
90 reviews voorTrixie Rubberbal met Touw
Upload je eigen productfoto|
Gevaarlijk
Binnen 10 ,intensief had mijn hond de verbinding stuk gebeten.
|
favoriete speeltje
Mijn Golden Retriever van 11 weken heeft zijn favoriete speeltje gekozen: de rubberbal met touw!
Baasje gooit oneindig veel keer balletje weg en puppy brengt oneindig veel keer balletje terug! Leuk!
|
Waardeloos
M'n Duitse herde ging er 1 keer aan hangen, en het touw schoot uit de rubberen bal ik dacht, dat kan toch wel een keer, maar ook de andere 2 ballen die ik besteld had zelfde verhaald... Nooit meer
|
erg leuk!
Het favoriete speeltje van onze labrador! We hebben er lange tijd plezier van gehad, helaas is het speeltje vanmorgen tijdens het spelen hoog in een boom blijven hangen..... Ik bestel gelijk een nieuwe! hopelijk hebben we er weer veel plezier van (prijs-kwaliteit perfect! weinig geld, veel speelplezier!)
|
Blijft niet drijven!
Snel kapot en drijft niet.
|
Top speeltje
Dit speeltje 13 jaar geleden gekocht voor onze blonde labrador, het balletje hebben wij nu nog steeds. Nu hadden wij weer een nieuwe besteld voor onze bruine labrador pup van 11 weken, touw gaat zeer snel kapot, maar nu heeft hij 2 ballen om mee te spelen, waarvan 1 al 13 jaar oud is!
Enigste tip is het touw sterker maken.
Niet echt sterk
Het idee is leuk, maar gaat heeel snel kapot. Het begon met het touwtje dat van het balletje los ging. Dit was op zich geen probleem; zo vastgeknoopt. maar op begeven moment ging ook het handvat los. Later begon de bal zelf ook te scheuren, waardoor nu zowel het handvat als de bal zelf kapot zijn. Niet echt top dus. We hebben er even plezier van gehad, maar de kwaliteit is zo slecht dat ik m niet nog eens koop.
Gevaarlijk soeeltuig
Mijn hondje had rood plastieken verbinding stukje van touw in de keel steken,was aan het stikken.touw rijfelt ook zeer vlug uit
Gevaarlijk
Mijn kleine terriër had rood plastieken verbindingsteken in keel zitten,was aan het stikken,touw was ook snel uitgerafeld
Gevaarlijk soeeltui
Mijn hondje had rood plastieken verbinding stukje van touw in de keel steken,was aan het stikken.touw rijfelt ook zeer vlug uit
|
Na een paar keer gooien kapot
Leuke balletjes, helaas heb je na een paar keer gooien alleen het touwtje nog in je handen. Nu een klacht gestuurd, en hopen op een goeie oplossing
|
Direct kapot gebeten
Heel jammer; mijn hond vond dat een super leuk speeltje, maar het heeft maar één dag meegegaan; hij heeft er ondertussen al een gat in gebeten; dus misschien niet ideaal voor Golden Retrivers zoals de mijne :-) :-)
|
succes voor pup 8 weken
Onze pup van 8 weken vindt dit erg leuk als speelgoed. Hij bijt graag in het touw en al is de bal is nog een beetje groot rollen en proberen in te bijten is ook leuk. Leuk geprijsd dus voor ons een succes!
|
Wederom na 5 minuten kapot
Doosje vol speelgoed voor onze Stafford op 1 avond bijna alles gesloopt. Rubberbal met touw heeft hij gelijk een gat ingebeten.
|
trixie super maatje voor de hond
super fijn rubberbal. veilig voor de tanden. en kan ook met een werp stok gegooid worden. helaas gaat het plastic om de lus snel stuk. maar ook zonder touw fijn speel en werp plezier.
|
leuk speeltje
Deze bal gaat altijd mee naar de cursus. Allebei de honden zijn er dol op. Het touw mocht alleen wel wat langer zijn, want af en toe moet je oppassen dat zij niet in je hand bijten ipv de bal.
|
Leuk balletje
Goede koop! Mijn hondje is er dol op, en ik kan makkelijk met het balletje gooien door het touwtje dat er aan vast zit
|
Niet erg betrouwbaar
Een vriendin van mij is helemaal enthousiast over deze bal, haar Border Collie bijt hem niet stuk en ze speelt er erg graag mee.
Toen ik mijn Middenslag Poedel in huis haalde stond deze bal natuurlijk op het lijstje.
Jammer genoeg heeft hij het nog geen dag uitgehouden.
Het handvat van het touwtje brak meteen los bij het gooien en na een keer of 5 weggooien en ophalen was het touw helemaal spoorloos. De bal zelf is wel stevig, maar omdat ik hem niet zo gemakkelijk meer kon af pakken waren er al snel stukjes uit.
Heel jammer want ik vind het op zich wel een goed systeem!
|
Ideaal voor Cursus
Heb deze rubberbal apart gehouden voor de cursus. Hij is dol op ballen en snelheid. Als hij een beloning heeft verdiend verkiest hij dit boven een snoepje.
|
Goed voor de tanden
Ik vind dit speeltje echt heel leuk voor de hond. Je kan er ver mee gooien. Ook is het volgens mij best goed voor de tanden van de hond. Ik heb het al veel gebruikt, waarbij de hond er hard aan heeft getrokken en hij blijft in een hele goede staat. Het enige nadeel van dit product is dat het niet blijft drijven. Maar als je dat vermijdt het is product helemaal perfect!
