
169 reviews voorTigerino Nuggies Kattenbakvulling - Babypoedergeur
Upload je eigen productfoto|
Fijn product
Ik ben zeer tevreden over deze kattenbakvulling. Hij ruikt prettig en klontert goed. De verzending gaat de laatste tijd ook beter (eerst regelmatig een kapotte zak ontvangen, maar de klantenservice lost dit altijd erg netjes op.)
|
Fijne kattenbakvulling
Ik gebruik deze kattenbakvulling al erg lang en ben over het product erg tevreden. Het ruikt prettig en klontert goed. De levering gaat soms minder goed (zak stuk etc) maar dit lost Zooplus altijd netjes op.
|
Kattebakvullng
Zeer tevreden al enkele jaren
|
levering terug gegaan
kattengrind besteld is onderweg kapot gegaan geen bericht van gekregen, vervolgens klantenservice gebeld en kunnen regelen dat er een nieuwe werd opgestuurd want meneer kon slecht Nederlands was het gesprek nog aan het afronden word ik weg gedrukt. Kort om niet tevreden over de klantenservice.
|
Klontert niet en ruikt verschikkelijk.
Nog nooit zo een slechte vulling gehad. Klontert niet of nauwelijks, neemt geuren niet op.
Na een paar dagen de hele kattenbak weer leeg geroofd. Zonde van je geld
|
Nauwelijks verschil met Biokat's Micro en klontert niet zo goed
Lijkt precies op Biokat's Micro, alleen is het net wat goedkoper. Het grit klontert niet zo goed en valt vaak uit elkaar, waardoor je steeds kleine steentjes met ontlasting hebt en dat schoonmaken neemt te veel moeite en tijd in beslag. Bij ons zijn twee zakken voor twee katten nog net geen maand meegegaan. Het ruikt wel lekker en bij het scheppen komt dat babypoeder geur ook zeker vrij. Voor ons is het helaas geen goede optie, dus wij proberen weer iets anders.
|
Ik kies voortaan premium
Gebruik normaal tigerino Canada style, maar omdat nuggies goedkoper was met dezelfde geur deze geprobeerd.
Mijn kat merkt het verschil niet, maar ik voortaan toch liever de Canada style.
Bij deze nuggies variant vallen de klompen tijdens het scheppen uit elkaar, waardoor de helft achterblijftin de bak. Daarnaast blijft het op de bodem en het schepje kleven.
Dan maar iets duurder uit voor de Canada style, scheelt geklungel.
|
Nog nooit zo'n troep gehad
Geen goede geur, klontert totaal niet! Niet kopen mensen!
|
Echt slecht en stuift
Helaas was de andere niet op voorraad dus deze geprobeerd.
Stuift dus kijk uit met katten die een probleem hebben met ademen .Zelfs ik heb last met uitscheppen.
Valt enorm uit elkaar .
Blij dat de andere er weer is met babypoeder.
Meteen weer echt goed spul mag dan iets duurder zijn maar in verhouding kwa minder verbruik ben je goedkoper uit.
|
Hygiënisch en spaarzaam
Deze klontert heel goed, geen last van geurtjes, intussen gebruik ik deze al 4 jaar. Je gaat er ook veel langer mee dan de standaard kattenbakvullingen, dat maakt het heel economisch en heel prijselijk
|
Goed spul
Ik ben nog steeds erg blij met deze kattenbakvulling. Hij klontert goed en de babypoeder geur heeft een prettige geur. Natuurlijk is er wat uitloop, maar ik heb nog nooit een kattenbakvulling gevonden die dat niet heeft. Je kan met uitscheppen van de drolletjes en klompjes vrij lang met de bak doen zonder deze helemaal schoon te moeten maken. Erg tevreden!
|
Tigero kattenbak grint
Ik vind dit een hele goeie ruikt ontzettend lekker .beter dan de grove korrels. Geen uitloop en geen vieze lucht.schone vloer.🥰
|
Fijn en fijne geur
Al veel merken geprobeerd. Alleen met ingieten stoft het een klein beetje, maar dat is te verwaarlozen. Het klontert goed en snel en absorbeert goed de geur. Met uitscheppen blijf je de milde babygeur ruiken, terwijl die geur met andere merken nauwelijks aanwezig is. Ook de katten zijn blij, minimale uitloop en ze graven er heerlijk in.
Klontert slecht
Ik gebruik altijd de Canada versie van Tigerino. Die klontert uitstekend en valt eigenlijk nooit uit elkaar. Ik heb de Nuggies nu geprobeert en helaas was dat een grote tegenvaller. Het klontert heel slecht en valt steeds uit elkaar waardoor ook alle nare geurtjes vrij komen (wat bij de Canada niet is). Ik ga dus terug over op de Tigerino Canada variant.
|
Onzin
Klonterr helemaal niet
De babygeur is ook niet te ruiken, het ruikt zelfs meer naar ontlasting dan voorheen! Pure onzin dus. Klein voordeel is dat ze niet het grind aan de pootjes mee nemen het hele huis door..
|
Slecht!
Bij het vullen komt er erg veel stof vrij.
Het klontert ook slecht
Ga weer terug naar Extreme Classic Kattenbakvulling met Babypoedergeur wel duurder maar werkt wel.
|
De beste tot nu toe
Tot nu toe de beste kattenbakvulling die we hebben gehad. Werkt super in combinatie met onze kattenbak met zeef. Wij zeven de bak 2x per week, maar zelfs als we de bak zijn vergeten, stinkt het nog niet snel. 1 zak kattenbakvulling gaat bij ons 1,5 tot 2 maanden mee.
|
Stofarm?? Ehh Totaal niet!
Jaren heb ik Tigerino gebruikt. De grofkorrelige en deze. Was ook tevreden. Maar de laatste tijd is het over. Klontert slecht, bij het uitscheppen vallen de klonten vaak uit elkaar en na het uitscheppen hangt er een dikke mist van stof boven de kattenbakken.
Wat er veranderd is aan de samenstelling weet ik niet maar het is echt niet ter verbetering geweest.
|
Troep
Ik gebruikte al een tijdje Tigerino Canada-style en vroeg me af wat het verschil was tussen die en de Nuggies zakken. Dus besloot ik deze zak te proberen.
Het grote verschil is dat de klonten van deze troep bij de minste aanraking meteen uit elkaar vallen in honderden piepkleine stukjes.
Het is tevens verschrikkelijk stoffig en heeft gigantische uitloop, dus ik zie alleen maar nadelen.
Ik koop dit nooit meer.
Kattenbakvulling
Niet stoffige fijne kleikorrels.
Klont uitstekend .
De baby poeder geur zorgt voor een lekker luchtje.
Een nadeel is dat soms de zak kapot is, en veel grint los in de doos ligt.
