
63 reviews voorCosma Snackies XXL Gevriesdroogde Kattensnacks Maxi Tube
Upload je eigen productfotoErvaringen van huisdiereigenaren
Door AI gegenereerde samenvatting op basis van klantenbeoordelingen
Katten zijn dol op deze snacks, vooral de kipsmaak is favoriet. Helaas zijn er klachten over de grote hoeveelheid poeder en kruimels in de XXL verpakkingen, wat teleurstellend is gezien de hoge prijs. Sommige katten lijken minder geïnteresseerd door de veranderde structuur. Toch blijven veel katten enthousiast en doen ze er alles voor. Ondanks de problemen, blijven de snacks een hit bij de kattenliefhebbers.
|
Snacktime succes
Mijn 3 katten zijn er dol op, de smaak kip is favoriet.
XXL lekker grote stukken, verstoppen in de Trixie Cat Activity, vinden ze zo leuk.
|
ze zijn er gek op!
ze zijn er gek op!
zelfs mijn ene kat die een moeilijke eter is en andere snoepjes zoals van die stokjes niet lekker vindt.
Katten zijn zeer tevreden
De katten vinden het heerlijk. Ik krijg alle met ze voor elkaar zolang ze deze snackjes maar krijgen. Top.
|
Katten snacks
Ze vinden het heerlijk
|
Zeer goed van smaak, peperduur (vind ik)
Met kip, ze zijn er gek op.
Zeuren, vervelend doen, me wakker maken , ze doen er alles voor.
Vroeger was de reclame: 'Als ie miauwt wil ie 'Miauw' !
Nu is het Cosma, bij mij kip, grote stukken.
|
My cat is a fan
My cat loves them! My cat wants treats all the time and these ones are actually keeping him at good weight. It did take some time until he agreed to try one because he was used to typical crunchy treats, but he's been quite keen on them since he tried them.
|
Onze katten zeuren er om
Ze vinden het zo lekker dat ze niet kunnen wachten tot het snacktijd is. Met name de kip en witvis variant. Zalm en rund vallen minder in de smaak en tonijn is vaak wat hard, de hardere stukjes laten ze liggen.
|
Ongeloofljk zuiver en super lekker vr de poes.
Ik had eerst zo'n klein verpakking gekocht en vond de brokjes soms zeer klein. Brokkelden ook gemakkelijk uit elkaar. De kipfilet brokjes in deze XXL uitvoering zijn dikker en vallen niet uit elkaar. Door deze nu zeer voorzicht aan te bieden aan Truus, laat ze nu sinds kort toe dat ik haar mag strelen terwijl ze ofwel begint te knabbelen of de wacht houdt bij haar lekkernij. Dus kalmte en liefde hebben hier de strijd gewonnen. Truus laat zich na 9 maanden strelen. Straks op de schoot ?
|
Mijn kat vind het verrukkelijk
Sinds mijn kat deze snacks heeft gehad wilt hij geen andere meer.. en het gruis bewaar ik strooi ik als lekkernij over zijn brokjes
|
hmm lekker
Mijn 2 katten zijn er dol op.
Het is bijna op dus opnieuw bestellen.
|
Kattesnackies
Prima ervaring, ik vind zij wel kostbaar en vraag ik mij nog altijd terdege af of de snackies biologisch zijn?
|
Zelfs de kittens vinden het heerlijk
Stinkt wel, maar ze zijn er alle 5 dol op. En de kittens waren er ook dol op
|
Heel erg tevreden
De laatste blikken cosma zijn goed. Geen poeder meer op de bodem
|
Helemaal top
Gruis of stukjes mijn kattem lusten t allemaal wel. Een mooi product voor een vriendelijke prijs. Gruis gaat lekker over de natte maaltijd heen. Wordt tot de laatste kruimel opgegeten. Blijf dit aub verkopen heb drie fans hier
|
Mijn kat mauwt om meer!
zodra de deze pot zien is het een concert van jewelste! Ik had eerst de gemixte XXlvariant, die is er nu niet meer. Dus maar kip en zalm genomen. Gezonde en lekkere snack!
|
Fijn dat de brokjes wat kleiner zijn geworden
Onze 2 Ragdolls zijn dol op deze snoepjes, ze mogen af en toe buiten vrij rondlopen, dat vinden ze geweldig, maar als ik ze terug wil zien, hoef ik maar te rammelen met dit blik en daar komen ze aan, zelfs al waren ze 0.5 km van huis. ze komen terug. (in Ragdoll ogen is dat de andere kant van de wereld.) ;-)
|
Cosma kipsnacks - zonder additieven - super lekker
Ze zijn nogal kieskeurig en dit is de eerste natuurlijke snack die ze allemaal (cat pride van 4) lekker vinden. Voor mijn katten geen andere snacks meer.
|
Geen kat kan hieraan weerstaan!
Mijn katten en katten van vrienden zijn hier echt gek van, ik heb nog geen kat gezien die hieraan kan weerstaan!
En ook nog een gezonde snack!
|
super product maar ....
Mijn 4 katten zijn er zo dol op...dat ze stelen van elkaar mààr verleden zondag besteld aan 14,99 € en 2 dagen later op dinsdag prijs + 33% nl. 19,99 € !! Foutje Zooplus ?
|
Fijn, zo'n grote verpakking!
Hier doen ze een moord voor de snackies en omdat er verder geen rare toevoegingen in zitten, ben ik eigenlijk toch wel afgestapt van al de andere snoepjes.
Heel af en toe krijgen ze nog eens een vloeibare snack of dentabits ofzo maar dit lijkt een stuk gezonder.
Ik ben er heel erg tevreden over en nu helemaal blij met zo'n grote bus!!
