
38 reviews voorPurina Pro Plan Veterinary Diets Feline HA ST/OX - Hypoallergenic kattenvoer
Upload je eigen productfoto
|
3,5 kg
Hij schrokt het op
Mijn kat heeft jeukklachten en omdat hij (al) behandelt is tegen parasieten (vlooien, wormen, mijten), adviseerde de dierenarts dit voer, om te testen of er sprake kan zijn van een voedselallergie. Mijn kater schrokt het voer op en drinkt daarna (voldoende) water. Hij likt en krast nog wel regelmatig aan zijn poten (en bij oren), dus ik weet niet of hij daadwerkelijk een voedselallergie heeft. Maar het voer vind hij wel lekker en met 3,5 kg kan ik zeker een maand vooruit.
|
Enige voeding die hielp tegen de voedselallergie!
Onze Ziva kwam vanuit haar nestje naar ons toe, daar had ze Royal canin en wij zijn daar dus ook mee verder gegaan. Na een korte periode kreeg zij een kale plek en dit werden steeds meer en grotere plekken, op verschillende plekken. We hadden verschillende voeding al uitgeprobeerd, maar er gaat wat tijd over heen voordat je echt ziet dat het daadwerkelijk werkt.
We merkte bij deze voeding al snel dat ze geen jeuk meer had en heel snel had ze haar prachtige vacht terug kreeg. Aanrader!!
Heerlijk
Kat vind het lekker en functioneert goed op dit voer.
|
De beste.
Ze eten dit heel erg graag, alle 4 de katten. De brokken zijn licht van gewicht en een lichte kleur, krokant.
|
Eindelijk verlost van diarree
Na vier jaar zoeken eindelijk een oplossing, fantastisch!!!!
|
Top
Een van de weinige brokken die goed vallen! Eindelijk wat gevonden waar Belle niet van moet overgeven.
|
Poes vind het lekker
Mijn kat van 11jaar heeft al jaren voedselallergie en krabde zich tot bloedends toe helemaal open. Ze kreeg eerst Hills zd brok, maar weigerde dat op een gegeven moment te eten.
Toen in overleg met de dierenarts purina geprobeerd.
Ze vind het lekker en doet het er goed op gelukkig.
|
Perfect!
Nadat mijn kitten van 8 maanden erg veel jeuk had onder zijn kin en bij zijn oren heeft de dierenarts hypoallergeen voer voorgesteld. Nu is deze niet vaak voor kittens beschikbaar en daarnaast is mijn kitten ook nog eens heel erg kieskeurig kwa eten.
Toen kwam ik dit merk tegen, waarbij staat dat het ook geschikt is voor kittens. En hij vind het heerlijk! We zijn nu 6 weken verder en het lijkt we op dat hij geen last meer heeft.
|
Eindelijk geeft Jerry niet meer over
Droogvoer: Beertje was al gevoelig en daarvoor koop ik Purina ProPlan Gastrointestinal. Toen Tom&Jerry kwamen bleek Jerry ook gevoelig te zijn. Op Royal Canin Digestive (geen sympathiek merk, mensen kijk uit met de probeer acties e.d. vanuit RC) deed hij het redelijk. Maar het overgeven ging niet helemaal over (ik hield de etensbakjes goed in de gaten). Vorige week overgestapt op Feline en het gaat helemaal top met alle 3 de katten.
Natvoer krijgen ze van Whiskas en dat helemaal goed!
|
Enige voer wat helpt!
Mijn kat heeft een voedselallergie, wat resulteert in kale natte plekken. Door het likken maakt hij zijn huid kapot. Ik heb allerlei merken geprobeerd maar Purina is het enige voer waarbij de plekken weggaan. Ook toen ik een goedkoper merk(hypoallergeen) wilden proberen kwamen de plekken gelijk weer terug. Wel heb ik het idee dat de voedingswaarden wat minder is van deze brokken waardoor ik de porties iets ophoog. Misschien is dat alleen voor mijn idee omdat ze er wat lichter uitzien.
|
Iedereen is fan !
Heb het speciaal voor mijn M.C. gekocht.Geeft goeie resultaten,alleen de rest van mijn katten (11,ja ik heb er dus 12 !) is er ook verzot op.
