
891 reviews voorCat Mate Drinkfontein 2 liter
Upload je eigen productfoto|
goede koop !
Ik heb 10 katten met allen hun eigen karakter, dus was een beetje bang toen ik dit aankocht: ja ze drinken graag van de kraan, maar gaan ze dit wel leuk vinden?? En jawel hoor, ze drinken vooral uit de 2 bassins waar het water doorstroomt... Ze zijn er zo gek van, dat ik het fonteintje nu het wat warmer wordt heel de dag laat aanstaan... Een aanrader dus !
|
succesnummer voor onze twee Coon(tje)s
Net twee jonge katten in huis en ze maar gelijk van deze drinkunit voorzien: ze lijken er erg mee in hun sas. Drinken er veel uit, en dat is de bedoeling. Makkelijk te reinigen , maakt bijna geen herrie. Aanrader.
|
Fonteintje doet z'n werk prima!!
Mijn 5 katten zijn helemaal gek van dit fonteintje. Ze gaan vaker drinken wat hun gezondheid alleen maar ten goede kan komen. Ook is deze fontein zeer makkelijk te onderhouden en proper te maken, dit in tegenstelling met sommige andere fonteintjes. Kortom, we zijn er zeer tevreden over!!
|
prima product
Het is een prima product, geruisloos en degelijk.
Alleen ik zie mijn kat er niet van drinken! Ik lette ervoor niet echt op zijn drinkgedrag maar zag hem wel zo nu en dan drinken. Omdat hij vaak last van zijn blaas heeft en altijd aan de kraan lurkte, dacht ik dat dit hem meer zou doen drinken. Maar het is net alsof hij er een beetje bang voor is. En ik ben bang dat hij nu helemaal niet meer drinkt!
Als ik hem er gewoon nooit van zie drinken dan ga ik toch maar terug naar het saaie water uit een kommetje. Elke keer als ik denk dat hij wil gaan drinken, gaat hij eten. Strak heb ik een dikke uitgedroogde kat...
|
Perfecte aankoop!
Na jarenlang aanmodderen met een andere waterfontein (die blauwe) is dit een verademing. Makkelijk schoon te maken en te houden én volledig geluidsstil! De katten maken er enthousiast gebruik van, kortom, een aanrader voor iedereen!
|
Catmate
Ik heb de cat mate nu een paar weken in bezit en ben er erg blij mee. Je hoort hem niet dat vind ik erg prettig ben een lichte slaper wat water lopers betreft. De katten drinken er lekker uit. En ze spelen er soms mee. Heb zeil liggen in de gang dus dat hindert allemaal niks. Hij is erg makkelijk uit elkaar te halen en goed schoon te maken.
super waterfontein
Heb deze waterfontein nu een week in gebruik en moet zeggen dat deze vanaf de eerste dag een groot succes is. Onze katten vinden hem geweldig en drinken ook nu veel meer dan eerst. Ook de pootjes verdwijnen geregelt in de waterbak. Een hele goede aankoop! Kan hem iedereen aan bevelen. En je hoort hem bovendien totaal niet!
|
Kattenfontijn werkt uitstekend1
Na heel lang twijfelen en diverse beoordelingen te hebben bekeken heb ik gekozen voor de Catemate drinkfontijn. Ik heb er nog geen dag spijt van;
ik heb tien volwassen katten en al het eerste uur lagen er drie van hen continu uit de fontijn te slurpen. Met name onze oude Pers is er helemaal weg van, en hij drinkt nu beter en meer! Het leuke is dat de Catemate drie verschillende drinkniveau's heeft, en dat iedere kat ook echt zijn eigen voorkeur heeft. Het motortje maakt wel een zacht bromgeluidje maar mijn katten en ik ervaren dit niet als storend. Wel goed bijvullen en schoonhouden, want er komt snel vuiligheid in, maar da's niet zo gek met tien katten...
