
15 reviews voorJR Farm Individual Voer voor Dwergpapegaaien
Upload je eigen productfotoTotale beoordeling (15)
Veel afval
Helaas de laatste bestelling zaten beide pakken onder stof en schilletjes van pitten.
Weinig voeding dus
|
Veel stof
Dit merk is lang zo goed niet als ik eerst had er is veel gruis en stof in de zak aanwezig
|
Volgens mij wel goed voer
Mijn Agapornissen eten er van, dat is ook belangrijk. De samenstelling van dit voer ziet er ook goed uit. Ik ga er van uit dat als er staat dat het voor Agapornissen is geschikt, het voer hier ook is op afgestemd.
Topvoer.
Mijn agorponis is er dol op.
|
Uitstekend
Echt kwaliteitsvoer.Ruikt heerlijk met camille en van alles erin.
|
JR Farm voer voor dwergpapagaai
Ik gebruik dit al jaren maar nu zat er in een pakje witte wormpjes het leken net maaien maar dan 4mm lang en wit
|
Mijn agapornisjes zijn dol op dit voer!
zo gauw ik richting de kooi loop zitten ze braaf te wachten op het vullen van het JR Farm voer.
Goed
Echt mooi voer,ruilt heerlijk door camille erin,veelzijdig,lijkt me echt topvoer.Sinds ik dit hebontdekt krijgt de agapornis alleen nog maar dit merk.
|
goed voer
Mijn agapornisjes zijn dol op dit voer! Ze zijn al heel oud hiermee geworden :)
|
helemaal superlekker
hier eten alle 14 grasparkieten dit graag. het ziet er goed uit en ruikt lekker.
|
dwergpapagaai
hoe komt het dat we op de markt voor 5kilo zaad
7.50 betalen en bij jullie 4.79 voor 1kg de beoordeling heb ik niet gedaan want ik wacht op uw antwoord.
|
Agapornis Cico
Cico vind het heel lekker ook al eet ze allen de kleine zaadtjes er uit en de groote gooit ze uit der bakje maar ze vind het wel heel lekker echt en aanrader
|
Zeer gevarieerd voer
Beide agapornissen zijn er gek op. Ik gaf ze eerst Beaphar X-Vitaal maar ik vindt deze voersamenstelling veel afwisselender en ze vinden het heerlijk!
|
preimium voor
onze Dwergpapegaaien mogen dit gewoon super graag
ruikt heerlijk! en word smakelijk gegeten
mn Forpus eet dit voer met veel smaak!
het ruikt naar kamille of iets dergelijks echt lekker!!
hij vind bijna alles lekker! een aanrader!
