
891 reviews voorCat Mate Drinkfontein 2 liter
Upload je eigen productfoto|
Zeer tevreden
Ik (en mijn 3 katten) zijn er zeer tevreden van. Alleen maakt hij soms een irritant "groggelgeluid" dat zelfs met het kuisen niet volledig weg gaat. Iemand enig idee hoe t komt?
|
top..!!
helelmaal top alleen een beetje jammer dat mijn jongste de fontijn steeds probeert omver te gooien dit mede door de handvaten aan de onderkant.
verder helemaal top. beide katten drinken er goed uit en zijn geen sec bang geweest.
|
regelrechte hit!
Voordat ik deze Drinkfontein aangeschaft had, was ik nog een beetje aan het twijfelen.
Je zal maar net zien dat mevr. t niks vind.
Niks is minder waar, meteen na aansluiten werden alle bakjes met het pootje gevoeld om te kijken of het echt nat was ;). Ze drinkt zoveel beter en behalve drinken vind onze waterfanaat het ook heerlijk om naar te kijken. Als je hem weer net zet na het schoonmaken en de stekker weer in het stopcontact doet is het feest. ECHTE AANRADER!
|
CatMate = SUPER voor ons katten
Vanaf dag 1 vonden onze katten de CatMate SUPER!!! Ze drinken veel meer en af en toe spelen ze met het water, onze katten zijn echte waterratten. Als de CatMate wordt gekuist zijn ze er ook als de kippen bij, zeker als we hem terug opzetten. :-)
Wij gaan ons een tweede CatMate aanschaffen voor in de keuken te zetten want ons kattin is terug in haar oude gewoonte gevallen van water in de lavabo van de badkamer te vragen...
Enig minpunt: In de hoeken van de CatMate komt er vuil, waardoor het moeilijk schoon te maken is daar.
|
prima bak
Na 1,5 jaar deze fontein in bezit, is het pompje stuk gegaan. Ik en mijn poezen hebben wel altijd plezier gehad van deze bak. Hij heeft twee plateaus, inclusief twee waterstroompjes waardoor ze op verschillende plekjes kunnen drinken.
Wat wel een doorn in mijn oog was, was dat hij hoekjes heeft waar vuil in gaat zitten wat niet meer schoon te krijgen is (zoals in de randjes en op de bovenkant van 'min', 'max').
Ik overweeg toch weer deze opnieuw aan te schaffen. Gezien de pompjes niet leverbaar zijn (zooplus moet echt leren tijdiger zaken in te slaan) en de bak er toch een beetje viesig uitziet.
|
musthave voor uw kat
Nu sinds een jaar in ons bezit en onze katten vinden het geweldig. ze drinken heel erg goed nu en graag. Niet lastig om schoon te maken.
|
De drinkfontein
Geweldig voor katten die te weinig drinken en daardoor blaasgruis ontwikkelen.
Onze poezen zijn zeer onder de indruk van de fontein en in het begin speelden ze vooral met het water. Na een paar dagen begonnen ze te drinken en inmiddels drinken ze veel meer dan vroeger.
|
Na 8 maanden nog steeds te vreden.
Ik heb de waterfontijn 8 maanden geleden voor me kittens gekocht en ben tevreden. 1 min puntje is dat hij niet zo zwaar is dus makkelijk te verschuiven is. Het is 1 keer voorgekomen dat het een waterballet was. Ik zie hier bij heel veel staan dat pompje gauw kapot is. Ik ben benieuwd of die mensen ook 1 keer in de 2 a 4 weken het schoepradje wan het pompje eruit halen en schoonmaken. Zo schoepradje slikt meestal dicht zodat radje niet meer draaid en het pompje door brand. De waterfontijn is makkelijk schoon te maken en doordat je hem bij de waterfontijn zelf moet ontkoppelen van de stroom kan je het draaidje mooi weg werken achter de plint. Bijde meeste zitte de ontkoppeling op de accu dus moet heel het snoer mee de keuken in en is het niet te doen om achter de plint weg te werken.
|
Blije Katten!
Ik heb 2 katten die niet drinken uit gewone waterbakken, eerst alleen maar uit de kraan ze wouden stromend water, toen kreeg ik deze en helemaal super, ze spelen er wel mee waardoor het af en toe een waterballet is maar moet kunnen...nu een jaar later even een nieuwe filter kopen. Filter is overigens uit elkaar te halen en op die manier goed schoon te maken voor een langere levensduur!
