
891 reviews voorCat Mate Drinkfontein 2 liter
Upload je eigen productfoto|
Makkelijk onderhoud en degelijk materiaal
Prima waterbak. Handig in onderhoud aangezien je het kunstof in de vaatwasser kunt doen. Maakt zacht geluid, niet storend. Mijn 2 katten dronken er meteen prima uit. Jammer dat degene die normaal speelt met water, er alleen maar saai uitdrinkt. Het water loopt ook af en heeft geen vrije val, dat zal de reden zijn.
|
Zeer tevreden !!
Toen ik de eerste keer op deze site de drinkfontijns zag leek me dit een overdreven luxe. Ik kreeg bij sommige apparaten al de zenuwen als ik las over `zeer ingewikkeld schoonmaken` en ´een gebrom om gek van te worden`. Niets voor mij dus. Maar na het lezen van alle beoordelingen heb ik deze Cat Mate besteld. De eerste dagen vonden mijn katten er niet veel aan. Ik heb zelfs weer een gewoon drinkbakje neergezet. Vervolgens heb ik het advies van de fabrikant opgevolgd en het apparaat eerst een week zonder stroom neergezet. Zo konden mijn katten er eerst aan wennen dat `dat gekke ding` hun nieuwe drinkbak was. Vervolgens na een week even schoongemaakt en aangesloten. Nu vonden ze het wel leuk en ze drinken inmiddels veel vaker dan uit een gewoon bakje. Ze gebruiken ook alle niveaus. Het apparaat is zeer eenvoudig schoon te maken, het is eigenlijk een bak met een torentje er op, dat je gewoon er af kunt halen. Daarin zit het motortje, wat je door 1 hendeltje te verdraaien los koppelt. De eenvoud is zijn kracht. Ik vul hem elke dag bij met vers water, zodat hij ook niet droog kan komen te staan. Iedere week koppel ik hem even los en reinig hem onder een lauwe kraan. En hij is zeer stil!! Ik houd wel van rust maar je hoort hem niet. Alleen wanneer je dichter dan 2 meter bij hem vandaan komt en het is muisstil in huis en je luistert goed hoor je een heel zacht geluid. Mijn katten en ik zijn er erg blij mee. Zoals iemand anders ook al schreef, niet verder zoeken, gewoon deze kopen!!
|
blu en diva zijn er gek op
de cate mate is leuk en handig.hij kan in de vaatwaser en is bijna 100% geluidloos.onze blu en diva vinden de cate mate geweldig niet alleen om uit te drinken maar ook me te spellen.
|
mieke is er gek op
mijn poesje Mieke denkt dat het een badje voor haar is .hihiih
ze gaat er met haar voorpoten in staan en graaft er dan in als in de katten bak gekke kat dat ze is .
Toby de kater drinkt er wel gewoon aan . erg leuk vindten ze het en ik vindt het niet erg dat de hele keuken er nat door wordt maar dat ligt aan mijn kat niet aan het fontein zelf
|
drinkfontein
Poosje geleden de drinkfontein aangeschaft, de katten vonden het meteen prachtig zelfs de honden drinken eruit.
|
Aanrader
Mijn 2 katten drinken graag uit deze drinkbron,lekker stromend water.
Heb een tweede voor de bovenverdieping. Maakt nauwelijks geluid en is makkelijk schoon te maken.
Echt een aanrader, zeker voor katten die weinig drinken.
|
Super goed!
Wij zijn vaak heel de dag aan het werk en nu hebben de katten heel de dag stromend water, echt super! Ze drinken er super graag uit!
Je hoort de automaat een klein beetje zijn werk doen maar absoluut niet storend!
Een echte aanrader!
|
helemaal geweldig
Heb drinkbak cat-mate ontvangen,echt geweldig en geruisloos!Had er al een bij m n vriend waar ik de weekends ben met poes lotje, zij was daar zo aangewend, dat ik eigenlijk ontdekte dat ze als we weer thuis waren zij weinig dronk.Dus een cat-mate besteld. Toen de doos kwam, lotje nieuwsgierig en kroop in de doos, maar toen ik de cat-mate uitpakte stond ze pratend, (ze is een lekkere kletskous) naast me te wachten tot hij gevuld op de grond stond.
Lotje is heel blij met haar fonteintje!
|
echt goed
mijn 3 katten zijn er gek op drinken veel meer
ik bestel er nog 1
echt goed en je hoort hem niet
topieeeeeeee
|
zeer goede aankoop
onze poesjes drinken duidelijk meer dan anders.
soms zitten ze er zelfs 5 minuten voor.
je merkt het ook duidelijk aan de kattenbak maar dat is zeker niet erg.veel drinken is veel belangrijker dan de kattenbak meer te moeten proper maken aangezien we ook een nierkatje hebben.
veel gezonder.
mvg
|
Erg goede aankoop
Sinds ik de Cat Mate heb, merk ik dat mijn katten beter drinken. Het was niet duur aan te schaffen en ook het onderhoud heeft niet veel werk nodig. De drinkbak werkt stil en als ik hem toch begin te horen is dat voor mij een teken dat er te weinig water inzit en is dit probleem zo verholpen. Ook de filters zijn niet duur om aan te schaffen. Ik ben erg blij met deze aankoop.
|
Een hele goede aankoop!
