
90 reviews voorTrixie Rubberbal met Touw
Upload je eigen productfoto|
super balletje
mijn mechelse herder (teefje) vind dit balletje geweldig zij heeft met dit balletje goed leren apporteren. Dit balletje is echt een uitkomst bovendien je gooi er gewoon erg gemakkelijk mee!!
|
superbal
Deze bal vindt mijn duitse herder geweldig! ze doet er alles voor. Door het touw kun je hem ver weggooien. De bal gaat niet kapot en het touw gaat soms wel eens los, maar door het 2-gaten systeem kan ik er weer een knoop in leggen en is ie weer gemaakt. De hond laat ik niet alleen met de bal, want dan maakt ze em zeker kapot en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik vind het ook leuk om de bal aan het touw vast te houden en dan houdt m'n hond de bal vast en zo lopen we samen "hand in hand".
|
Snel kapot!
Helaas was het plasticstukje bij het touwtje snel kapot, maar mijn hond heeft er wel plezier mee.
|
Echt goed
Tom is dol op deze bal en hij krijgt hem niet stuk
Je kunt hem lekker ver wegslingeren.
|
Stuk na 1 uur
Na 1 uur was het touw er al af...
Mees eet alles
Mijn duitse staander Mees (teefje) had het koord er al gauw vanaf gebeten en de rubber bovenlaag van de bal begint ook al te slijten door dat kauwen van haar op de bal. Ik begin radeloos te worden, wat voor speeltje ze niet kapot kan krijgen.
Mariëlle
|
ver gooien
Super bal. Door het touw kun je er ver mee gooien. Van de eerste bal heeft onze hond het touw thuis doorgeknaagd, de bal krijgt ze niet kapot. De nieuwe bal (met touw) gebruiken we alleen bij het uitlaten. De bal past in de plastic werpstokken die je wel ziet voor tennisballen. En er zitten twee gaten in, zodat de bal niet vacuum kan zuigen op de tong van de hond.
|
rubberbal met touw
superbal, helaas was het touw binnen 48 uur stuk, heb een bijtgrage hond. de bal is niet stuk te krijgen. ga er zeker nog een aanschaffen om daar alleen maar mee te gooien, ze mag er zelf niet mee spelen alleen onder mij toezicht. Hopelijk blijft het touw dan wat langer heel.
|
Onverwoestbaar en mulitifunctioneel
Mijn honden, Golden Retrievers van 7 en van 10 maanden, hebben veel met deze bal gespeelt en vaak ging dit gepaart met veel trekwerk. De honden namen het touw tijdens dit trekken beet en het veelvuldig trekken heeft er dan ook uiteindelijk voor gezorgd dat het touw het begeven heeft, het touw raffelde kapot door de tandenbeet. De bal wordt nog steeds gebruikt voor gooispelletjes en vul ik wel eens met brokjes. De bal zelf heb ik al 10 jaar en is onverwoestbaar. Een nieuwe bal met touw heb ik ook en deze gaat al heel lang mee.
|
Ideaal
Onze Labrador (2,5 jaar) is helemaal weg van deze bal, en de kinderen ook, door het touw kunnen ze eindelijk zelf ook ver weg gooien. We hebben de bal nu meer dan een maand en hij is nog altijd niet kapot, wat bij andere ballen wel eens anders was.
