
32 reviews voorSavic Voerdispenser Loop - Grijs
Upload je eigen productfoto
Savic Voerdispenser Loop Grijs 1,5 l
Zelfs het kleinste formaat brokjes passen er niet door!
Zelfs het kleinste formaat brokjes passen er niet door! Hoe kun je dit nou weer ontwerpen slaat nergens op.
|
Gemakkelijk in omgang
Mijn hond is er blij mee, de brokjes vallen er mooi door en hij kan eten wanneer hij wilt.
|
Prima voor deze prijs
Bak makkelijk te vullen voerbak er goed op klikken omdraaien en klaar.(jammer genoeg geen boven deksel om te vullen zoals op de foto’s )
Wel zorgen dat je de bak er goed op klikt anders valt hij open en vallen alle brokjes eruit,
Brokjes glijden er goed door.
Op de onderkant van de voerbak staat er ingeprint hoe je de voerbak moet vullen en omdraaien.
|
Water falls down everywhere
It's impossible to fill the thing. The water falls over everywhere. It doesn't have any gum or stop for the water. Really bad pursache
Brokjes blijven vastzitten
Ik had deze gekocht voor als ik een nacht weg ben, maar de brokjes vallen niet uit de silo. Nochtans gebruik ik geen grote brokken, het gat is groot genoeg, maar het helt niet genoeg af. Dus moest ik er telkens aan schudden en was het enkel bruikbaar als ik thuis ben. Verder wel degelijk materiaal etc en handig te vullen. Helaas is het gat te groot om hem nu dan voor water te gebruiken
|
Werkt niet
De bovenkant valt er vanaf waardoor alle brokken overal liggen
|
Brokjes zakken niet door
Ik dacht een leuke goedkope voer silo te kopen. Helaas zakken de brokjes niet zelf door. De kat probeert het met haar pootje eruit te halen en gooit daarmee de hele bovenkant los op de grond, met alle brokjes erbij.
Jammer dat ik verzuimd heb de recensies te lezen anders had ik hem nooit gekocht.
|
Werkt prima
Helemaal niks op aan te merken, het werkt inderdaad niet als water dispenser maar het wordt aangeprezen als voer dispenser. Mijn katten gebruiken vaak hun pootje om de brokjes uit de koker te halen dus als je kat niet zo handig is lijkt mij dit geen goed product. Verder geen probelemen mee werkt top! Kan dit een paar dagen laten staan voordat hij leeg is en bijgevuld moet worden!
Echt een aanrader.
|
Zeer slecht
Brokjes zakjen niet door , blijven in koker steken ,jammer van het verkwiste geld
|
Waardeloos
Koop dit zeker niet. Compleet waardeloos. Non stop dweilen
|
Ook slecht voor brokjes
De brokjes blijven gewoon in de koker zitten en vallen er niet door. Zelfs niet de ieniemienie kitten brokjes van Purizon. Vaak moet ik sochtends met de koker rammelen omdat het bakje leeg is.
|
Onding!
Slecht product! Dispenser zit zó los, dat het heel snel omvalt. Tot 2x aan toe mijn keuken VOL met brokjes gehad. Slechte kwaliteit, zonde van de aankoop.
|
Geen deksel zoals op de afbeelding
Ik heb het product net binnen gekregen maar helaas zit er dus geen deksel bij. De bovenkant is helemaal dicht. En ik had t juist gekocht omdat je het makkelijk bij kunt vullen. Dat is het enige wat jammer is!!
|
Werkt goed
Werkt goed. Wel alleen voor voer zoals aangeven.... de deksel die op de afbeelding staat zodat er vanaf bovenaf bijgevuld kan worden is er niet. Dichte bovenkant, dat is wel jammer
|
Zit geen deksel op
De dispenser werkt zoals bedoeld... brokjes vallen keurig door het gat. Alleen wel jammer dat er geen deksel op zit zoals op sommige plaatjes is aangeven. Bijvullen vanaf de bovenkant is dus niet mogelijk!
|
Miskoop!!
Ik vind dit zo’n slechte miskoop mijn kat krijgt er 0,0 brokjes zelf uit het is gewoon een groten onzin koop.
Zelf naar de winkel gegaan voor het zelfde geld zo eentje gekocht deze kon zo de prullenbak in....
|
4x in gebruik
Handig voerbak. Totaal vier in gebruik. Ik hoef de voerbak maar om de vier dagen te vullen. De brokjes stromen inderdaad niet altijd zo makkelijk door zoals de reviews beschrijven. Slimme katten heb ik die met hun poten de brokjes pakken waardoor het toch doorstroomt. Tip: zet de bak wat schuin op een verhoging en de brokken stromen makkelijker door.
|
Voerdispenser
İk had eerst de commentare gelezen,maar toch besteld.
İk vindt toch dat ik een goede review moet doen omdat de slechte commentare onterecht zijn!
De meeste negatieve commentare zijn dat mensen die dit gebruiken voor water.
ER staat duidelijk VOERdispenser en niet DRİNKdispenser!
İk heb het net getest en het werkt gelijk het moet en ik zou het zeker ook aanraden.
Misschien moeten de mensen eerst eens goed lezen waarvoor het dient.
|
Prima voor brokjes
Ik zie heel veel negatieve ervaringen, maar bij mij doet hij al jaren goede dienst. Soms komen de brokjes niet meer door als hij bijna leeg is, maar hier hengelen de katten het dan eruit. Ik ben er blij mee.
als waterbak werkt het niet
het water loopt er hoog uit de dispenser, dus bij het minste of geringste gaat het over de rand, als je het dus wil vullen moet het eerst helemaal leeg zijn of je moet dweilen. bij het vullen en het vervolgens omdraaien zodat je het kunt neerzetten moet je toeg opletten dat je het vasthoudt aan de onderkant want de bovenkant zit er erg los op, en dan is het weer dweilen.