Wij hebben sinds kort 2 poezenzusjes die van begin af aan met de Cat Mate hebben kennisgemaakt. En onze kleintjes drinken allebei het liefst waar het water stroomt en dan het liefst zo hoog mogelijk :-)
Het apparaat is gewoon stil. Ik hoor hem helemaal niet. Dus als je kat van stromend water houdt, dan zou ik zeggen: kopen. Je krijgt er geen spijt van. Maar vergeet 'm dan niet uit te zetten ;-)
|
Voordelig en gemakkelijk in onderhoud.
Hiervoor had ik een http://www.zooplus.nl/shop/katten/voerbak/kattendrenkplaats/146093 Hagen drinkfontein. Hierbij ondervond ik het probleem dat de bol in mijn ogen vrij snel versleten was. Nu ben ik in het bezit van deze fontein.
Dit product heeft als voordeel dat het niet veel eenvoudiger kan, en dit komt het onderhoud en de levensduur ten goede. Het enige basisonderdeel wat mogelijk vervangen moet worden op den duur, is de pomp. Maar dat gaat op voor al dit soort producten.
Dit product maakt bij mij alleen een zoemend geluid wanneer ik er niet voldoende water in heb zitten. Zie het als een herinnering dat je de waterfontein moet bijvullen/ schoonmaken.
|
Voordelig en gemakkelijk in onderhoud.
Hiervoor had ik een http://www.zooplus.nl/shop/katten/voerbak/kattendrenkplaats/146093 Hagen drinkfontein. Hierbij ondervond ik het probleem dat de bol in mijn ogen vrij snel versleten was. Nu ben ik in het bezit van deze fontein.
Dit product heeft als voordeel dat het niet veel eenvoudiger kan, en dit komt het onderhoud en de levensduur ten goede. Het enige basisonderdeel wat mogelijk vervangen moet worden op den duur, is de pomp. Maar dat gaat op voor al dit soort producten.
Cat Mate:stil en makkelijk schoon te houden
Ik heb de Cat Mate nu geruime tijd in bedrijf voor 3 katten. Het is een prima drinkfontein. Gemakkelijk in gebruik: water is in een handomdraai te verversen. Het schoonmaken is eenvoudig (en is vaatwasserbestendig). En bovendien de katten drinken er graag uit. Voor mij is een drinkfontein een must omdat mijn Maine Coon het water anders uit de bak schept. De doet hij met de Cat Mate niet.
Niet geruisloos
Ik heb dit model gekocht dankzij de vele beoordelingen die beweerden dat het apparaat compleet geruisloos is. Jammer genoeg is dat niet het geval. Er is een duidelijk hoorbare zoem, zelfs als je de stand op 'minimum' zet. Ik stoor me er zelf niet zo aan, maar de katten slapen vlak in de buurt en ik zou het wel vervelend vinden als zij er last van hebben.
Wel drinken ze er graag uit, dus dat is een pluspunt.
|
helemaal toppie
ik had de Catit waterfontein fresh & clear
dat ding bromde zo erg dat ik die heb weggegooid stapelgek word je daar van
aangezien onze katten niet uit een gewoon bakje water wilde drinken moest ik op zoek naar een nieuwe
naar al die goede beoordelingen te hebben gelezen heb ik besloten om de cat mate drinkbron maar te proberen
ik heb de cat mate nu een paar dagen in huis je hoort hem helemaal niet en hij staat in de huiskamer
de katten drinken er goed van geweldig
|
toppertje!
ik vind het een goed ding ! lekker stil, beter dan onze oude.
onze Hassan heeft mede door zijn nieuwsgierigheid het in 5 minuten doorgekregen hoe hij er uit moest drinken
in deze dagen is het extra lekker om er ijsblokje in te leggen. wat makkelijk gaat door het grote opvangbakje.
Alleen er komen best veel haren in het bakje
|
Fan!
Zowel Poelie als ik zijn enorm tevreden over de fontein. Het menneke drinkt nu veel meer, lekker gezond! Hij is zo goed als geluidloos, en ben erg blij met de lange stekker zodat ik hem overal kan plaatsen. Het is een echte aanrader!
|
koop deze
Ik heb zelf een tijdje getwijfeld over welke drinkbron ik zou kopen voor onze poes, maar vanwege positieve beoordelingen deze gekozen. Ik was niet helemaal weg van het uiterlijk ervan, andere merken waren mooier. Maar het is een superding en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Het is ook heel makkelijk schoon te maken. niet duur. Niet verder zoeken dus, gewoon deze kopen.