We denken er nu aan om er ook één aan te schaffen in onze kattenopvang.
geruisloos
Eindelijk een drinkbron die nagenoeg geruisloos werkt. Voor ons en voor de 5 katten prettiger. De verschillende etages werken heel uitnodigend. Iedere kat kiest een eigen hoogte! En de katten drinken duidelijk meer dan bij stilstaand water. De drinkbron van een ander merk gebruiken ze niet. De bromtoon die daar uit komt schrikt hen af.
|
toppertje
Heb sinds kort de drinkfontein, me 2 katten zijn er super blij mee, omdat mijn ene kat pas nog een blaasontsteking heeft gehad is het daarom erg belangrijk voor hem om veel te drinken en zo vers mogelijk, als de drinkbak een halve dag stond was het voor hem al niet meer vers en dronk hij pas weer tot ik het ging verversen, maar nu met de drinkfontein blijft het vers en hij drinkt nu ook meer, dus ik heb er zeker geen spijt van!!!
|
Geweldige uitkomst
Mijn pers heeft PKD, nierziekte waardoor hij heel veel moet drinken. Door de ziekte heeft hij ook last van overgeven doordat hij nu hoog kan drinken is dat overgeven stukken minder. Schoonmaken is ook goed te doen. Geweldige aankoop.
|
Cat Mate Drinkfontein
Voor het eerst een geruisloze drink-eenheid voor de katten. Vooral de verschillende niveaus en stromend water. Voor onze Noorse Boskatten een fijne oplossing. Plus ook nog een fijn speeltje.
Om het uur is de vloer rondom de fontein kletsnat.
Maar we zijn uiterst tevreden met dit product.
|
Cat Mate drinkbron = Geweldig!
Zojuist mijn Cate Mate drinkbron ontvangen. Totaal brom, ratel en zoem vrij geen rare motor geluiden. Ik hoor alleen mijn koelkast, haha. Heerlijk stil!
Mijn beide katten waren zeer nieuwsgierig en meteen heerlijk van het stromende water aan het genieten. Ben er super blij mee echt een aanrader.
|
Zeer tevreden!
De Cat Mate nu enige tijd in huis, en wij zijn zeer tevreden. Motortje hoor je haast niet, en handig dat je de stroomsnelheid kunt instellen.
Onze twee katten (beiden 7 jaar) waren ook snel gewend :-)
|
Nog steeds Geweldig
Update:
Heb zojuist een 2e besteld voor op de bovenverdieping, de 1e is nu zo'n half jaar in gebruik, een geweldig apparaat onze Coons vinden het nog steeds spannend en drinken uit alle 4 de drinkmogelijkheden (2 kommetjes bovenin, de waterval, en de grote opvangbak)
In het begin hebben er enkele even aan moeten wennen, maar nu vinden ze het geweldig.
|
direct gebruikt.
ook ik heb de cat mate hier besteld, nadat ik hem had gevuld water erin en aangezet, de kat begon meteen met drinken. ;)
hiervoor een andere fontijn (aqua fresh) gehad maar wilde een andere die was nl niet goed schoon te maken..
|
super
mijn poes rani wilde niet drinken uit een gewone drinkbak maar ik heb ze deze fontein gekocht en nu drinkt ze goed en speelt ze zelf al met wat water dat kon ik vroeger niet doen reuze en super ding is het een echte aanrader
ECHT ZEER GOED
Wij hebben een kleine cattery, met 7 grote katten en hebben er twee staan, ze vinden het helemaal geweldig, en drinken nu ook voldoende. Echt geruisloos, heel makkelijk schoon te maken, verschillende drink niveus, je ziet ook dat daar gebruik van wordt gemaakt, echt een aanrader...!!
Super !
Dit is de tweede drinkfontein die we hebben gekocht, maar deze bevalt echt prima. Het schoonmaken is zo gebeurt en hij is echt héél stil. De kat is drinkt er graag uit en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste! Een aanrader!
|
Beste Keuze!
Ik kan alleen maar bevestigen dat het een superapparaaat is! Geruisloos, niet enorm aanwezig door zn omvang, zeer makkelijk bij te vullen en schoon te maken..
Sinds wij deze hebben zeuren de katten niet meer bij de kraan om water en drinken ze zeker langer (vaker weet ik niet); zelfs diegene die elke ochtend alleen vers water wilde hoor je niet meer. Ik heb geen waterbakjes meer overal in huis en geen omkijken naar.
Kort gezegd: dit is de beste keus.
