen bijvoorbeeld? Wie drie of meer zulke potten koopt, houdt vaak van wat visuele variatie ...
super!
Leuk bakje dat net groot genoeg is voor de voeding van mijn lieve kat! Jammer genoeg heeft ze het wel op de grond geduwd met als gevolg een klein hoekje weg!
|
Mooie bakjes!
Supermooi bakje ( ik heb er 2!) precies zoals op de foto. Groot genoeg, en lekker zwaar zodat ze op de plek blijven staan. Helaas zijn ze gebarsten tijdens de verhuizing :(
aanrader!
|
Leuk!
Leuke bakjes, lekker stevig, worden niet door het hele huis gesleept omdat ze wat zwaarder zijn. Ze zijn ook prima schoon te krijgen.
|
Fijne voerbak
Ben zeer tevreden met deze voerbak. Wij hebben twee hondjes en komt er wel 1 voerbak bij. Het is gemakkelijk te reinigen en ze schrokt niet met het eten. Dus is hij ook geschikt voor onze reutje Morritz.
|
Erg leuk
Hele mooie bakjes, het staat veel mooier in huis dan de simpele zilveren of plastic bakjes. Blijft ook goed staan door het gewicht en wordt dus niet de hele keuken door geduwd tijdens het eten.
|
Net als op het plaatje
Prima product!
|
Super kwaliteit
De voerbak is mooi en stevig en van zeer goede kwaliteit. Ik heb de voerbak nu bijna een jaar en ziet er nog steeds als nieuw uit. Kan ook goed in de vaatwasser.
|
Zeer mooi, mijn eekhoorntjes zijn er weg van!
Zeer mooie voerbak, past perfect bij de rest van de inrichting van mijn kooi.
|
Voerbak
Mooie voerbak - komt uit de vaatwasser als nieuw.
