Royal Canin Care Nutrition tevredenheidsgarantie

Royal Canin Care

Royal Canin Care Nutrition

Royal Canin Care Nutrition

Wist je dat ook gezonde honden bepaalde gevoeligheden kunnen hebben? Eén op de drie honden heeft last van overmatige ontlasting, winderigheid, een droge huid of een doffe vacht.

Als antwoord op deze speciale behoeften heeft Royal Canin een nieuw productassortiment ontwikkeld: Royal Canin Care Nutrition.

Tevredenheidsgarantie

Royal Canin Care tevredenheid

Royal Canin is overtuigd van de voeding van Care Nutrition en geeft jou je geld terug als je niet tevreden bent.

Als je, nadat je jouw dier 4 weken Royal Canin Care Nutrition gevoerd hebt, niet tevreden bent met het voer, krijg je 100% van de aankoopprijs terug.

Zo werkt het

Royal Canin Care zo werkt het

Royal Canin Care Nutrition productoverzicht

Royal Canin Care Relax

Is het je opgevallen dat je hond zich niet lekker voelt? Isoleert hij zich, trekt hij zich terug of is hij rusteloos? Dit kan gebeuren als gevolg van gebeurtenissen zoals autorijden of de komst van een baby. Aangepaste voeding kan jouw hond helpen beter om te gaan met veranderende omstandigheden.

Bestel nu

Royal Canin Light Weight Care

Komt je hond steeds meer aan? Tegenwoordig hebben veel huisdieren overgewicht, wat de gewrichten en de gezondheid extra kan belasten. Breng jouw hond in vorm met een uitgebalanceerd, smakelijk en vullend dieet en stap over op Royal Canin Light Weight Care!

Bestel nu

Deelnamevoorwaarden

Deelnamevoorwaarden

Voor de campagne "Canin Care Nutrition - tevredenheidsgarantie" door Royal Canin

1. Periode en organisator

De actie "Canine Care Nutrition - tevredenheidsgarantie" loopt van 06-07-2020 tot 31-12-2021. Royal Canin behoudt zich het recht voor om de actie langer dan de genoemde datum te verlengen.

Organisator van de actie is bij deelnemers met de woonplaats in Nederland of België:

Royal Canin SAS, 650 Avenue de la Petite Camargue, 30470 Airmargues, Frankrijk

2. Wie kan deelnemen?

Het recht op deelname hebben alle consumenten die ten minste 18 jaar zijn en hun woonplaats hebben in Nederland en/of België. Royal Canin professional klanten, zoals fokkers en veterinairs met een eigen klantennummer evenals dierenartsen zijn uitgesloten van deelname. Ook medewerkers van ondernemingen van de Mars-groep evenals hun familieleden zijn uitgesloten van deelname. Als je vragen hebt over de status van jouw deelname, stuur dan een e-mail naar customercare@acardo.com met als onderwerp "Royal Canin Satisfaction Guarantee Canine Care Nutrition.

3. Hoe vindt de deelname plaats?

Koop tussen 06-07-2020 en 31-01-2021 een Canine Care Nutrition product vanaf 3 kg bij zooplus. Producten met een verpakkingsgrootte van minder dan 3 kg nemen niet deel aan de actie.

Indien je na ten minste 28 dagen testen niet 100% tevreden bent over het Canine Care Nutrition product, vul dan op de actiepagina https://www.zooplus.nl/info/about/royalcanin_canine_care het opgeslagen PDF-formulier in en geef de reden van uw ontevredenheid op.

Druk het PDF-formulier af en verzend dit samen met de zooplus rekening en de uitgeknipte, originele barcode (EAN-code) van de productverpakking per post naar de postbus van Royal Canin. De uiterste inzenddatum is 31 december 2020 (poststempel).

De zooplus rekening moet voor of op 31 december 2020 zijn gedateerd. De rekening moet volledig leesbaar zijn en mag niet worden bewerkt of veranderd.

Het gekochte Canine Care Nutrition product moet op de rekening staan.

Stuur de naam, het adres, e-mailadres, bankrelatiegegevens samen met de zooplus rekening en de uitgeknipte, originele barcode (EAN-code) van het Royal Canin product naar het volgende adres:

Postadres voor deelnemers met de woonplaats in de deelnemende landen:

ROYAL CANIN

Satisfaction Guarantee

44106 Dortmund

Germany

Het restitueren van de koopprijs alsmede de porto (max. € 0,80 voor deelnames uit Duitsland en max. € 1,10 voor deelnames uit Nederland en België) vindt plaats binnen vier weken na ontvangst van de zooplus rekening, de uitgeknipte, originele barcode (EAN-code) van de productverpakking en het volledig ingevulde PDF-formulier, naar de door jouw opgegeven bankrelatie. Alleen de daadwerkelijk betaalde koopprijs wordt gerestitueerd. Kortingen worden niet gerestitueerd. Aangezien de uitbetaling in euro geschiedt, is er, afhankelijk van het doelland voor de overboeking een wisselkoers van toepassing. Daardoor kan er een verschil in het uitbetalingsbedrag ontstaan.

