
23 reviews voorGrainCat kattenbakvulling
Upload je eigen productfotoNiet slecht, ook niet top
Het is heel licht spul en het scheppen gaat daardoor makkelijk. Hoewel, de plast zakt wel gemakkelijk naar de bodem dus soms zit je wel te schrapen. Ik vind het enorm stinken naar ondergepist zaagsel, als een vies konijnenhok. Als je het goed bijhoudt en de stank niet erg vindt dan kun je er denk ik wel lang mee doen.
|
Deze kattenbakvulling is echt top!
Dit kattengrit is super absorberend en houdt de kattenbak lang fris. Mijn kat gebruikt het zonder problemen, wat niet bij elk grit het geval is. De prijs-kwaliteitverhouding is helemaal in orde!
Geweldig product
Het product is geweldig en mijn katten accepteren het zonder problemen. De prijs-kwaliteitverhouding is perfect voor dit product. Zeer aan te bevelen.
