
15 reviews voorJR Farm Individual Voer voor Dwergpapegaaien
Upload je eigen productfotoTotale beoordeling (15)
Topvoer.
Mijn agorponis is er dol op.
|
Uitstekend
Echt kwaliteitsvoer.Ruikt heerlijk met camille en van alles erin.
|
Mijn agapornisjes zijn dol op dit voer!
zo gauw ik richting de kooi loop zitten ze braaf te wachten op het vullen van het JR Farm voer.
Goed
Echt mooi voer,ruilt heerlijk door camille erin,veelzijdig,lijkt me echt topvoer.Sinds ik dit hebontdekt krijgt de agapornis alleen nog maar dit merk.
|
goed voer
Mijn agapornisjes zijn dol op dit voer! Ze zijn al heel oud hiermee geworden :)
|
helemaal superlekker
hier eten alle 14 grasparkieten dit graag. het ziet er goed uit en ruikt lekker.
|
dwergpapagaai
hoe komt het dat we op de markt voor 5kilo zaad
7.50 betalen en bij jullie 4.79 voor 1kg de beoordeling heb ik niet gedaan want ik wacht op uw antwoord.
|
Zeer gevarieerd voer
Beide agapornissen zijn er gek op. Ik gaf ze eerst Beaphar X-Vitaal maar ik vindt deze voersamenstelling veel afwisselender en ze vinden het heerlijk!
|
preimium voor
onze Dwergpapegaaien mogen dit gewoon super graag
ruikt heerlijk! en word smakelijk gegeten
mn Forpus eet dit voer met veel smaak!
het ruikt naar kamille of iets dergelijks echt lekker!!
hij vind bijna alles lekker! een aanrader!