Maximaal één indiening is mogelijk per huishouden. Royal Canin controleert of de ingediende documentatie voldoet aan de deelnamevoorwaarden. Als dat niet het geval is, kan er geen restitutie plaatsvinden. 

Toevoeging per 04.09.2020: De restitutie geldt voor het voedsel gedurende een periode van 28 dagen, afhankelijk van de grootte van de hond.

Iedere rekening mag slechts één keer voor deelname aan een Royal Canin actie worden ingezet. Meervoudig gebruik is niet toegelaten. Royal Canin controleert bij toekomstige acties of de rekening al is gebruikt.

4. Gegevensbescherming, contactopname en informatie over gegevensverwerking

Royal Canin evenals de samenwerkingspartner die de opdracht heeft gekregen voor de uitvoering en afwikkeling van de actie (voor alle deelnemers, onafhankelijk van de woonplaats: CH Couponing House GmbH, Otto-von-Guericke-Ring 3b, D-65205 Wiesbaden) gebruiken jouw gegevens uitsluitend voor het doel van het uitvoeren van de actie "Canine Care Nutrition - tevredenheidsgarantie". Er worden geen gegevens aan derden doorgegeven, tenzij Royal Canin hiertoe is verplicht vanwege verplichte wettelijke richtlijnen of richtlijnen van de autoriteiten.

Voor zover dat voor de afwikkeling van de actie noodzakelijk is (bijv. bij vragen vanwege een onvolledig ingevuld formulier) kan Royal Canin via e-mail of telefonische contact met u opnemen.

Voor het overige neemt Royal Canin alleen contact met je op en/of stuurt je overige informatie over Royal Canin en zijn producten, wanneer en voor zover je daarvoor afzonderlijk en uitdrukkelijk jou toestemming hebt verleend.

Over de verwerking van jouw persoonsgegevens informeren wij je als volgt in overeenstemming met de richtlijnen voor gegevensbescherming:

  • Voor de gegevensverwerking is Royal Canin Tiernahrung GmbH & Co. KG, Habsburgerring 2, D-50674 Keulen, verantwoordelijk, die ook via fax (0221 / 937 060 – 99) en via e-mail bereikbaar is (info.nl@royalcanin.com)
  • De Functionaris gegevensbescherming: datenschutz süd GmbH, Wörthstraße 15, 97082 Würzburg, is het snelste te bereiken onder mgruenheidt@datenschutz-sued.de
  • De persoonsgegevens die je hebt verstrekt, gebruiken wij voor de afwikkeling van de actie en evt. voor de doeleinden voor welke je afzonderlijk en uitdrukkelijk jou toestemming hebt verleend. De rechtsgrond voor deze verwerking is Artikel 6 Alinea 1 Letter b) van de Algemene verordening gegevensbescherming van de EU en – voor zover deze berust op uw toestemming – Letter a) van dit artikel. Jouw gegevens worden niet aan derden overgedragen; onze samenwerkingspartner CH Couponing House GmbH is gebonden aan de verwerking van ordergegevens.
  • Wanneer je ons geen afzonderlijke toestemming hebt verleend, wissen wij jouw gegevens, zodra de actie is afgewikkeld en je de betaling hebt ontvangen. Wij bewaren alleen die gegevens die wij hebben ontvangen voor de betalingsafwikkeling, omdat wij daartoe wettelijk verplicht zijn. Voor zover je jou toestemming hebt verleend voor de gegevensverwerking voor andere doeleinden, wissen wij jouw gegevens voor het overige onmiddellijk na het herroepen van jou toestemming.
  •  Je hebt het recht om kosteloos informatie van ons te ontvangen over de van jouw verwerkte persoonsgegevens, evenals het recht op correctie, wissen evenals beperking van de verwerking en op data-portabiliteit. Neem daarvoor contact met ons op onder de vermelde contactgegevens die bij ontvangst van deze informatie zijn vermeld. Verder heeft u het recht op het indienen van bezwaar bij een toezichthouder betreffende gegevensbescherming.
  • Voor zover de gegevensverwerking berust op jou toestemming, heb je het recht deze te allen tijde zonder opgave van redenen te herroepen en daarmee de toekomstige verwerking van jouw gegevens voor de door de toestemming geregistreerde doeleinden te voorkomen. Een dergelijke herroeping is niet van invloed op de rechtmatigheid van de gegevensverwerking die in het verleden is uitgevoerd.
  • Je bent niet wettelijk verplicht om jouw persoonsgegevens beschikbaar te stellen. De beschikbaarstelling en verwerking van jouw persoonsgegevens is echter vereist voor de afwikkeling van de actie. Als je daarmee niet akkoord gaat, kan je niet deelnemen aan de actie. Gegevensverwerking die verder reikt dan dat, op grond van afzonderlijke en uitdrukkelijk verleende toestemmingen is daarentegen noch wettelijk noch contractueel vereist. Als je een dergelijke toestemming niet verleent of deze herroept, gebeurt de gegevensverwerking niet in de betekenis van de toestemming – daaruit resulteren geen verdere gevolgen voor jou.

 Ons huidige privacybeleid vind je hier: https://www.mars.com/privacy