
891 reviews voorCat Mate Drinkfontein 2 liter
Upload je eigen productfoto
|
Drinkfontein 2 Liter
2 exemplaren in huis!
Nooit geen problemen gehad met onze twee exemplaren; een voor boven en een beneden. In een ideale wereld zouden ze van roestvrijstaal geweest zijn, maar die kan ik altijd nog aanschaffen.

|
Drinkfontein 2 Liter
Kapotte pomp
Op zich een fijne drinkfontein, de katten drinken er beide graag aan. Aan het begin kreeg ik een stekker waarbij de pinnetjes los zaten. Dit is toen opgelost. Nu is, binnen een jaar, de pomp stuk. Ondanks goed onderhoud en regelmatig ontkalken. Niet echt duurzaam dus.

|
Drinkfontein 2 Liter
Niet schoon te krijgen is bomvol bacteriën
Deze drinkfontein heb ik verspreid over ruim 12 jaren diverse keren gekocht, pomp moeten vervangen, maar nog erger: vanwege plastic is hij niet goed schoon te maken. Zit vol met een vette aanslag, dus bacteriën. Zelfs in de vaatwasser wordt hij niet schoon.
Ik heb inmiddels via een andere online winkel een keramische drinkfontein gekocht die tien euro goedkoper is dan de catmate
Makkelijk schoon te maken en mijn kat is er blij (en gezonder) mee.

Drinkfontein 2 Liter
Surprisingly, my cat loves it
It's our third fontain, previous 2 she didn't like, but I decided to give it another shot, and it worked out! Have been using it for almost a year. But it's not as quiet as it is described. I have to turn it off for the night because it's noisy.

|
Drinkfontein 2 Liter
Helaas kapot gegaan
Super fontein, maar als hij een beetje minder vol is, gaat hij snel irritant geluid maken. Nu is de pomp plots kapot en er is geen mogelijkheid om deze los te bestellen. Kan dus de prullenbak in. Jammer.

|
Drinkfontein 2 Liter
Oude versie goed
De oude versie, waar met rode letters op de voorkant Cate Mate staat is super goed. Stil en werkt al jaren naar behoren. De nieuwe heeft een ander motortje en gaat snel hard brommen wanneer er iets minder dan volledig vol hoeveelheid water in zit.

|
Drinkfontein 2 Liter
2 weken in gebruik en pomp laat het al afweten. Wat een miskoop.
Pomp kapot na 2 weken en geen vervangpomp te koop. Heb mijn vorige petmate drinkfontein jaren gehad zonder dat de pomp het begaf. Heel teleurstellend.

|
Drinkfontein 2 Liter
Grotendeels stil
Bij deze review is het belangrijk te benoemen dat ik autistisch ben en overgevoelig voor geluid. De gezondheid van mijn huisdieren is echter ook zeer belangrijk voor mij. Deze drinkfontein is voor mij nagenoeg stil wat echt een zegen is. Als ik een nieuwe neerzet hoor ik hem altijd wel even, maar dat is met een paar uur verdwenen. Het enige wat ik af en toe hoor is een getril, maar dat komt meer door de ondergrond dan door de fontein. Iets verplaatsen lost het probleem op.

|
Drinkfontein 2 Liter
Al vrij snel begint de motor te brommen, ik heb hem twee maanden en is al kapot
geen aanrader.

|
Drinkfontein 2 Liter
Pomp weer eens kapot
Op zich een fijn fonteintje. Alleen gaat het pompje af en toe stuk. Dat was nooit een probleem omdat je dat los kon bijbestellen. Tot mijn verbazing is dit nu helaas niet meer het geval. Ik vind het totaal niet duurzaam dat ik nu een hele nieuwe drinkbak moet kopen om weer een goed werkend pompje te krijgen.

Drinkfontein 2 Liter
Mwah..
De adapter is bagger, binnen no time kapot. Veel slijmvorming, filters filteren niet fantastisch. Ik zou een andere keuze maken.
Prima drinkfontein
Al sinds 2019 in bezit. Werkt naar behoren. Af en toe motortje even uit elkaar halen om even helemaal schoon te maken. Zeer tevreden mee. Plastic begint nu wel wat minder te worden, maar dat komt door het krabbelen/ hengelen van onze kat.
|
Slechte kwaliteit, snel kapot
De vorige fontein heb ik járenlang gehad, 7± jaar. De nieuwe fonteinen al 2 versleten binnen een jaar incl nieuwe pompen. En nu weer kapot, dar is al 4x in 1 jaar. Het heeft geen zin een vervangpomp te kopen, het ligt steeds aan de stekker.
Jammer, want het is wel een hele fijne fontein, katten drinken er graag uit. Ook andere modellem geprobeerd maar dan drinken ze niet..
|
Het blijft een geweldige fontein
Al zo'n 15 jaar gebruik ik deze fontein. Het is mijn derde in al die tijd. Het is meer dat ik de fontein armoedig vind worden van al het afwassen dan dat er iets kapot gaat. Nog nooit is een pompje stuk gegaan of de stekker kapot gegaan. Al haal ik deze nooit uit het stopcontact omdat mijn man deze heeft weggewerkt. Ik koppel alleen de pomp af. Een nieuwe pomp koppel ik gewoon weer aan het oude snoer. Voor mij geen andere fontein.
|
Snoer hapert
Helaas is de snoer van de nieuwe pomp al begonnen te haperen (een half jaar na aankoop) waardoor pomp soms niet werkt ( en het water dus niet stroomt)
3x vervangen in 3 maanden...
Product gaat constant kapot. 1e keer de pomp, 2e en 3e keer de stroomadapter. Zooplus service is geweldig, en na 2 naleveringen heb ik mn geld terug gehad. Maar ik zou een andere kiezen
|
Must have voor elke kat eigenaar : maar deze verbruikt wel veel energie
Als je niet wil dat je kat nier problemen krijjgt dan moet je een fontein kopen, want als het water stilstaat, zit het op minder dan 3 uur vol met viezgheid en haren waar ze niet meer van willen drinken. Het water moet dus lopen en een filter hebben.
De onderhoud is goed doenbaar: elke week de bak en pomp goed uitkuisen en één keer per maand de pomp desinfecteren.
De waterpomp verbruikt wel veel voor zo klein te zijn: 3w per uur= 26kwh per jaar! 15 euro per pomp (beter een dc pomp zoeken)
Super fontein maar adapter gaat telkens stuk.
Deze fontein werkt geweldig tot je de stekker uit het stopcontact haalt en opnieuw wilt insteken. Dan gaan de polen van de stekker stuk en verdwijnen ze in de adapter. De eerste keer kreeg ik een nieuwe fontein. Hiervan gingen d epolen van de stekker ook stuk. Nu de fontein teruggestuurd en op zoek naar een andere. Haal jammer want de fontein op zich is top. Maar zonder adapter doet ie het niet.
|
Slechte kwaliteit geworden
Al jaren zeer tevreden over de drinkfontein van Cate mate( met rode letters)
Sinds de laatste keer niet meer tevreden.
Apparaat doet het niet. Pomp en stopcontactmaken geen contact. Waardeloze kwaliteit geworden.
Klanten service van Zooplus heeft goede oplossing bedacht, en tevreden over de afhandeling.
|
Goed
Mijn katten zijn 14 jaar en mijn ervaring met deze fontein is geweldig...14 jaar mee gedaan...nooit problemen..nu na 14 jaar kapot doordat de draadjes in de stekker afbraken....koop nu de 2de ..hoop dat deze ook weer super lang meegaat ...
