
25 reviews voorIAMS Advanced Nutrition Light/Sterilised met Kip
Upload je eigen productfoto
|
10 kg
Poes favoriet
Dit merk vindt mijn Noorse boskat erg lekker.
Ik koop weleens uit nood eigen merk van supermarkt maar dan weigert ze te eten

10 kg
Geweldig
Ik koop alleen dit voer. Mijn katten vinden het geweldig zelfs als "snack". Ze komen altijd naar me toe rennen als ik ermee schud. Goede prijs kwaliteit verhouding!

10 kg
Katten vinden het lekker en zijn voldaan
Katten vinden dit voer erg lekker. Ik geef ze een afgemeten hoeveelheid omdat ze wat af moesten vallen, dit is al in ca 6mnd gelukt zonder hongerige katten.
De brokken zijn groter dan die ze eerst kregen, dat was even wennen maar nu kauwen ze beter.
Ben erg tevreden.
Jammer dat de 10kg zaak niet hersluitbaar is.

10 kg
Goed product
Mijn katten eten het graag

|
10 kg
Mijn kat blijft op gewicht
Ik meet het voer af wat hij per dag mag. Hij vindt het lekker en blijft op gewicht.
Het enige nadeel van de 10 kilo zak is dat deze niet hersluitbaar is.
Daarom 4 sterren.

|
10 kg
Goede kwaliteit
Mijn katten zijn echt kieskauwers maar dit voer vallen ze bijna aan. Ik gaf ze normaal Royal Canin waar ze het ook zeker goed op deden maar het prijsverschil was wel heel erg groot met IAMS en de kwaliteit verschilt niet veel.
Mijn Heilige Birmaantjes vinden het heerlijk en doen het er goed op.
|
top voeding
Na de komst van onze kitten zijn we gestart met IAMS-voeding. Dat beviel meteen goed: onze kat at het met veel smaak. Na enkele maanden zijn we overgestapt op een ander merk om wat meer variatie te bieden, maar dat pakte minder goed uit. Hij kwam te veel aan en zijn vacht was duidelijk minder zacht en fluffy dan voorheen.
Uiteindelijk zijn we weer teruggekeerd naar IAMS en sindsdien is alles weer zoals het hoort: zijn vacht is prachtig, hij eet zijn bakje netjes leeg en zijn gewicht is weer gez
Gezond en goed!
Compact voedsel, met niet teveel onzin erin, gewoon puur. Mijn katten houden ervan.
Goede kattenvoer
Mijn katten vinden het heerlijk en blijven goed op gewicht.
Betere dan andere merken!
We hebben onze katten in de loop der jaren verschillende opties gegeven (waaronder duurdere graanvrije opties), maar dit zijn hun favorieten! Met andere merken lijken ze constant honger te hebben, terwijl ze met dit merk de hele dag rustig eet.
Hun vacht is extreem zacht en ze zijn gezond dus wij zijn er ook blij me. Dat scheelt ons ook enorm veel geld!
Kat is dol op brokjes
Mijn kat eet dit graag en het bakje is altijd leeg. Ze komt er zelfs te veel van aan, dus geef niet te veel.
|
Lams kattenvoer light
Katten lusten dit product bijzonder graag en het is ook altijd goed bij prijs, zeker een aanrader
Prima!
Onze katten vinden het heerlijk, bakje gaat schoon leeg en ze zien er gezond uit
|
Super
Mijn 2 katten doen het hier heel goed op.
Veel actievere katten
Ik ben aan het overschakelen van Hill's Metabolic naar Iams sterilised.
Ik meng het nog steeds met het oude voer om de overstap wat makkelijker te maken. Tot nu toe geen problemen. We merken wel dat onze drie katten een stuk actiever zijn dan voorheen. Het in huis sproeien van onze jongste kat blijft wel een probleem.
|
Samenstelling veranderd?
De brokjes waren eerst egaal van kleur, sinds de nieuwe zak niet, de brokjes zij gespikkeld. De ene kat geeft over en wilt ze niet meer eten, de andere kant is zwaar aan de race... heel jammer
|
Was goed, sinds 2024 niet meer
De samenstelling lijkt veranderd te zijn. De ene kat geeft over en de ander heeft diarree sinds de nieuwe zak is geopend.
|
Prima!
Katten vinden de brokken lekker, zelfde samenstelling ongeveer als de dure brokken van de dierenarts.
|
Niet meer tevreden
Ik heb dit voer nu ruim 2 jaar voor mijn 9 katten, altijd goed geeten door allemaal....maar nu sinds een paar maanden laten ze het steeds meer staan...ze ruiken eraan en lopen weg...dit is dus niet oke...denk dat ze de samenstelling veranderd hebben en daar baal ik vreselijk van...
|
Alle vier mijn kattenkindjes eten het graag!
Ik ben over gestapt van Royal Canin naar Iams en vond het wel een beetje spannend. Was nergens voor nodig ze eten het graag! ( ze komen aan gerend zodra ik de bus voer open! Haha) En het scheelt de helft aan kosten! Super!!