Pomp stuk
Dat is toevallig, mijn pomp is ook na 14 maanden stuk gegaan. Ik had 'm eind oktober gekocht en sinds een week doet hij het niet meer. Klinkt als een zwak onderdeel. Verder prima fontein, m'n huiskat gebruikt 'm geregeld. Het viel me wel op dat de pomp na de eerste paar weken iets meer geluid ging produceren. Gelukkig niet storend.
fijn ding korte levensduur pomp
Fijne fontijn, maakt weinig herrie en is goed schoon te maken. De kat drinkt er goed uit. Helaas is de pomp er zojuist na iets minder dan 14 maanden mee op gehouden... Maar 2 maanden na verloop van de garantie. Flink balen dus, had gehoopt en verwacht dat hij toch wel iets langer mee zou gaan. Extra balen omdat de pomp nu niet leverbaar is de fontijn is nu dus nutteloos. Daarom een 4 ipv 5
fijn ding korte levensduur pomp
Fijne fontijn, maakt weinig herrie en is goed schoon te maken. De kat drinkt er goed uit. Helaas is de pomp er zojuist na iets minder dan 14 maanden mee op gehouden... Maar 2 maanden na verloop van de garantie. Flink balen dus, had gehoopt en verwacht dat hij toch wel iets langer mee zou gaan. Daarom een 4 ipv 5
|
Direct gebruik van gemaakt!
De waterfontein stond nog maar net en 3 van de 5 katten doken er al op en begonnen te drinken. De jongste van 7 maanden ging er ook mee spelen, dikke handdoek eronder en laat ze hun gang maar gaan. Helemaal super! Goeie aankoop!
|
Fantastisch
Heel gemakkelijk in gebruik. Voor zowel katten als baasje. Voor twee katten hoef je de drinkfontein wekelijks 2x bij te vullen met fris water en wekelijks 1x goed te reinigen. 1x in de maand een schoon filter en de katten hebben altijd lekker drinkwater.
De dagelijkse bediening wordt middels een separate tijdklok geregeld. Alleen overdag staat de fontein aan en 's nachts uit.
Als je ervoor zorgt dat het water op peil blijft, is hij bijna geluidsstil. Je hoort hem enkel heel zachtjes snorren.
Leuk Fonteintje
Heb zelf 5 katten en het was niet simpel om een goede drinkbak te vinden. Maar deze drinkfontein is het beste wat ik dit jaar heb aangeschaft voor mijn poezen en katers. Ze kunnen er met verschillende aan drinken en door de beweging in het water gaan ze niet zelf fonteintjes maken met hun poten wat ze ervoor wel vaker deden.
|
geweldig
in een woord geweldig onze katten drinken nu veel meer en dat is alleen maar gunstig,
door de verschillende hoogtes zie je dat de ene kat bovenin drinkt en de ander uit de waterval
Je hoort hem bijna niet alleen als het waterniveau teveel gezakt is hoor je hem wel iets, gewoon zorgen dat hij goed vol zit, schoonmaken valt reuze mee,
korom heel tevreden poezels en baas
|
Succes
Onze katten zijn "verslaafd" aan de bron. Ze drinken nergens anders meer. Vooral voor een wat oudere kat is het goed iets meer te kunnen drinken. Fris water. Een succes dus.
miskoop
Begin 2011 gekocht. Eén van onze 2 katten wist dit apparaat in korte tijd moeiteloos te demonteren en om te gooien. Het werd een waterballet.Van de zomer het nog een paar keer buiten geprobeerd maar helaas. Een enkel slokje werd er af en toe uit genomen. Omkieperen was leuker. ze drinken net zolief uit de 'gewone' bakjes en daar wordt geen waterballet van gemaakt. Dus in ons geval helaas een miskoop!
|
Fijne fontein
We hebben deze drinkfontein nu een jaar in gebruik en we zijn er erg tevreden over. De katten maken er veelvuldig gebruik van. We waren bang dat ze het water eruit zouden slaan, maar dat doen ze alleen als we eens vergeten hem aan te zetten na het schoonmaken. Ze drinken ook echt bij het bovenste gedeelte waar het water stroomt. Het pompje maakt veel minder geluid dan die van de Cat it drinkfontein. Hij is vrijwel geruisloos. De Cat mate is ook makkelijker schoon te maken dan de Cat it. We hebben geen seconde spijt gehad van deze aankoop.
|
Geen onverdeeld succes...
Onze katten drinken wel geweldig van deze fontein, maar eentje vindt de golfjes en schaduwen in de bak zo interessant, dat ze steeds in en onder de fontein gaat zitten klauwen. Aangezien aan beide kanten gaten zitten om het ding makkelijk op te tillen, gaat ze daar met haar poten in, en tilt dan het ding een stuk op. Gevolg is dat het water over de rand heen slaat en de vloer vaker kleddernat is dan droog. Enkele keren slaagde ze er zelfs al in om het volledige apparaat om te gooien. Twee liter water over de vloer... We hebben dit ding nu zes maanden in huis, en ze doet het nog steeds, dus het is ook niet enkel omdat ie nieuw is. Ik heb er intussen best wel spijt van dat ik niet voor een zware porcelein uitvoering gegaan ben...