Nu dus wat extra gekocht ter afwisseling voor de anderen. Wij eten toch ook niet altijd hetzelfde, en wie ben ik om mijn schatten hun lievelingseten te ontzeggen ?!
|
Geen allergie meer
Onze kat reageert hier goed op. Ik heb niet de indruk dat hij het heel lekker vind, maar hij eet het wel.
Sinds kort krijgt hij ook natvoer van purina one 'difficult appetite' en wonderlijk krijgt hij hier geen allergische reactie op. Wel van het gewone voer van purina one.
Dus nu krijgt hij deze brokjes en in de ochtend en avond een half zakje difficult appetite waar hij van smult!
|
Blije kater
Onze Perzische kitten van bijna 8 maanden oud heeft ongeveer 2 maandag lang last gehad van diarree. Uiteindelijk via de dierenarts op deze brok uitgekomen om eens te proberen en eindelijk gaat het goed! Onze kat is er dol op en de diarree blijft weg! In overleg met de dierenarts moet hij de komende 6-8 weken dit blijven eten.
|
Fantastisch
Ik ben 14 jaar aan het tobben geweest met mijn kat met voedselallergie. Niks hielp, tot een dierenarts mij op dit voer wees. Ze is een heel andere ka gewordent. Van iedere dag kotsen, zich niet lekker voelen en een beetje mager lijfje naar een blije energieke kat met wat meer body die niet meer kotst! Ik vind het prijzig maar het is het absoluut waard.
|
Eindelijk de jeuk weg
Ik heb een maine Coon met een voedselallergie. Krapte zijn oren, nek kapot tot bloedend toe. Moest de plekken steeds insmeren met hydrocortiderm. Nu met dit voer alles genezen. Wat een rust voor hem ook met altijd maar die jeuk te hebben. Ben helemaal blij
|
Ons katje eindelijk verlost!
Ons 10-jarige kleine poesje bleek een voedselallergie te hebben, ze zat onder de korsten en krabte alle huid rondom ogen kapot (wat op zich knap is als je maar 1 achterpoot hebt). Na een duur bezoekje aan de DA overgegaan eerst op de brokjes met insecten. Ze vond het niet echt lekker maar at het uiteindelijk wel en het hielp ook. Op basis reviews dit voer besteld; geweldig! Het zijn hele kleine brokjes dus fijner voor haar en ze vindt ze 😻 heerlijk! Voor onze poes 🐈⬛ niks anders meer.
|
Verbazend!!!
In de aanhef schrijf ik "Verbazend".
Met onze poes Minoes naar de dierenarts geweest. Ze heeft al langere tijd last van slijm en bloed bij haar ontlasting. Is mede daardoor soms erg "gevoelig" in haar hele doen en laten..aai me maar niet vrouwtje..alles doet zeer!! Ondz. geen aanwijsbare reden voor haar probleem.
Advies: stap langzaam over op Hypoallergeen voer.
Verbazend!! Ja.. We hebben een totaal andere poes, voelt zichzelf beter in haar velletje, kroelt, spint, veel rustiger.
Top product.
|
Zeer lekker
Mijn kat Spook vindt de brokken heerlijk. Ik probeerde al verschillende merken waarvan ze moest overgeven, dat gebeurt niet meer. Nu zit ze wel met wat overgewicht omdat ze die brokken zo graag eet...
|
Wonderspul
Wanneer jouw kat IBD heeft en dierlijke eiwitten maar moeilijk kan verdragen, kan ik je dit voer absoluut aanraden. Na talloze brokken te hebben geprobeerd (oa Hills, Orijen, Prins hypoallergeen en Royal Canin anallergenic), is dit by far de winnaar. Deze mini brokjes zijn blijkbaar zeer smakelijk, ik ruik de kattenbak amper en mijn kat is zo ontzettend opgeknapt, we zijn zelfs de medicatie aan het afbouwen! Ik schrijf nooit reviews maar dit is echt het delen waard
|
Lekker
Heb een zeer allergische kat hier. Lustte absoluut geen brokjes. Maar deze wel!! Ben zo blij. En mijn andere twee vinden ze ook lekker.
Enige minpunt is dat ze er meer van eten. Het vliegt er doorheen. Maar hun ontlasting is goed, stinkt niet. Ik zeg nu steeds ik heb 3 vegetarische katten.
