
107 reviews voorKONG Jumbler Bal
Upload je eigen productfoto|
was met 5 dagen aan gort... we hebben jack russel dus kleine hond.
is redelijk snel stuk. jammer de twede kong in mum van tijd stuk..
|
Bal kong
Mijn hond kai is al een oudere hond van 13
En hij speelt er zelf nog mee
Heel degelijke matriaal !
|
fantastische bal
wij heel tevreden van deze bal van Kong ;onze duitse herder pup van 11maand is er verzot op ! Heb ook al de andere speeltjes van Kong en deze zijn uitermate sterk en nog steeds geen enkele kapot en onze herder heeft toch wel serieuze tandjes hoor !
|
Prima
Prima speelgoed. Tot onze opluchting ging het piepje wel snel kapot, zonder verdere schade aan het ding als geheel. Is nog steeds niet stuk, dus valt ons niks tegen.
veel te zacht snel stuk
vond deze bal echt geen aanrader, denk dat er nog geen half uurtje mee gespeeld is door een mechelse herder en toen was die al kapot terwijl erbij staat robuust! De tennisbal heeft het ietsje langer gehouden!
|
Overleefd prima
Onze knul sloopt doorgaans zijn speelgoed vrij vlot maar dusver is deze bal nog heel. Jammer dat hij niet ook in een maatje groter te krijgen is, maar we zijn wel tevreden. Het piepertje had hij wel zo stuk, maar dit vinden wij geheel niet erg en heeft verder geen fysieke schade aan het speelgoed als gevolg. Is een van de favoriete speeltjes.
|
TOPPERTJE
dit is een fantastisch speelgoedje, mijn teckel kan normaal geen enkel speeltje een halfuur heel houden .... maar deze hebben we nu al enkele maanden en wonder boven wonder leeft deze nog steeds!!! hond gelukkig , baasje gelukkig
super stevig
na 3 dagen was de pieper eruit gesloopt maar daar was ik niet rauwig om ;-)
hij heeft hem nu meer als een half jaar en het is zijn lievelingsspeeltje. hij gooit ermee, kauwt erop en loopt ermee rond en hij is nog steeds helemaal heel. ander speelgoed ligt meteen in duizenden stukjes maar deze houd het nog heel goed uit.
|
De jong jumbler
Mijn pup van zeven maan een Ierse Soft Coated Wheaten Terriër had de bal tijdens het apporteren in minder dan een kwartier stuk liggen gewoon door hem goed vat te willen houden tijdens het lopen , weg gegooid geld echt zonde
Kong
De bal heeft het een half uur met pieper uitgehouden en was 5 minuten later stuk. We hebben een Spaanse Waterhond en had juist van Kong gekocht omdat ik hier meer van had verwacht. Erg jammer want de hond vond hem erg mooi.
|
Favoriete speelbal!
Geweldig ding deze kong..."gelukkig" piepje zo klaar maar met de bal doet onze pup het fantastische!!! Geweldig voor dit geld! Echt wel een aanrader!
|
1 dag kapot
de dag zelf na een paar uur spelen, was haar pieper in de bal al kapot, kleine pincher, spijtig teleurgesteld
Zo stuk!
De eerste bal was na vijf minuten spelen al aan stukken. Goede service van Zooplus, want we hebben het geld teruggestort gekregen. Een nieuwe bal besteld helaas is deze is ook alweer kapot. Had van Kong betere producten verwacht.
|
Zeer slecht, zonde van het geld.
Binnen een half uur de stukken er af !
Veel geld voor een waardeloos ding.
Wij dachten dat Kong een goed merk was.
|
Super bal
Onze Bo heeft er één jaar mee gespeeld. En toen pas stuk. Vandaag een nieuwe gekocht. Hij is er erg blij mee. En dat piepje ik was blij dat die snel stuk was dat gepiep
|
Kong speelgoed.
Is er geen garantie op de producten van KONG ????? Zou toch mogen vind ik. Is toch niet het goedkope speelgoed voor de viervoeter !
Zou toch niet mogen, dat er speelgoed al na 1 dag/uur kan stuk zijn !!
|
Leuk, maar pas op met zon / warmte
Leuke bal, denk het meest geschikt voor middelgrote honden. Bij ons is de bal een paar dagen in de tuin blijven liggen en (waarschijnlijk) door de warmte van de zon, gekrompen en vervormd. De bal heeft nog maar tweederde van het originele formaat en is niet meer rond. Heel apart.
|
Slechte kwaliteit
Mijn hond mocht van een kennis met de bal spelen. Binnen 15 min had hij het ventiel stukgebeten waardoor hij niet meer piept. Erg jammer!
|
Erg snel kapot
Ik vind het echt een super leuke bal om te zien, maar helaas niet de kwaliteit die ik gewend ben van Kong. Na 2minuten was het piepertje al kapot en na 1uur ook de bal zelf... Jammer, maar een grote miskoop voor onze Stafford.
leuke bal, piepje snel kapot
Hele leuke sterke bal, helaas is het piepje binnen no time kapot. Dat had ik beter verwacht.
